Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Deense zaden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Deense zaden

    Korting op 420shop
    Hello boy's and girls,

    Ik ben van plan om volgende jaar te kweken met Deense zaden, waarom Deense zaden? Deense planten zijn ge-aclimatiseerd in Denemarken. Denemarken heeft (bijna) hetzelfde klimaat en daar schieten de planten sneller in de bloei. Mijn planten staan stijf van de stress omdat het s'nachts veel en veel te koud is! Ook verminder je de kans op toprot.

    Nu is mijn vraag; Is er een Nederlandse zaadbank waar ze deense zaden verkopen(:lees vroeg bloeiers)

    Ik heb al een Deense site kunnen vinden die jullie wellicht kennen Froebanken, ik kan geen Deens en ben niet zo'n held met geld naar het buitenland overmaken.

    Kunnen jullie mij verder helpen?

    Alvast bedankt voor jullie reactie en tips.

    Grtz,

    Peter
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    #2
    Re: Deense zaden

    Frobanken heb ik al meerdere keren zaken mee gedaan.
    In mijn ogen een nette en vertrouwde site, altijd geleverd wat afgesproken was, zelfs freebies erbij gekregen.
    Je kunt de site op Engelstalig zetten, wat het wat vergemakkelijkt voor de niet Denen onder ons.
    Van elke soort is maximaal 1 zakje met 10 zaden te bestellen! Verzendkosten worden bij afrekenen vermeld.

    NB.
    Overmaken met kosten voor jezelf ( niet shared!!), daar anders de helft maar binnen komt! Daarvoor moet je misschien naar je bank, omdat die optie niet openstaat bij elke bank.

    Comment


      #3
      Re: Deense zaden

      maar de beste zaden worden er niet meer aangeboden, die breeders zijn allemaal naar andere websites gegaan, zoals zenseeds enzovoort

      Comment


        #4
        Re: Deense zaden

        kijk is op www.azarius.nl
        dutch passion # 1
        is erg gemakkelijke plant ,kan wel 3 meter hoog worden en heeft maar 6 weken bloeitijd

        Comment


          #5
          Re: Deense zaden

          Ik zou niet bij froebanken kopen, die verkopen geen feminised seeds, heb je niks aan. Groei je straks 5 planten kan je de helft wegknippen. Ik zou gewoon voor feminised seeds gaan, ik had ze van greenhouse dit jaar, the church, mooi afgebloeid met nauwelijks rot en allemaal vrouwtjes.

          Comment

          Bezig...
          X