Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdampen en cannabinoiden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Verdampen en cannabinoiden

    nieuwste nummer van regular magazine heeft een artikel over verdampen en de verschillende temperaturen. is iets uitgebreider dan mijn post dus voor de geintresseerden zeker de moeite om eens door te nemen (page 18/19)

    http://issuu.com/regularmagazine/doc...e&pageNumber=7

    Comment


      #17
      Re: Verdampen en cannabinoiden

      Ter aanvulling: de terpenen verdampen al rond de 126C
      Last edited by Jointjedraaien; 27 August 2014, 16:02.

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Verdampen en cannabinoiden

          Verdomd interessant! Deze thread...

          Ik gebruik al een paar jaar een vaporizer (V-Tower van Arizer) en zolang als ik 'm gebruik vraag ik me al af bij welke temperatuur nog stoffen met de damp meekomen, waar je nog high van wordt. Ik gebruik ik een vaporizer hoofdzakelijk, omdat ik het lekkerder en waar rook is, is vuur (in de vorm van stoffen die m'n lijf niet zo fijn vinden).
          Een beetje lol in het leven vind ik belangrijk, dus neem ik af en toe een hijs uit m'n kleine kacheltje. Uit mijn wiet probeer ik alle THC(V) te tanken die er in zit. En zelfs als de temperatuur een aantal keren tot boven de 220 C is opgelopen, komen er bij de volgende keer nog stoffen uit waar ik high van wordt. Fijn dat ik nu ongeveer weet welke.

          Ik doe ongeveer een avond of drie/vier met een volle lading in mijn V-Tower (+/- 1 gram). Ik zou dus de op de eerste avond veel meer THC moeten binnenkrijgen, en op de derde of vierde avond veel meer YHCV. Ik merk echter weinig verschil tussen de high van de eerste avond en de high van de volgende avonden dat ik hetzelfde portie opgebruik. Ik rook mijn wiet tegen zwart aan, zeg maar. Ons ben zunig.

          Little offtopic:
          De wiet die ik rook, heb ik zelf gekweekt. 'Moet' je echt een keer doen, als je de gelegenheid ervoor hebt -> balkon met grote pot en je kunt al aan de gang).
          Ik had zes planten en heb zeker voor vijf jaar genoeg! 't Is effe wat werk, maar dan heb je ook wat... Je neemt gewoon een makkelijke soort, want bij verdampen maakt het toch niet zo veel uit hoeveel van wat er allemaal inzit. Tenzij je de stoffen uit medische overwegingen tot je neemt. Respect!
          Eigen kweek vind ik de lekkerste wiet die er is. Je hebt het hele levensproces van je dames gevolgd, gekoesterd en begeleid; en nu bedienen ze jou door je naar een andere dimensie te laten begeleiden...
          Last edited by Agapios; 17 June 2011, 23:43.

          Comment


            #20
            Re: Verdampen en cannabinoiden

            Oorspronkelijk geplaatst door Agapios View Post
            Verdomd interessant! Deze thread...

            * Ik doe ongeveer een avond of drie/vier met een volle lading in mijn V-Tower (+/- 1 gram). Ik zou dus de op de eerste avond veel meer THC moeten binnenkrijgen, en op de derde of vierde avond veel meer THCV. Ik merk echter weinig verschil tussen de high van de eerste avond en de high van de volgende avonden dat ik hetzelfde portie opgebruik. Ik rook mijn wiet tegen zwart aan, zeg maar. Ons ben zunig.

            *
            *Moet je eens proberen met wat meer tijd tussen.
            Oorspronkelijk geplaatst door Barre
            voor het testen was voor bij mij wel noodzakelijk enkele dagen ervoor geen cannabis te gebruiken, enkel dan was het verschil merkbaar
            De stoffen blijven veel langer in je lijf dan je zou denken, je terug nuchter voelen is niet altijd gelijk aan terug nuchter zijn en dan kunnen ze nog steeds de inname van nieuwe stoffen beinvloeden.

            *Indien je trouwens gaat verdampen tot je wiet zwart is, dan ben je aan het roken ipv verdampen. Op dat moment ben je niet langer gezonder bezig dan bij het roken van een gewone joint. Heb hier niets tegen, want je haalt stukken meer plezier uit je wiet, however, als je het voor de gezondheid doet, mag je wiet niet meer dan bruin zijn.
            Last edited by Barre; 20 June 2011, 18:19.

            Comment


              #21
              Re: Verdampen en cannabinoiden

              Stel nu voor dat je alleen de cbn en cbd wil gebruiken en zo min mogelijk (liefst helemaal niets) thc, zou het dan een idee zijn om de cannabis eerst tot 157 graden te verhitten, je vaporiser "door te blazen" zonder de damp te gebruiken. Vervolgens verhoog je de temperatuur en die damp gebruik je.

              Zou dat werken?

              Comment

              Bezig...
              X