Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Meeldauw

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Meeldauw

    Ben net meeldauw tegen gekomen op al mijn 5 stekjes die aan het voorgroeien waren voor het buiten seizoen, wat te doen? Zijn net nu net groot genoeg om naar buiten te kunnen, maar zal ik ze nog kunnen behandelen of opnieuw beginnen nu het nog kan? Alle bladeren zijn lichtjes aangetast.

    Comment


      Re: Meeldauw

      .meeldauw kun je met melk bestrijden.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        Re: Meeldauw

        Dus je hebt dit hele topic gelezen, en nu zit je nog met die vraag ?
        Dan ben ik bang dat je ze beter kunt weggooien.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: Meeldauw

          Ja omdat er geen 1 duidig antwoord te vinden is. Wegknippen is geen optie, behandelen met melk werkt volgens de 1 wel de ander niet. Heb maar een middeltje besteld en zie het wel..

          Comment


            Re: Meeldauw

            Als je dan even rapporteert wat de resultaten zijn dan heb je een ander daar ook mee geholpen
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: Meeldauw

              Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
              Lekker schimmel roken hehehe kan hij verder broeden in je longen ;p
              Volgens mij kan schimmel roken weinig kwaad,in de jaren 80 een paar keer schimmelkashmir gerookt,sedertdien nooit meer zo iets lekkers gezien. (zwarte bollen met een dun laagje witte schimmel op)
              Kun je daar niks anders mee doen?'t is anders wel sneu als je dat moet weggooien.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment


                Re: Meeldauw

                Je kan er met alcohol wel olie van maken , de alcohol zal de boel doden en steriel maken waardoor je het terug veilig kan roken.

                Grtz Hash
                Geniet nooit met mate !

                Comment


                  Re: Meeldauw

                  Das denk ik wel de beste oplossing toch? Tenzij je er geen kwaad in ziet en dan rook je gewoon schimmel ... Gewoon omdat het kan

                  Comment


                    Re: Meeldauw

                    Even voor de duidelijkheid : Schimmels kunnen inderdaad overleven in je longen dus gewoon die schimmelzooi oproken zonder bewerken lijkt me niet het verstandigste besluit wat je kunt nemen.
                    Maar als je er liefhebber van bent wil ik je wel even waarschuwen als ik er eentje heb, want ik gooi ze altijd gewoon weg.

                    Meestal hebben we deze discussie rond september/oktober
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: Meeldauw

                      Heb een paar jaar geleden ook meeldauw in al mijn plantjes(5) gehad,
                      baalde als een stekker, alles geprobeerd maar bleef terug komen.
                      Toen ik geoogst had alles 48 uur in de vriezer (diepvries) en gedroogd,
                      en daarna gewoon opgerookt
                      Nooit last van gehad, maar of het echt gezond is, weet ik niet

                      Comment


                        Re: Meeldauw

                        Zo ist ook weer natuurlijk.
                        Mijn 3 zoons klimmen zo een boom in, en als ik dat doe, stort ik halverwege naar beneden. Bij het merendeel gaat het goed.

                        Persoonlijk vind ik het gewoon niet zo'n fijn idee om wiet te roken waar meeldauw (schimmel) in zit. Op m'n tomaten vind ik het ook niet fris.
                        Dan sla ik liever een keer over, zo verslaafd ben ik nou ook weer niet, en als ik dat wel zou zijn had ik wel back-up-planten ofzo
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          Re: Meeldauw

                          Dat is inderdaad de standaard herfstdiscussie. Ik moet toegeven dat ik er ook weleens lak aan heb gehad en die zooi gewoon oprookte. Maar na wat research kwam ik erachter dat je toch flinke longaandoeningen kunt oplopen. Niet meer doen dus. Gewoon weggooien.
                          De kashmir schimmelhasj heeft tevens weer een ander schimmeltje dan dat meeldauw is.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: Meeldauw

                            volgens mijn gedacht begint hier op de stengel klopt dit?
                            Attached Files
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Re: Meeldauw

                              als ik een foto van de maan maak met me telefoon, zie je dan ook hoe diep de kraters zijn?

                              je kan best wat mooiere foto's maken

                              als je problemen hebt met focussen, hoe er dan een blaadje achter


                              hier zie ik nix op
                              __________________________________________________ ______________

                              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                              sigpic

                              Comment


                                Re: Meeldauw

                                Ze strekken alleszins richting de maan. Dat lijkt trouwens op een schimmel (foto 1). Btw, zet die zaailingen toch buiten of ten minste onder een deftig lampje! Grtz
                                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                                Comment

                                Bezig...
                                X