Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe voelt een pure joint.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoe voelt een pure joint.

    De eerste keer dat ik het deed was het net of ik op een loopband liep. Ik moest de grond echt onder me uitduwen. De tijd stond constant stil en je denkte in stukken, en je sloeg stukken over in je gedachten. Ik moest toen 500 meter stappen, maar weet niet meer hoe ik ben gestapt hoor
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #17
      Re: Hoe voelt een pure joint.

      Hoe het voelt dus . Met een bong is het heerlijk je krijg een goede tik en je blijft echt wel even zitten (te genieten hehehe).

      Comment


        #18
        Re: Hoe voelt een pure joint.

        vapo kan ook dat is helemaal knetteren lol
        Greetz billi-bang loves the 420 shop.
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: Hoe voelt een pure joint.

          Pure joint smoke k ni graag..moet de hele tijd opnieuw aangestoke worden en je gebruikt veel meer wiet voor 1 joint
          Ik rook mijn jointjes het liefst met een laagje tabak
          I know a place..where the grass is really greener

          Comment


            #20
            Re: Hoe voelt een pure joint.

            pure joint is naar mijn mening heel erg lekker dan proef je echt gewoon alleen wiet maar je gaat wel sneller hoesten.
            plus ik vind dat je er echt gewoon een goede space van krijg maar het is wel een beetje zonde van je wiet.

            Rust.

            Comment


              #21
              Re: Hoe voelt een pure joint.

              Ik heb nog nooit een pure op kunnen roken zonder te hoeven kokhalzen, pure J's zijn kennelijk niet voor mij weggelegt

              Comment


                #22
                Re: Hoe voelt een pure joint.

                Net een puur jointje op NYCDiezel. Nu een maandje of twee gecured. Plukje tabak als filter en in een gewoon risla blauw vloeitje, splifje dus. Mooi droog uit de grinder, lekker zoet puur van smaak en een nasmaak die nog lang op je lippen blijft hangen. Met goed gecurede wiet valt het hoesten reuze mee. Kleine pufjes en op je gemak roken. Als je wiet mooi droog is hoef je je splif maar een keer aan te steken, tenminste als je niet vergeet te roken.

                Comment


                  #23
                  Re: Hoe voelt een pure joint.

                  Ik vind pure joints ook wel lekker, nog maar enkele keren gedaan maar is wel eens fijn om af en toe te doen. Je bent dan wel retegaar dus huiswerk maken zit er niet in ;p. Ik zou het niet teveel doen want uiteindelijk is dat wel wat duur . Ik rol meestal met 30% tabak. Ik proef die tabak niet zo graag... ;p

                  gr

                  Comment


                    #24
                    Re: Hoe voelt een pure joint.

                    mm, ik rook uitsluitend melkjointjes
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #25
                      Re: Hoe voelt een pure joint.

                      pure joint vind ik het lekkerst je proeft ook dan puur de wiet die je rookt en
                      en niet de shag of sigaretten wat je er bij doet ,en het is veel gezonder
                      dan als je tabak bij je joint doet

                      Greets WeedsLegend

                      Comment


                        #26
                        Re: Hoe voelt een pure joint.

                        nounou, gezonder nog wel ? Op z'n minst zou ik dat veranderen in "minder schadelijk"... er zijn berichten dat je met een jointje tot 8x zoveel troep als met een sigaret je longen binnen trekt.. al zal dat wat overdreven zijn
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #27
                          Re: Hoe voelt een pure joint.

                          Ik heb nooit lange vloei gekocht en heb altijd puur en soms met tabak gerold in normale sigarettenvloeitjes.
                          Van 1 met tabak voel ik niet zoveel, van 2 met tabak hetzelfde als 1 puur.
                          Mijn sweetspot ligt bij 1,5 puur. Dan krijg ik een pure couchlock en body stone.
                          Maar als je de hoeveelheid niet meerekent vind ik de high van met niet anders dan die zonder tabak.

                          Comment


                            #28
                            Re: Hoe voelt een pure joint.

                            Ik rook alleen tabak in jointjes, daar buiten rook ik geen tabak.
                            af en toe puur is wel lekker maar niet tevaak dan blijf je in die shit hangen! xD

                            greetz

                            Comment


                              #29
                              Re: Hoe voelt een pure joint.

                              Had zelfs laatst pure gedraaid met een Blauwe Rizla (kleine rijstenvloei) vond er persoonlijk niet zoveel aan. Grotendeels verspilling in mijn ogen hoewel hij wel lekker smaakte.

                              Comment


                                #30
                                Re: Hoe voelt een pure joint.

                                kheb de reacties van de andere nog ni gelezen maar zeik gewoon een siggie af van iemand
                                1 betere smaak (door natte sjag ga je je weed minder proeven)
                                2 betere dosering, met 1 siggie rol je doorgaans 1 nette joint
                                3 Makkelijker om rollen met losse stukkies tabak (zoals in siggie)dan met draderige plakkerige sjag... als je die ni goe verdeelt om te beginnen ga joint met gezwellen hebben die op het einde 3 kwart openstaat (zoals zovele onder ons hun eerste joint was)

                                Comment

                                Bezig...
                                X