Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf een Bud trimmer maken....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zelf een Bud trimmer maken....

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Binnekort zullen er veel buitenkwekers moeten gaan knipen of hebben al geknipt.
    Voor de gene die nog moeten knipen en dit een stukkie sneller willen doen heb ik een low budget oplossing.

    Ik heb namelijk zelf zoals op youtubve te vinden is zelf een bud trimmer gemaakt.
    Ik heb het gemaakt uit een oud barbecaue rekje, een wijndoos(hout), een dremel en wat hout resten uit de schuur.
    Als je een dremel kopje neemt waar een schroef in zit gedraaid kun je hier tussen je snij vlak monteren, dus 2 sterke ijzerdraadjes of iets dergelijks.
    Zelf heb ik er 2 tai ripjes aan gemaakt.
    Ik heb de onderkant van de bak dus waar het knipafval in komt beplakt met tape.
    Dit heb ik alleen gedaan zodat ik een gladderen bak krijg.
    Onder aan de opvang bak heb ik 2 elastieken gebruikt om de dremel op zijn plaats te houden, ook heb ik de het draad van de dremel vast geplakt voor het geval.
    Om makkelijk het bladafval er uit te halen heb ik 1 kant waar het open is maar daar heb een deurtje in gezet zodat het bladafval in de bak blijft.

    Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.


    Ik raad je om om voor gebruik een (bescherm) bril op te zetten want niet alle restjes vliegen in de(opvang)bak waar de dremel in zit. Naatuurlijk ook opgepast voor je vingers...

    Als iemand opmerking heeft over hoe het beter kan of iets hoor ik het graag....
    Last edited by Amili; 28 June 2014, 13:31.

    #2
    Re: Zelf een Bud trimmer maken....

    Levensgevaarlijk
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Re: Zelf een Bud trimmer maken....

      heb je misschien een linkje?

      PPlantje
      ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

      Comment


        #4
        Re: Zelf een Bud trimmer maken....

        TOP !!

        Grtz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Zelf een Bud trimmer maken....

          een goede knipmachine heb je al voor 200 euries

          Comment


            #6
            Re: Zelf een Bud trimmer maken....

            Leuk gemaakt, maar ik houdt het denk ik toch maar op ouderwets ambachtelijk handwerk.

            Comment


              #7
              Re: Zelf een Bud trimmer maken....

              200 euries is schandalig veel voor zo een handmatig trommeltje om topjes te trimmen. Deze kost hooguit 20 euro. hopelijk werkt die ook zo fijn want dat rooster lijkt wel een ruw rooster te hebben. Enkel spijtig dat het op elektriciteit werkt aangezien ik graag knip op locatie van de Guerilla plek als het mogelijk is.

              Waarom zou het levensgevaarlijk zijn peterww? Er zit echter geen mes in, enkel snelbinders in plastic.


              gtz, mooi verslag trouwens emile

              Comment


                #8
                Re: Zelf een Bud trimmer maken....

                denk dat de wiet uit een tumble trimmer er iets beter uitziet en veel minder verlies heeft als dat ding op de fotohet rooster op de foto heeft veels te breede spijlen.hierdoor krijg je teveel verlies.dit ding lijkt ook niet op een tumble trimmer maar op een stripper dat is een heel ander ding.heb binnenkort een paar 2e hands modelen voor weinig.

                Comment


                  #9
                  Re: Zelf een Bud trimmer maken....

                  kijk er mee uit daar wil je vinger niet tusse krijge

                  Comment

                  Bezig...
                  X