Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "SKY" in Roermond - Venloseweg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop "SKY" in Roermond - Venloseweg

    Korting op 420shop
    Ik ben daar 10 jaar geleden geregeld geweest.
    Je kunt daar wel relax zitten,alleen heeft Humphey (of hoe die heet) meestal slechte zin.
    De wiet is nu niet echt fantastisch meer en weinig keuze.
    Vroeger ging ik daar altijd de Northern Lights kopen,die was geweldig.
    Vorig jaar ben ik nog 1 keer daar geweest,maar de wiet viel me echt tegen.

    Nu kom ik er nog heel vaak langs gereden en dan staat de deur open en dan vraag ik me af, of daar nog veel klanten komen en of hij uberhaubt nog wel wiet verkoopt...

    #2
    Re: Coffeeshop "SKY" in Roermond - Venloseweg

    bestaat deze shop nog wel?
    kom geregelt in roermond en heb er nooit van gehoort of zelfs vna gezien in de vele keren dat ik langs de venlose weg kwam

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop "SKY" in Roermond - Venloseweg

      Volgens mij heb je daar alleen de Atlas & de Skunk liggen maar weet dit niet 100 % zeker ben ook al een tijdje niet meer in Roermond geweest

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop "SKY" in Roermond - Venloseweg

        Nou,Atlas is inmiddels ook al geruime tijd niet meer,toch zie ik nog steeds vaak de deur open staan bij Sky op de Venlose weg.
        Ik vraag me dus nog steeds af of daar nog iemand z'n wiet koopt en/of daar uberhaubt nog wel wiet wordt verkocht?

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop "SKY" in Roermond - Venloseweg

          Ik ben vandaag sinds jaren weer eens binnengewipt bij Sky op de Venloseweg 22 in Roermond.
          Zo zag ik dat ze Sky verbouwd hadden, dus ik was wel nieuwsgierig hoe dat eruit zou zien.
          Het is netjes opgeknapt, maar het is niet groter geworden dan voorheen.

          Blijkt dat dit nu een onderdeel van Skunk is.
          Je kunt dus ook met je spaarpasje van Skunk daar terecht kwam ik achter.
          Gelukkig had ik nog zo'n oud spaarpasje,blijkt dat ie op €13,- na, vol zou zijn.(volgende keer dus voor €15,- gratis uitzoeken )

          De prijzen zijn natuurlijk wel hetzelfde als die van Skunk.

          Zo betaal je voor de wat betere wiet €13,- per gram, de Critical die ik heb gekocht koste €10,50 per gram en ik moet zeggen dat deze niet verkeerd is.
          Ook hadden ze nog wat goedkopere wiet van ongeveer €7,- en €8,- per gram en de Nederwiet kost daar €5,50 per gram.

          Ze hadden daar ook verschillende soorten hasj en voorgedraaide jointjes.
          Pinnen en cash voor de betalingen.

          Je kunt daar gewoon relax je jointje roken en eventueel wat drinken,erg knus,maar wel gezellig moet ik toegeven.
          De openingstijden zijn wel wat schraal vind ik; zo zijn ze om 11.00 uur open dacht ik en ze sluiten alweer om 17.00 uur.

          Je hoeft hier gelukkig ook geen wietpas meer voor te hebben om wiet te kopen.
          Natuurlijk kun je niet meer dan 5 gram kopen.
          Wel is het verplicht om een NL ID of paspoort te laten zien,hier wordt verder alleen naar gekeken, dus niks gekopieerd of gescanned ofzo.

          Het personeel is ook erg vriendelijk.

          Al met al best de moeite waard om eens een bezoekje te nemen, als men in de buurt is.
          Voor mij is het in ieder geval dichterbij dan Skunk en een optie als mijn thuisdealer geen gehoor geeft o.i.d.

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop "SKY" in Roermond - Venloseweg

            Ga zondag naar Roermond las dat buitenlanders er welkom zijn? klopt dit nog?

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop "SKY" in Roermond - Venloseweg

              Wat n klotecoffeeshop! stelletje amateurs!
              Koop daar echt niks!
              50 euro naar de haaien voor droog gruis! In n papieren klotezakje ipv n plastic wietzakje kreeg ik t aangeboden...zonder blikken of blozen keek de fukking verkoper me aan...ik was verpopzakt...ik kwam thuis...keek in t zakje en dacht: WTF?????
              2 TAKJES EN DE REST GRUIS???????
              KOOP DAAR NOOIT MENSEN!!!
              verneukerij! Kwakzalverij!!!!!

              Comment


                #8
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop "SKY" in Roermond - Venloseweg

                  Jammer, want ik vond het wel eens plezierig om naar daar te rijden (rit valt goed mee), maar de volgende zal in Rotterdam zijn, en da's dan weer een half uur langer rijden.
                  Huh hoe rij jij in een half uur van Roermond naar Rotterdam? Dat zijn een dikke 160KM Dus dan moet je al 320KM/H rijden ghehehehehe.

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop "SKY" in Roermond - Venloseweg

                    Holy sh*t, ik weet zelf ook niet hoe ik erbij kom. Eindhoven-roermond zal een half uurtje zijn, daarmee dat ik die door elkaar haal. Eindhoven, Rotterdam, Inscheveningenmetdemosselman, all the same .
                    Neen damn, heb ik me even misrekend. Moest deze sluiten moet ik echt heel wat verder rijden. Niet voor de wietjes, maar ik ben wel een hasjliefhebber dat er hier totaal niet aan geraakt.

                    Dus moest iemand een tips hebben voor de dichtsbijzijnde shop die aan te raden is voor hasj (en voor de belgen niet te ver rijden).
                    Ik ben ondertussen hun Amnesiatje aan het roken en die is echt wel lekker. Mag wel voor die €13 pg.
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment

                    Bezig...
                    X