Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer in bloei zetten??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer in bloei zetten??

    Korting op 420shop
    hey allemaal,

    heb dus 27oktober zaadjes laten ontkiemen 3stuks.
    waarom 3? omdat ik gewoon een test doe om te kijken dat het me lukt om eigen ganja te kweken voor eigen gebruik (dag van vandaag kost het teveel )dus ze zijn al goeie 4 weken oud ,volgens mij zien ze er ok uit maarja.
    missc is er hier wel iemand die me kan zeggen wanneer ik ze in bloei moet zetten,heb er geen idee van als jullie liever een foto zien van me plantjes laat het me weten dan zet ik er ze zo vlug mogelijk op!

    grts smokey303

    #2
    Re: hulp gevraagt..

    hup zet ze er maar op.en beschrijving van je apperatuur

    Comment


      #3
      Re: hulp gevraagt..

      Foto0039.jpgFoto0044.jpgFoto0048.jpgFoto0043.jpgFoto0038.jpgFoto0046.jpg

      Comment


        #4
        Re: hulp gevraagt..

        zien er mooi uit,alleen de kleur is niet te zien maak eens een foto voordat de lampen aangaan.als je een goede oogst wil van 3 plantjes onder 400 of 600 watt moet je zorgen dat ze heel de ruimte bijna volgegroeid hebben voordat ze op 12uur licht gaan.je zou ze ook beter over kunnen potten in kuipen of bakken ,die maar net in je tentje passen.hoe meer wortel ruimte voor de plant hoe grooter en breeder de plant.welke soort is het eigenlijk en is het vrouwelijk zaad.ps als ze te nat staan groeien ze veel langzaamer.dus let op met watergeven koop desnoods een weegschaal.

        Comment


          #5
          Re: hulp gevraagt..

          thx tumble trimmert...ok zal morgen kijken voor nieuwe foto's.
          zou da beter doen ook overpotten naar grotere bak of kuip want wortels komen al uit langsonder
          en welke soort het is? heb 5 fem special kush 5 fem special queen 5 bubblelucious 10 california special bestelt en heb er 5 gratis bij gekregn in zakje waar er opstaat 1'5 of S'I moeilijk leesbaar.
          en tzijn er drie va diedak genomen heb :s zouden ze dan mannekes er bij geven ?k denk het nie maarja.
          ah ok van da water geven zal ik op letten maar blaadjes zijn toch klein beetje an droge kant.

          grts smokey303

          Comment


            #6
            Re: hulp gevraagt..

            ja, zien er goed uit. als ze omgepot zijn kun je zeker nog 1 A 2 weken wachten, zoals tumble als zegt, vullen die lege ruimte.

            Comment


              #7
              Re: Wanneer in bloei zetten??

              hallo,

              hier ben ik terug,met nieuwe foto's.hoop dat je de kleur beter kan zien nu tumble trimmert...
              en heb ook foto erbij van grotere pot!is die ok?

              grts smokey303Foto0051.jpgFoto0058.jpgFoto0053.jpgFoto0050.jpgFoto0057.jpgFoto0059.jpgFoto0060.jpgFoto0052.jpgFoto0054.jpgFoto0055.jpg

              Comment


                #8
                Re: Wanneer in bloei zetten??

                hoi,

                heb ze dus verpot in die oranje potten en heb nieuwe cocoaarde derbij gedaan en tis beetje droog!
                moet ik nu terug water met wortelsimulator geven???en/of AenB voeding?
                kga ze nu goeie 2 weken laten groeien nog en dan in de bloei en we zullen zien.


                grts smokey303

                Comment


                  #9
                  Re: Wanneer in bloei zetten??

                  wat is de ec van je cocoaarde?wortelstimulator gebruik ik altyd<als ik de centen ervoor heb>tot begin week 1 van de bloei.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wanneer in bloei zetten??

                    1.2 ec,ah ok zal ze dan maar water geven met wortelstimulator tot eerste week van bloei .
                    en andere voeding niet geven dan?

                    Comment


                      #11
                      Re: Wanneer in bloei zetten??

                      kijk effe op het kweekschema van je voedingsfabrikant.en hoe staan ze er voor?

                      Comment


                        #12
                        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                        Comment


                          #13
                          Re: Wanneer in bloei zetten??

                          hoi. hoeveel cl moet een plant hebben dagelijks 3 weken oud.

                          Comment


                            #14
                            Re: Wanneer in bloei zetten??

                            ziet er goed uit

                            Comment

                            Bezig...
                            X