Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paniekaanval door blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: paniekaanval door blowen

    Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower View Post
    Zou ik toch even terug lezen dan.
    Dat is een goede verklaring. De verhoging werd niet veroorzaakt door verbeterde growth and storage, want die zijn in die 4 jaar niets veranderd.
    Het ligt inderdaad aan verbeterde genetische technieken. Zoals omschreven in het patent van Prof. Mechoulam.
    Oh, nou gooi je het over die boeg? Eerst kwam je nog met verhalen over hoe CBD en terpenen werden omgezet naar THC door de boosters en andere troep die ze er tegenwoordig bij gooien.

    Dus je gaat van (vrij samengevat naar): "de hogere THC percentages komen voor 100% door de kweekmethodes" naar wat je nu hebt geleerd van Angel, HJM, LR2 en mijzelf, namelijk dat het in de genetica zit. Dat is dan toch wel wat vooruitgang ...

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #32
      Re: paniekaanval door blowen

      LR2, ben jij huisarts?

      Comment


        #33
        Re: paniekaanval door blowen

        Dat is een goede verklaring. De verhoging werd niet veroorzaakt door verbeterde growth and storage, want die zijn in die 4 jaar niets veranderd.
        Het ligt inderdaad aan verbeterde genetische technieken. Zoals omschreven in het patent van Prof. Mechoulam.
        Tegelijk met die uitvinding gingen de THC levels drastisch omhoog van een zeer stabiele 8.6% naar 20.4% in slechts 4 jaar tijd.
        Possible explanations for the increased level of THC
        could be growth and storage methods and genetic techniques.
        Oef, al dat werk om de boodschap over te brengen..

        Over dat goochelen, in chemische analyses worden meet-afwijkingen aangegeven door middel van een standaardafwijking. Dit zegt iets over de nauwkeurigheid.
        Een meting van gemiddeld 15% (zoals in het rapport over de THC concentratie), met een afwijking (SD) van 5% (ook in het rapport) toont aan dat er samples gemeten kunnen zijn met deze waarden:
        10% (max afwijking omlaag)
        15% (gemiddelde)
        20% (max afwijking omhoog)


        Als ik een kilo grond wil afwegen, maar mijn weegschaal heeft een afwijking van 5% dan kan ik met precies 1050 gram nog steeds 1 kilo 'meten'. Maar bij 950 gram staat er ook '1 kilo' op het display.
        Meet ik vier keer, dus tweemaal 1050 gram en tweemaal 950 gram, dan heb ik een SD van 50 gram (5%) en een gevonden meetwaarde van gemiddeld 1000 gram.
        op https://www.mathsisfun.com/data/stan...alculator.html kun je dat zelf narekenen.
        Mag ik dan claimen dat er in mijn zakje met 950 gram, met 68.8% zekerheid een kilo zit? Nee, want de cijfers spreken voor zich; ik heb geen enkele keer precies een kilo in het zakje gedaan. Ook al zei mijn meetapparatuur dat wel; de 5% fout zorgt ervoor dat ik zulke claims niet eens zou kunnen maken.

        @Beowulf: nee helaas, ik ben geen huisarts.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #34
          Re: paniekaanval door blowen

          Iets anders doe je ook niet slecht
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #35
            Re: paniekaanval door blowen

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Een meting van gemiddeld 15% (zoals in het rapport over de THC concentratie), met een afwijking (SD) van 5% (ook in het rapport) toont aan dat er samples gemeten kunnen zijn met deze waarden:
            10% (max afwijking omlaag)
            15% (gemiddelde)
            20% (max afwijking omhoog)
            Alleen was de minimum waarde dus 7.4% en de maximum waarde 23.3%.
            Als je een kerel bent geef je dat toe en stop je nu verder met derailen.
            Die 68% moest overigens 68.26% zijn.





            Terug on topic:

            Dat wiet psychoses veroorzaakt komt in werkelijkheid omdat wij de gewoonte hebben die met tabak te mixen!

            Comment


              #36
              Re: paniekaanval door blowen

              Ik las daar twee keer opleiding psychiater. In Belgie moet je daar eerst geneeskunde voor gestudeerd hebben en dan ga je verder met psychiatrie. Da's 9 jaar studeren. Voor ik uitspraken van onze vriend met 1 post ga geloven

              Comment


                #37
                Re: paniekaanval door blowen

                psycholoog misschien niet maar die mag ook niet voorschrijven.. een psychiater in nl moet wat langer studeren denk ik.
                Baas in eigen brein.

                Comment


                  #38
                  Re: paniekaanval door blowen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower View Post
                  Alleen was de minimum waarde dus 7.4% en de maximum waarde 23.3%.
                  Als je een kerel bent geef je dat toe en stop je nu verder met derailen.
                  Die 68% moest overigens 68.26% zijn.





                  Terug on topic:

                  Dat wiet psychoses veroorzaakt komt in werkelijkheid omdat wij de gewoonte hebben die met tabak te mixen!
                  Jij je zin, ik geef toe.
                  Maar dat neemt nog steeds niet weg dat er alleen onder de populaire soorten getest is, en dat er van stijging geen sprake is. Er is gewoon een totaal ander product. Als ik eerst een winkelwagen vol B merk spullen koop, en vervolgens een winkelwagen A merk, is er dan sprake van een prijsstijging? Dat hele THC concentratie gebeuren heb je zelf trouwens aangehaald, wat derailing betreft maak je hier zelf het spoor vrij. Door allerlei losse argumenten aan te halen die enkel betrekking hebben op dat THC percentage. Ieder inhoudelijk argument sneeuw je zelf onder met nog meer rommel. Nu is het weer de tabak, die toch als confound aangegeven staat en dus niet in oorzakelijk verband mag worden geplaatst. Daarnaast blijven de onderzoeken OOK UIT DE VS constateren dat er een verband is tussen cannabisgebruik en psychoses. Danwel door pilvorm toe te dienen, danwel door het te vaporizen, danwel door het te injecteren. Tabak heeft daar niets mee van doen, en dat wordt vaker buiten beschouwing gelaten dan betrokken bij een onderzoek. Van de 12 reviews (over cannabis + psychoses) die ik zo even vind, komt in geen enkele het woord Tobacco voor. Als je een echte vent bent, houd je op met schreeuwen en kom je met een onderbouwing, een netjes gestructureerd verhaal. Iets wat iedereen kan begrijpen. Eentje die niet over de omzetting van delta-9-thc gaat, eentje die geen betrekking heeft op teeltmethodes, drogen en curen en genetisch gehannes, eentje die enkel zegt: JA, er is een verband tussen cannabis en psychoses door de tabak. En dan als het even kan, eentje die niet gaat over het samenhangen tussen tabak en cannabisgebruik, maar een verhaaltje dat gewoon zegt: hier komt het door, punt.

                  Anders blijft de sneeuwberg groeien, en krijg je je gelijk nooit verkondigd. Ik heb geprobeerd om er wat interessants van te maken, maar goed, ik geef het stokje door. Maak er zelf maar wat leuks van
                  Ik kan het verband niet vinden, en ik heb ook geen zin of tijd om het verband tussen tabak+cannabis en psychoses te gaan vinden.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #39
                    Re: paniekaanval door blowen

                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment

                    Bezig...
                    X