Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bruine vlekken/strepen en witte puntjes op mijn bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bruine vlekken/strepen en witte puntjes op mijn bladeren

    Korting op 420shop
    ik heb sinds kort last van bruine vlekken/strepen en witte puntjes op mijn bladeren, ik had mijn plantje laatst nog in een bak water staan (de onderkant van de pot) maar toen ik zag dat de grond groen begon te worden heb ik die maar weg gehaald. Maar wat is het probleem van die bruine vlekken en witte puntjes op de bladeren, te veel water gehad?

    -ik geef geen voeding
    -het plantje staat buiten in een pot

    alvast bedankt

    hier een plaatje

    #2
    Re: bruine vlekken/strepen en witte puntjes op mijn bladeren

    Dat is het mineervliegje die eitjes in je bladeren legt.
    Als je aarde groen word dan is jou aarde te nat dat is dus niet goed

    groetjes bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: bruine vlekken/strepen en witte puntjes op mijn bladeren

      ik heb ze nou al n dagje geen water gegeven dus dat moet zo opgelost zijn, kan ik iets doen tegen die mineervliegjes? dat de grond te nat was weet ik al, daarom had ik dat bakje ook al weggehaald

      Comment


        #4
        Re: bruine vlekken/strepen en witte puntjes op mijn bladeren

        Wat je kan doen is het larfje van de mineervlieg ff uit je blad wippen, zo voorkom je dat heel het proces weer opnieuw begint als het larfje uitkomt.
        Zelf doe ik het met een pincetje, aan het eind van het gangetje zit een hard bobbeltje. Daar zit het larfje in en die pluk of druk je er zo uit.
        recht is recht. krom is krom.

        Comment

        Bezig...
        X