Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Havenzicht in Gorinchem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Havenzicht in Gorinchem

    Korting op 420shop
    Havenzicht:
    Op 1ste zicht een kleine coffeeshop.
    Je stapt binnen en je kom meteen aan de balie om je wiet/hasj te kopen. (Geen lange wachttijden )
    Wiet:
    MoonFlower 8,5/gr
    Santa Maria 8,5/gr
    Lemon Haze 10/gr (Super Smaak en super effect )
    Silver Haze 11.5/gr
    Amnesia H. 13/gr
    Hasj:
    Tbesla 8,5/gr
    Haze-O-Lator 10/gr
    (er is nog veel meer maar was te om het allemaal te onthouden )

    Als je een joint wilt roken kan je 2 gedeeltes kiezen:
    De gewone ruimte waar je vanaf heden alleen nog maar puur mag roken.
    De ''rokers''-ruimte met afzuiging waar je je jointje toch nog met tabak mag rollen (goed voorzien )

    In het kort:
    Heel rustige shop en super kwaliteit! (redelijk duur maar dat is tegenwoordig overal zo )

    Is echt een bezoekje waard!!!

    Grtzzzz

    Ps:Genoeg parking vooraan aan de shop dus je moet niet al te ver lopen
    Take a look at my Ice-Cold-Killers!

    #2
    Re: Havenzicht in Gorinchem

    Mooi verslagje

    Het eerste coffeeshop report in Zuid holland, goed werk
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Havenzicht in Gorinchem

      Niet heel erg te spreken over deze shop..

      Kwaliteit van de wiet is dubieus en alles wat ze pakken wordt op een weegschaaltje achter de toonbank gewogen (waar je het zelf dus niet kan zien) ze hebben me al vaker minder gegeven dan ik had gekocht echt balen dat Havenzicht de enige shop is die later open is. Daarnaast krijg je geen gratis tip of vloei en is wat achter de toonbank staat ook niet altijd even netjes / schoon.

      Ik vermijd deze shop ga liever langs bij de Vrolijke gaper die er vlak bij zit en een heel stuk beter is op alle aspecten behalve hun openingstijden.

      Comment


        #4
        Re: Havenzicht in Gorinchem

        Wordt ook zeker niet vrolijk van deze shop.

        Ga wel lekker naar de Jaap (Bovenstad) of de Vrolijke Gaper inderdaad.
        Als je auto er langer als 2 seconden stil staat om een vriend uit te laten stappen staan er al 2 man te zeiken dat je weg moet.
        En die parkeer plekken is leuk maar daar is natuurlijk nooit plek (ook omdat het naast een bios is).
        Daarom ga ik altijd een rondje rijden.
        Maar alleen als het persee moet als je bijvoorbeeld om 23:00 nog een jointje wil

        Comment


          #5
          Re: Havenzicht in Gorinchem

          Ik ben zelf ook niet kapot van deze shop. Kwalitatief zijn de gaper en bovenstad stukken beter!
          Ik bezoek alleen deze shop wanneer de andere shops in gorkum gesloten zijn.

          Comment


            #6
            Re: Havenzicht in Gorinchem

            Kut shop met vooral niet vrindlijk personeel(Marokkanen) ben geen racist maar die kanker mensen ..................

            Comment


              #7
              Re: Havenzicht in Gorinchem

              Oorspronkelijk geplaatst door Spin View Post
              Kut shop met vooral niet vrindlijk personeel(Marokkanen) ben geen racist maar die kanker mensen ..................
              Klopt volledig man. Ben er al een aantal keer geweest. Als Belg heb je immers niet zoveel te kiezen. Die Marokkanen zijn echt niet goed in hun hoofd. Laatste keer vroegen ze ons op erg aanvallende manier waar we ergens geparkeerd stonden.
              We stonden trouwens braaf geparkeerd op grote parkeerplek (Bagijnenwal) ongeveer 1 km verder waar we keurig ticket gekocht hadden. Nooit zijn ze er vriendelijk. Een andere keer was die Marok heel de tijd "yow yow yow" aan het zeggen, echt 2 min lang ofzo Bovenstad zijn ze super vriendelijk en is ook stuk betere kwaliteit. Vrolijke Gaper ook zeker een aanrader, maar hun policy is net veranderd. Laten geen buitenlanders meer binnen

              Comment


                #8
                Re: Havenzicht in Gorinchem

                Ik vind die snorrie achter de balie altijd wel chill !
                #haven4life #Gtown

                Comment


                  #9
                  Re: Havenzicht in Gorinchem

                  dat is me moeder

                  Comment


                    #10
                    Ik ben wel tevreden met de kwaliteit van hun weed soorten in Havenzicht.
                    De medewerker was zeer vriendelijk tegen mij, wat uiteraard ook wel fijn is maar belangrijker is dat de weed goed moet zijn....en dat is het.

                    Het is wel een aanrader!

                    Comment

                    Bezig...
                    X