Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belgische cannabiswetgeving

    Als dat in het systeem staat, lijkt het me onverstandig om over precieze hoeveelheden grammen, locatie en datum te praten.
    Een overenthousiaste agent zou zomaar eens kunnen bedenken: hee die kerel heb ik beboet en gaat nu 5 planten zetten, daar ga ik volgende maand eens op visite!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      Re: Belgische cannabiswetgeving

      Tja, langs poppel weed halen betekent volgens mij in Tilburg. Laat dat nou net...
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        Re: Belgische cannabiswetgeving

        Laat Tilburg nu net wat?

        Ik moet binnen enkele dagen in Tilburg zijn (geen shopbezoek ofzo), wat is daar zo speciaal aan?
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          Re: Belgische cannabiswetgeving

          Beter eindhoven rijden. Kom zelf ook nog wel in tilburg, maar poppel is niet the place to be als je niet graag politiecontrole hebt, eigenlijk heel ravels niet. Turnhout is ook best kut als je graag een jointje rookt, maar dat ligt dan weer niet aan de politie...
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            Re: Belgische cannabiswetgeving

            Oorspronkelijk geplaatst door orgasmatron View Post
            dus... wullox als ik het goed begrijp: als je de komende 2 jaar nog voor de strafrechter moet komen worden die 3 maanden effectief?
            Voor 1 plant?
            Ik heb wel al enkele keren gehoord dat de rechtbanken in Turnhout en Brugge heel streng zijn voor hobbykwekers terwijl dat in andere arrondissementen goed meevalt.
            is helemaal niet erg zo lang je niet langer dan 4 maanden effectief krijgt in belgie moet je ze niet zitten
            wegens over bevolking in de belgiese gevangenissen en das al zo van 2010
            ben zelf van West -Vlaanderen meer kan ik ook niet prijs geven
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              Re: Belgische cannabiswetgeving

              Beste smokers,
              Heb denk ik een groot probleem.
              Ik heb 2 plantjes (allebei buiten vandaag) wat morgen geoogst gaan worden maar nu...
              Is de politie gisteren en vandaag enkele keren traag rijdend voorbij mijn straat gereden en keken goed rond het huis, iets wat hier al abnormaal is.
              En gisteren zijn ze aan de deur geweest maar wij zaten buiten dus waren al terug vertrokken.
              Mogen ze hier zomaar vragen om binnen te komen? zolder en tuin ?
              Volgens mij heeft iemand van de buren iets gezien via hun raam van de bovenste kamer en vervolgens de politie gebeld.
              Wat kunnen de gevolgen zijn ?
              heb ze nu buiten staan en als ze hier nog eens aanbellen probeer ik ze rap een beetje achter andere planten te verstopt of in het tuin huisje te steken.

              Comment


                Re: Belgische cannabiswetgeving

                Heb je iets bij klima supplies gekocht in het verleden?
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  Re: Belgische cannabiswetgeving

                  Als je nu nog moet gaan verstoppen geef je ze alleen maar reden
                  Als ze nu komen kun je niets anders doen dan de vermoorde onschuld spelen want ze weten donders goed dat ze er staan. Anders hadden ze niet gekomen

                  Als ze al komen he... wie weet zochten ze een melding van een inbreker na ....

                  Comment


                    Re: Belgische cannabiswetgeving

                    Als ze je vragen of ze binnen mogen komen is het jouw goed recht altijd te weigeren .
                    Ook als ze willen zoeken of rondkijken....

                    Pas als ze een bevel tot huiszoeking hebben ben je verplicht ze toe te laten. Maar anders .... Gewoon zeggen dat je op je privacy gesteld bent.

                    Comment


                      Re: Belgische cannabiswetgeving

                      in be hebben ze geen bevel nodig
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        Re: Belgische cannabiswetgeving

                        in Belgie hebben ze altijd een huiszoeking nodig om de woning te mogen binnen komen ( dus je moet ze aan de deur laten staan zoals ik altijd doe )
                        als je ze vrijwillig binnen laat om pv of zo iets te schrijven gelijk wat ze u willen wijs maken om toch maar binnen te komen en als ze binnen zijn merken ze iets verdachts mogen ze wel verder de woning betreden om te zien dat er niets mis is

                        Dus doe het beste zoals ik als ze voor iets aan de deur staan gelijk voor iets en ze vragen voor binnen te komen vraag je of ze een huiszoekingsbevel hebben zo niet mogen ze uw woning niet betreden

                        of doe je gewoon de deur NIET open er staat nergens in de wet als je thuis bent en er word aan de deur gebeld dat je verplicht bent van open te doen
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                        KEEP ON GROWING AND SMOKING

                        Comment


                          Re: Belgische cannabiswetgeving

                          Als ze je op heterdaad betrappen hebben ze dat ook niet nodig. Als gij bij wijze van spreke uw vrouw aan het ophangen zijt achter de ruit dan mogen ze binnen zonder. Of in geval van nood. Als er vanop dat adres een telefoontje is voor geweldpleging dan mogen ze ook binnen. Rammen ze wel de deur in.

                          Comment


                            Re: Belgische cannabiswetgeving

                            Tuurlijk maar dat heeft niets met je tentje te maken

                            Of je moet iemand wurgen met je tent. In de woonkamer.
                            Terwijl net de politie aanbelt.

                            Ja dan mogen ze je tent komen redden... 😂

                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              Nee, ging mij puur om wel of niet een huiszoekingsbevel nodig. Heb het hier wsl is gezet, als je naar de rechtbank kijkt op vt4 dan kost dat precies toch wel wat moeite. Ze hebben snel eentje als het echt nodig is, maar het onderzoek ernaar kost moeite. Daarom, als je gewoon thuis voor jezelf kweekt en nie te zot doet dan kan er niks gebeuren.

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                De meeste mensen worden gepakt door energie leverancier of door mensen die hun verraden.....

                                Comment


                                • Sole mio
                                  Sole mio commented
                                  Editing a comment
                                  Aan dat eerste twijfel ik toch,zolang je braaf je rekening betaalt van wat je verbruikt zul je niet snel last krijgen denk ik,aan t laatste twijfel ik niet,dus zwijgen,zwijgen en nog eens zwijgen.
                              Bezig...
                              X