Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belgische cannabiswetgeving

    helaas al wel een keer meegemaakt dat ik in belgie werd vastgezet voor 10 gram wiet

    Comment


      Re: Belgische cannabiswetgeving

      Dat is wel minder, hoe lang? En waren er nog gevolgen?

      Mvg,
      anoke

      Comment


        Re: Belgische cannabiswetgeving

        Oorspronkelijk geplaatst door anoke View Post
        Hm? Begrijp de +1 niet

        Das een soort thumbs up,
        _________
        1e kweek: Autofem BigNorthern & Autofem Nefertiti
        2e kweek: (fem?) 6x WW

        Comment


          Re: Belgische cannabiswetgeving

          trekt op niks

          Comment


            Re: Belgische cannabiswetgeving

            [QUOTE=surferboy911;525828] nee gelukkig niet nee! had geen geld genoeg om de voorschotten van de advocaat te betalen waardoor mijn beroep niet is doorgegaan, dus nu heb ik 3maand gevangenisstraf op voorwaardelijke basis voor 2 jaar en een geldboete van 1605 euro. daarom dat ik me eventjes kalm aanhou en niet teveel met wiet probeer bezig te houden. maarja de verleiding!!! en om te antwoorden op maertns85 - ik zijn geen precedenten geweest, nog nooit in contact geweest met de politie... maarja heb me er nu enkele maanden later al kunnen bij neerleggen dat ik ben verkracht door de overheid, nu is het gewoon nog de trauma's ervan kwijtraken ;p
            1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

            Comment


              Re: Belgische cannabiswetgeving

              dus... wullox als ik het goed begrijp: als je de komende 2 jaar nog voor de strafrechter moet komen worden die 3 maanden effectief?
              Voor 1 plant?
              Ik heb wel al enkele keren gehoord dat de rechtbanken in Turnhout en Brugge heel streng zijn voor hobbykwekers terwijl dat in andere arrondissementen goed meevalt.

              Comment


                Re: Belgische cannabiswetgeving

                Oorspronkelijk geplaatst door orgasmatron View Post
                dus... wullox als ik het goed begrijp: als je de komende 2 jaar nog voor de strafrechter moet komen worden die 3 maanden effectief?
                Voor 1 plant?
                Ik heb wel al enkele keren gehoord dat de rechtbanken in Turnhout en Brugge heel streng zijn voor hobbykwekers terwijl dat in andere arrondissementen goed meevalt.
                dat begrijp je goed. en inderdaad de recher die over drugsfeiten gaat in brugge is vriendelijk verwoord een echte bitch ooit gekeken naar de rechtbank op tv? ze komt daar in voor.
                1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                Comment


                  Re: Belgische cannabiswetgeving

                  Ben ik dubbel blij dat ik geen West-Vlaming ben ( was ik sowieso al )
                  Das echt kut en verschrikkelijk oneerlijk.

                  Comment


                    Re: Belgische cannabiswetgeving

                    Is er niet zojuist een nieuwe wet uit gekomen over wiet gebruik?

                    Comment


                      Re: Belgische cannabiswetgeving

                      welke dan?
                      1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                      Comment


                        Re: Belgische cannabiswetgeving

                        Eentje in die jongen zijn verbeelding denk ik.

                        Comment


                          Re: Belgische cannabiswetgeving

                          Onlangs las ik in een juridisch blad dat de eerste 3 feiten van "thuiskweek" zonder verkoop enkel een vrij lichte boete opleveren. Dit zou 2016 zijn...
                          Natuurlijk zal volgens mij alles afhangen van rechter, hoeveelheid en nog een hoop willekeur...
                          Toch gaf dit artikel mij toch al een klein beetje hoop... maar... eerst zien zei de blinde...
                          (weggeven is ook verkoop...)

                          Comment


                            Re: Belgische cannabiswetgeving

                            allemaal 1 pot nat

                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              Hoi Iedereen,
                              Ik ben onlangs tegengehouden aan de grens van Poppel, had op de weegschaal 9,9 gram bij. Het stoorde mij wel dat ze de zak zelf meerekende die zelf toch al snel 2 gram weegt. Resultaat, onder de 10 gram, dus net niet vervolgd worden, pv ter plaatse afhandelen en dat was het laatste wat ik ervan gehoord heb. Nu zou ik gewoon van iemand willen weten of dit ergens zichtbaar op je dossier blijft staan? of ik een hoger risico loop voor een speekseltest?

                              Ben namelijk net begonnen met mijn eerste 5 planten en wil toch zoveel de wet zo goed mogelijk opvolgen als je snapt wat ik bedoel. Nieuw op het forum, dus ik ga mijn plantendagboek hopelijk onder het juiste topic plaatsten.

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                je staat inderdaad "in hun systeem" nu, ik ben ooit op een festival tegengehouden met ook ongeveer die hoeveelheid. Er is dan een pv opgesteld geweest, ik heb er nooit meer wat van gehoord...
                                Maar toen ik een paar jaar later slachtoffer was van een overval ging ik op het politiebureau een verklaring afleggen en van zodra de agent mijn identiteitskaart in zijn pc stak zei hij "u bent een cannabisgebruiker ?".
                                Opletten geblazen dus, je zit in het systeem

                                Comment

                                Bezig...
                                X