Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een vraagje!?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Een vraagje!?

    Korting op 420shop
    Nou ik weet dat het in nederland gedoogt is om 3 (5?) buiten plantjes te hebben...
    Je wiet moet natuurlijk ook gedroogd worden, is dit ook toegestaan of gedoogd? Het gaat nu om 1 plant...?? Ik woon in een huurhuis...

    Bedankt alvast,

    Xslt66X

    #2
    Re: Een vraagje!?

    30 gram voor eigen gebruik istoegestaan om thuis te bezitten. Gedogen wil niet zeggen dat het binnen de wet valt overigens.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Een vraagje!?

      Dank je wel voor je antwoord, maar dan zijn deze wetten toch gewoon krom?
      Ze gedogen 5 planten wel, maar weten zelf toch ook wel dat er meer als 30 gram van 5 planten komen.. Mmmm wat als ze je pakken met een grammetje of 200?

      Greetz
      Last edited by xslt66x; 10 September 2010, 16:14. Reden: spelfout

      Comment


        #4
        Re: Een vraagje!?

        5buiten planten worden gedoogd. tot 30gram droge hennep toppen, in huis voor eigen gebruik is de max.

        1binneplant onder 1 in 1huurhuis = is 70%kans dat het huur contract wordt ontbonden = uit je huurhuis dus word gezet.

        peace staff

        Comment


          #5
          Re: Een vraagje!?

          en soms als je 5 plantjes heb staan onder 2 lampen.zegt de agent;zo dat is veel werk voor 5 planten,je kan ze dan wel nog een paar keer terug verwachten.

          Comment


            #6
            Re: Een vraagje!?

            Als jij je verder gewoon aan de wet houd is er niemand die bij jou binnen komt kijken of je wiet aan het drogen bent.
            Zodra je plant geoogst is en je geen stankoverlast veroorzaakt tijdens het drogen is er dus niks aan de hand toch?
            Als je niet vanuit huis verkoopt of binnenshuis kweekt word je ook niet je huis uitgezet daarvoor.
            Geef ze gewoon geen reden om binnen te komen..

            Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

            Misty's ABC

            Comment


              #7
              Re: Een vraagje!?

              Een gemiddelde buitenplant komt als het goed is royaal over de 30 gram,daarnaast is het zo dat,mocht je bezoek krijgen terwijl je aan het drogen bent,het gewicht van de plant(en) van dat moment gewogen wordt,dus heb je net geknipt en is het dus nog nat wordt dat ook zo gewogen.

              grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment


                #8
                Re: Een vraagje!?

                Nou uit mijn ervaring is als er nog een kruimel op de vloer ligt pakken ze het je af het mag wel maar ze mogen het niet zien belachelijk.

                Comment


                  #9
                  Re: Een vraagje!?

                  Oorspronkelijk geplaatst door xslt66x View Post
                  Dank je wel voor je antwoord, maar dan zijn deze wetten toch gewoon krom?
                  Phah, ik moest gewoon even kwijt dat ik je opmerking echt grappig vind . Je slaat de nagel op de kop met je uitspraak

                  Comment


                    #10
                    Re: Een vraagje!?

                    in nederland is het in bezit hebben van wietplanten niet legaal
                    zelfs al heb je maar 1 plant en er word over geklaagt komt de
                    politie en neemt deze in beslag
                    alleen tot 5 planten krijg je geen boete of strafrechtelijke
                    vervolging

                    Comment

                    Bezig...
                    X