Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een paar vraagjes...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een paar vraagjes...

    Korting op 420shop
    Hee iedereen, ik ben een tijdje niet op het forum geweest omdat ik het heel druk had en niet echt meer bezig was met kweken maaaaarrrrr...... de zomer komt er weer aan en dat betekend natuurlijk buiten wiet kweken

    nu heb ik wel een paar vraagjes...

    de eerste is: is het wel handig om nu al te gaan ontkiemen? want het weer de laatste tijd bevalt mij zeer dus ik dacht zal ik nu al gaan beginnen....

    de tweede is: is het onhandig om je zaadjes meteen in de volle grond (mijn tuin grond dus) te ontkiemen? want dat heb ik eigenlijk het liefst....

    de derde is: ik heb dus met de lucky members lotto 10 Northern Light zaadjes gewonnen...
    en ik wil het dus net nog legaal houden met 5 planten... maar er staat wel op de sites dat northern light een binnen soort is , maakt het dan veel uit als ik die zaadjes toch buiten plant?

    dat was het wel zon beetje...
    als ik een camera kan regelen (ik heb nu zon goedkoop prepaid mobieltje) dan zal ik wel een kweekverslag maken...

    Greetz Reub

    #2
    Re: Een paar vraagjes...

    Ja je kan plantjes nu ontkiemen en dan tot half april of eind april begin mei bv op de vensterbank zetten of onder lampen alvast voorgroeien.Met warmere dagen zet je ze dan buiten neer met koelere dagen kun je ze weer binnen neer zetten.Je kunt zaadjes meteen in de volle grond doen maar dan zou ik toch zeker wachten tot begin mei.Je kunt denk ik wel een binnenplant buiten telen maar ik denk dat die plant gevoeliger is voor ziektes en misschien minder opbrengst heeft dan dat je deze plant binnen zou telen.Binnen kun je makkelijker een perfect klimaat creeren zoals constante temperatuur luchtvochtigheid enz.Buiten ben je toch meer weersafhankelijk zoals vandaag 20 graden en volgende week nog maar 12 graden en ik denk dat zoiets toch wel invloed heeft op een binnenplant.Maar je kunt het altijd proberen als we een goede zomer krijgen kan het ook allemaal meevallen..

    Comment


      #3
      Re: Een paar vraagjes...

      Welkom terug hahaha.
      Iedereen heeft de kriebels

      Comment


        #4
        Re: Een paar vraagjes...

        got the urvv to grow ,, let the sun shineee.. en of je binne soortje buite kan plante ??
        ik denk van wel zolang het dan wel maar een warme zomer word...
        sigpic

        Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
        May Jah Bless The Herbs

        Comment


          #5
          Re: Een paar vraagjes...

          Ja kan haar ook verduisteren vanaf begin augustus , ben je wat zekerder van je oogst

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment

          Bezig...
          X