Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarde buitenwiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waarde buitenwiet

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    ik heb binnenkort waarschijnlijk wat buiten wiet, wat is nu de gramprijs wat ik hiervoor kan verwachten?

    alvast bedankt

    #2

    Comment


      #3
      Re: waarde buitenwiet

      afhangend van de kwaliteit en hoe goed ze geknipt is kan dit verschillen tussen 3 en meer als 10 de gram , het hangt allemaal af van hoe goed je toppen uitzien en smaken en de soort. Uiteindelijk ligt de kunst erin dat mensen niet zouden mogen zien dat het buitenwiet is, dan heb je puike wiet . En met" ik heb binnenkort wat buitenwiet"bedoel je dan dat je die aangekocht hebt? of ga je na de zomer je oogst verkopen? Ik raad je sowieso niet aan om buitenwiet te kopen tenzij hij echt heel goed gekweekt is.
      grtz,thelos

      Comment


        #4
        Re: waarde buitenwiet

        Beste thelos,

        ja bedoelde natuurlijk als mijn plantjes na de zomer geknipt zijn, dus 3 euro krijg je altijd wel? daarmee ben ik al tevreden,

        gr

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: waarde buitenwiet

            nee niemand verdient geld met wiet....

            Comment


              #7
              Re: waarde buitenwiet

              Het blijft een gevoelig punt, maar bekijk het ook eens zonder daar vooroordelen bij te hebben.
              In een shop koop je wiet, deze wiet komt niet uit de lucht vallen maar word door vele thuiskwekers en ook georganiseerde kwekers op de markt gezet, want zonder wiet geen shop.
              Ik ben op zich niet tegen een hobby kweker die zijn te veel aan wiet tegen een geringe vergoeding aan een shop verkoopt, zolang het maar kleine hoeveelheden zijn en geen kilo's!
              Ga je echt puur alleen voor de verkoop wiet kweken dan is dat een ander verhaal en ben je in mijn ogen verkeerd bezig.

              Comment


                #8
                Re: waarde buitenwiet

                Ik ben van mening dat dit geen drughandel forum is dus elk topic hieromtrent rust natuurlijk een grote taboe op!
                Vraag zo'n dingen eens gewoon aan vrienden/kennissen en niet hier?

                Voor de rest, tja, wiet is wiet eh man hoeveel geld je ervoor kan krijgen zie je toch zelf wel aan de kwaliteit zeker? Maakt niet uit hoe gekweekt het is de kwaliteit die telt.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: waarde buitenwiet

                  @afhangend van de kwaliteit en hoe goed ze geknipt is kan dit verschillen tussen 3 en meer als 10 de gram

                  waar krijg jij 10 euro per gram voor buitenwiet??
                  want dan ga ik ook buitenwiet kweken voor 'n extraatje te kunnen hebben
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: waarde buitenwiet

                    Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                    waar krijg jij 10 euro per gram voor buitenwiet??
                    U bent nog nooit op een festival geweest als rock werchter of pukkelpop neem ik aan?

                    Comment


                      #11
                      Re: waarde buitenwiet

                      ja daar kopen ze meteen met 500 gram tegelijk op natuurlijk
                      en je mag zo door de poort met 1 kilo onder je arm zeker
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: waarde buitenwiet

                        Het vragen naar prijzen van wiet, met als doel het te verkopen is NIET toegestaan.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: waarde buitenwiet

                          eeej mega,

                          Je weet wel dat als het verkoopt ook in een gevaarlijk circuit bevind he.
                          Als jij de handel er in het waard vind om je dood te worden moet je zelf weten.
                          Maar zoals de rest al zegt dit soort vragen willen we niet op het forum.

                          Als jij namelijk elke 12 weken een oogst heb en je doet het goed.
                          Dan kom je toch wel sws aan een kilo in het jaar. Ligt er aan hoe groot je het aanpakt.
                          En denk er aan als je dit verkoopt. Zit je in iemand anderse wijk. Als je snap wat ik bedoel.
                          Dus als jij een winst van 3000 euro hebt, heeft een ander 3000 euro minder.(3euro der gram)
                          En moet je je ff afvragen bij wie ze dat komen halen?!?!
                          Klinkt misschien overdreven maar het gebeurd wel.

                          En zeg niet dat ik bullshit praat. Want ik weet waar ik het over heb.

                          Comment

                          Bezig...
                          X