Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belgische cannabiswetgeving

    Klopklop...eh allo Samir, ben je thuis ?
    We vermoeden dat je terrorist bent.

    -Ahwel, poetverdoeme, nee ge moogt niet binnen, haal maar een huiszoekingsbevel.

    Ok, man, sorry voor 't storen, we komen volgende week wel terug...
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Sole mio
      Sole mio commented
      Editing a comment
      Enkele maanden geleden,lag ik even stil wegens omstandigheden,en gelukkig maar.
      De bel gaat,politie voor de deur,ik werd (zogezegd) beschuldigd van diefstal,en of ze even binnen mochten komen.Omdat alles weg was liet ik ze binnen,na m'n verklaring liet ik weten ook klacht te willen indienen wegens valse beschuldigingen tegen diegene die me onterecht beschuldigde,dat is ook strafbaar.Ik heb nooit geweten wie,ze mochten dat niet zeggen!Toen ik later informeerde naar m'n klacht ivm de valse beschuldigingen werd me meegedeeld dat ze geen tijd noch manschappen hadden om m'n klacht op te volgen en die bijgevolg zonder gevolg geklasseerd werd.Dat is Belgie. Het zal wel niks met m'n hobby te maken hebben want ik spreek daar met NIEMAND over,maar 't is toch even slikken/schrikken als ze onverwachts voor je deur staan.

    Comment


      dat loop ik hier al jaren te verkondigen Q maar steeds denken ze hier dat ze het beter weten , ben blij dat jij het in ieder geval beter weet
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        Was het maar waar dat het gelegaliseerd wordt in belgie.we komen te weinig op straat.iedereen zwijgt erover.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door member16666 View Post
          Re: Belgische cannabiswetgeving

          politie komt na melding: vliegwerk of in de meeste gevallen, klachten van buren en kan op grond van overlast ingrijpen.
          Erg strigent voor jou, die rechter:'Zij houden steeds achtergrond van beklaagde ook in het oog.'
          Je zult wel een gevangenisstraf oplopen,die naar voorwaardelijk omgezet wordt, en waarbij er nog een bijkomende boete is, die je dient te betalen en daar draait het om.
          De rijken leven belasting vrij dus de schatkist is leeg en moeten kleine burgers hun opgelegde straffen betalen. Ondertussen bestaat er een mogelijkheid voro de 'rijken' om op voorhand hun schuld af te kopen.
          Dit plutocratisch systeem begint meer en meer feodaal te worden.
          Het wordt tijd dat de bevolking nee gaat zeggen ipv die politieke slapjanusssen, die enkel hun broodheren bevoordelen.
          Economische groei en werkgelegenheid , de nieuwe mantra 's naar complete vernietiging van een leefbare wereld.

          wat een soep
          daar ben in het helemaal mee eens.de arme burger pluimen.schandalig.terwijl de dikke rijken alles mogen ....

          Comment


            Overigens is in Nederland net een voorstel voor een verandering van de wietwet geaccepteerd
            De eerste kamer zal zich er nu over moeten buigen en dat is absoluut geen gelopen zaak.

            Afgezien nog dat in het huidige voorstel thuiskweek zonder medische indicatie gewoon vet verboten wordt....

            Dus wietwet in Nederland is vooralsnog pure armoede...

            Comment


              Last edited by Patat; 8 March 2017, 10:00. Reden: Te vroeg op opslaan gedrukt :p

              Comment


                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  Auwtsj. Hard verdict. 1000 euro voor wat zelfgekweekte cannabis. Niet eens verzwarende omstandigheden dan? Dank u Klima supplies. Bastards.

                  Comment


                    Nope, geen verzwarende omstandigheden, gewoon een factuur van die ene lamp die ik er gekocht heb.

                    Waar gaat het nog over?
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment


                      IMG_0215.jpg
                      ik heb even getwijfeld om het te posten, maar fuck it.....
                      voor wie het interesseert.
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        http://www.knack.be/nieuws/belgie/an...on-851863.html

                        Het word maar gekker en gekker....
                        Achterlijk systeem.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          Merci nva. Die vzw is al jaren een serieuze doorn in het oog van De Wever. Die bekijkt dat als een overwinning.

                          Comment


                            fck ongelooflijk, net wat je zegt je eigen iedere dag lam zuipen is geen probleem maar een jointje roken en je bent een crimineel die zwaar verslaafd is, nota bene aan een middel die juist als medicijn beschouwd moet worden.
                            Meneer bayer zal wel weer in zijn element zijn.

                            Comment


                              http://www.dewereldmorgen.be/artikel...trekt-uw-plant

                              Goed geschreven brief aan rutten met vragen ivm trek u plant, regularisering en Di Rupo.
                              verslag 1, verslag 2

                              Comment

                              Bezig...
                              X