Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer stoppen met water geven? (voor oogst)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer stoppen met water geven? (voor oogst)

    Korting op 420shop
    hallo allemaal!

    Ik bijna toe aan mn allereerste oogst!! (hoezee, hoezee) onervaren als ik ben heb ik er geen idee van wanneer die toppen nou hun maximale grootte hebben bereikt..

    Ik heb ergens gelezen dat men moet stoppen met water geven een week voor de oogst, dat zou de thc productie verhogen. Na een week zouden dan de haartjes bruin moeten worden..
    Maar hoe kan ik nu weten wanneer ik moet stoppen met water geven??
    Zijn er uiterlijke kenmerken die aangeven dat de plant aan zn eind is?
    wat gebeurt er eigenlijk als je de toppen te lang op de plant laat staan?

    Ik heb een big bud staan, die is niet zo groot geworden maar begint nu wel wat door te buigen door het gewicht. Ook nog een hawaian snow (sativa), die was aanvankelijk wat misgelopen (te vroeg in bloei gezet) maar heeft me verrast door alsnog een groeispurt in te zetten!

    wat spannend allemaal
    hopelijk kan iemand me helpen?

    #2
    Re: Wanneer stoppen met water geven? (voor oogst)

    Wanneer je haartjes aan de bruine kant zijn en je trichomes half 25% amber zijn zou ik stoppen met water geven, laat ze dan nog een aantal dagen tot een weekje staan tot ze bijna 50% amber zijn. dan een paar dagen op pitch black (lampen 24h per dag uit) en dan kan je oogsten.
    Dit is tenminste mijn manier, iedereen heeft er zijn of haar eigen methodes voor...

    Comment


      #3
      Re: Wanneer stoppen met water geven? (voor oogst)

      Ik kweek in een veranda in potten van 20 liter. De plant drinkt meer en meer water, naargelang hij groeit. Op het laatst ziet men dat er onderaan water terug uitloopt en dit bij evenveel toedienen. De plant neemt dus automatisch weinig water tot zich. Dit is toch mijn ervaring na een tiental jaren. Vanaf dan geef ik heel weinig en sla geregeld een dag over.

      Comment


        #4
        Re: Wanneer stoppen met water geven? (voor oogst)

        Zoem, topic is 3 jaar oud.

        Comment


          #5
          Re: Wanneer stoppen met water geven? (voor oogst)

          Denk dat ze nu wel klaar zijn ja...


          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

          Comment

          Bezig...
          X