Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meststoffen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Meststoffen

    Ja, het etiket


    Grtz, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #47
      Re: Meststoffen

      Ik zou ook wel willen weten welke voeding je moet geven in groei En bloei? Groet basecoke

      Comment


        #48
        Re: Meststoffen

        Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
        Wat jij wil hoor

        Deftige studies bestaan niet, alleen mensen met hoogmoed.

        Maar voor de rest lekker doen wat jij goed vind hoor, dat doe ik immers ook.

        Als je zin hebt mag je ons uitleggen (moet toch lukken met een deftige studie achter de rug) waarom b.v. deze Pokon Palm met een NPK van 6-6-5
        niet goed is voor wiet in de groei.

        Pokon Palm.
        Speciale verzorging voor de Palm voor mooie, groene bladeren.
        Met extra verzorgingstips voor de Palm op het achtereticket van de fles.
        NPK 6+6+5

        Grtz, HJM
        Sweet Jane 1, van No-Mercy heeft een NPK-verhouding van 7-7-7. Dat komt erg dicht in de buurt van Pokon Palm.
        Last edited by Xtreme; 12 July 2011, 12:03.

        Comment


          #49
          Re: Meststoffen

          Stel : men neme een blender vol sardientjes met een beetje water en maalt deze tot hel , filtert het door filterpapier of iets beters , giet het vervolgens (verhouding van 1:100 ) in zijn buitengrondje . heeft men gezondigd of heeft men iets goeds gedaan voor de plantjes .


          cheers.
          Last edited by KIFKIF; 26 July 2011, 21:55.

          Comment


            #50
            Re: Meststoffen

            Ik geef mijn planten altijd levertraan en pijlstaartolie: daar krijgen ze de schijterij van.

            Comment


              #51
              Re: Meststoffen

              :-d:-d:-d
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #52
                Last edited by moreweed; 25 July 2011, 22:36.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #53
                  Re: Meststoffen

                  Juist daar

                  Die lui hebben niet door dat ze gewoon een Toko runnen, en dat wij het meeste van hun diensten nauwelijks waarderen kunnen.
                  Keer op keer blijkt dan ook dat ze NIET god zijn, maar gewoon falende, zelfverrijkende stumpers met overschatting.

                  En die hypocriete eed werkt ook niet.

                  Dus maak een doek met: "HJM zegt......................................"
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #54
                    Re: Meststoffen

                    fijn dat ik je nick mag gebruiken dan, want de laatste keer dat ikzelf dergelijke woorden sprak was dat zowat het einde van mn studie daar

                    back on topic : van meerdere kanten heb ik aanwijzingen voor voeding gekregen die op 't eerste gezicht niets met wiet te maken hebben, maar wel gewoon de boodschap overbrengen. Laatst nog iets voor buxussen wat een heerlijk hoog gehalte magnesium bevatte. Het gaat uiteindelijk gewoon om wat erin zit toch, niet om wat de fabrikant allemaal kan bedenken qua gebruik.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #55
                      Re: Meststoffen

                      Ach neem alleen maar de half biologische mest die elk jaar door de Aldi, Lidl en Action worden aangeboden.
                      "Speciaal" voor allerhande planten, maar die voor coniferen heeft vaak het hoogste Mg gehalte.

                      En over jou studie..............................wordt beter dan de meute, maar met minder hoogmoed.

                      Grtz, HJM
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #56
                        Re: Meststoffen

                        ja man dadelijk is alles verboden maar dat basisspul gewoon nog in de aanbieding gekke lui daar in den haag

                        vind het altijd wel mooi als mensen enthousiast ergens over kunnen babbelen, maar als dat inderdaad uit de hoogte komt..bah

                        dat vraag om streken
                        -studie is meer en creatievere methodes bedenken om het mis te laten gaan
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #57
                          Re: Meststoffen

                          ik heb een vraagje , ik heb een paar dagen geleden paar wietplanten gevonden.
                          nu verzorg ik ze goed , elke dag water geven enzo maar ik zou er graag ook wat meststoffen aan willen toevoegen.
                          kheb thuis wat rondgekeken voor meststoffen maar ik vond alleen maar meststof voor buxus en andere haagplanten.
                          weet er iemand of dat ook goed is ??

                          Comment


                            #58
                            Re: Meststoffen

                            wietplanten vinden?
                            je hebt vast iemand heeeel ongelukkig gemaakt.........

                            Comment


                              #59
                              Re: Meststoffen

                              Plackurd, je hebt geen planten gevonden, maar gestolen. Echter, een mengsel van dieselolie, bleekwater en gootsteenontstopper is een prima meststof. Natuurlijk wel -voordat je de planten bemest- er zelf een halve liter van drinken.
                              Last edited by Xtreme; 8 August 2011, 17:39.

                              Comment


                                #60
                                Re: Meststoffen

                                kheb ze niet gestolen , ze staan er nog altijd.

                                Comment

                                Bezig...
                                X