Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Witte beestjes in de aarde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Het blijven vreemde beesten. Ben toch wel benieuwd hoe ze in de potten komen aangezien ik ze verder nog nooit eerder gezien heb. Ben nu met mijn derde kweek bezig en heb er nog geen last van. Hopen dat dit zo blijft

    Greetzz

    Comment


      #17
      ja ik heb ook soort last van vliegjes maar dit zijn echt fruitvliegjes ik denk dat ik er al een stuk of 300 te pakken heb gehad op een vlieg plakstrip lol

      Comment


        #18
        Re: Witte beestjes in de aarde

        Al wat oudere topic, maar wellicht toch handige infoZe zijn erg nuttig, de springstaartjes, geeft ook aan dat je zuurgraad redelijk op nivo ligt goed nieuws

        hele artikel op: http://www.bodemacademie.nl/documenten/67.pdf

        GrtZZ
        Last edited by Debiel; 3 November 2009, 00:25. Reden: bron vermelding

        Comment


          #19
          Re: Witte beestjes in de aarde

          Bedankt voor de aanvullende informatie, dat komt altijd van pas natuurlijk. Het is dus niet eens zo verkeerd als je er last van hebt, ik kon ook al geen negatieve gevolgen ontdekken.

          Greetzz

          Comment


            #20
            Re: Witte beestjes in de aarde

            wij hebben last van springstaart achtige , maar ik las net dat ze goed zijn voor het bodemleven

            er is iets dat het wortelstelsel aantast , en opeet...
            maar deze zouden dat toch niet doen me dunkt?...
            enig id?



            cheerio

            roller

            Comment

            Bezig...
            X