Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshop dizzy duck den haag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffeeshop dizzy duck den haag

    Korting op 420shop
    coffeeshop dizzy duck in den haag vind ik 1 van de beste shopS!

    veel soorten wiet die ze daar hebben, zijn prijswinnaars van o.a. highlife cup.
    de skunk berry, of de amnezia zijn daar echt een aanrader.

    ook zijn de prijzen relatief laag voor zulke wietjes. voor een goeie chocolope x cheese haze betaal je ongeveer 8 - 9 euro de gram en dat is de gemiddelde prijs daar.

    ook heeft de dizzy duck de s5 haze ( snoop dogg's haze)

    voor de niet haze rokers hebben ze ook goede en goedkope normale wiet.
    1 van de highlife cup winnaars is de white widdow x bubbels (veel kruisingen bij de dizzy duck) ook de super skunk is echt een favoriet( normaal is skunk de benaming voor slechtse wiet van de shop, maar deze is echt goed) voor maar 7.50 de gram

    dus ga snel een keer langs bij de dizzy duck !!

    #2
    Re: coffeeshop dizzy duck den haag

    Jezus, werk je daar ofzo..
    Je praat/schrijft als een tell sell verkoper, altijd cool.
    Maar klinkt goed man..
    Ik ben nooit sarcastisch..

    Comment


      #3
      Re: coffeeshop dizzy duck den haag

      Denk dat hij daar werkt ja. Ik heb daar een paar maanden terug Amnesia en nog iets gehaald en dat was beiden matig. Voor lekkere amnesia kan je beter naar de Greenhouse op de Elandstraat.

      Comment


        #4
        Re: coffeeshop dizzy duck den haag

        Reclame maken, dat mogen shops niet. En ik ken de DD en geloof me, ze houden zich daar strikt aan de regels. Ze zitten in een gewoone straat met zij-ingangen. Dus daarom zit er op hun uithangbord weg gewerkte camera's die in de gaten houden of je niet met een groep komt en die om het hoekje laat wachten. Ze spreken je erop aan als je over de stoep fietst maar wel allemaal met een vriendelijke toon. Ze hebben daar echt een zieke kaart, ik ben er nu al een tijdje niet geweest omdat ik daaro altyd met 25€ zakken weg ging terwijl schoolier/student ben en het op zo'n manier niet kan betalen. Maar over die lijst: Ze hebben steeds van die tijdelijke soortjes, echte klasiekers zoals: Nyc diesel, Ko kush, strawberry kush, Blueberry, S5 haze idd en ga zo maar door. Maar dan hebben ze ook nog gewoon hun normale kaart, wat eigenlijk al een redelijke shop kaart is. De eerste keer als je daar komt, en zeker als je niet in de stad zelf woont maar er heen gaat van verder. Dan zal je daar al snel de 5 gr. grens bereiken, en dan zit je nog van damn volgende keer terug voor dat andere . Ohja en over reclame maken, mond tot mond reclame mag altijd, zolang de medewerkers en eventuele eigennaren/belanghebbende dat maar niet doen. Dus OT, eerlijke review van junkiexl ! Greetz

        Comment


          #5
          Re: coffeeshop dizzy duck den haag

          Ben zelf een hasjroker, en daarvan is hun assortiment een stuk beperkter dan van wiet. Hun goedkopere hasjsoorten zijn iig niet veel soeps (erg droog en scherp, kreeg er hoestbuien van, terwijl ik toch al een aardige tijd gewend ben behoorlijke hoeveelheden te roken, en was ook niet erg stoned). De Caramello was wel vrij redelijk te noemen, met een lekker zoet smaakje, maar daar betaal je dan ook wel weer voor. Ze hadden de laatste keer dat ik er was ook Amnesia Hasj, maar de ruim 30E/gr die ze daarvoor vroegen vond ik persoonlijk een beetje te gortig.
          Voor wietrokers is deze shop echter ideaal. Ze hebben goedkope soorten voor de budgetrokers, maar ze zijn vooral ideaal voor de liefhebbers van connaisseurwietjes. Bijna iedere keer dat je er komt hebben ze wel weer iets nieuws dat tijdelijk op de lijst staat. Vooral de Amnesia is er erg goed, maar ook de Cheese soorten, de Lavender Haze (ooit Jimi Hendrix' favoriete soort heb ik me laten vertellen) en de Chocolopo Skunkberry (o.i.d.) zijn over het algemeen van prima kwaliteit. Let echter wel op als je Thai gaat halen, want ze verkopen er (dat is mijn ervaring iig) Colombia onder de naam Thai.
          Vrijwel iedereen in mijn omgeving die wiet rookt haalt tegenwoordig bij deze shop, ook al zijn er vele shops die een stuk dichterbij zijn. Daarnaast zijn ze er ook een stuk vriendelijker dan bijvoorbeeld bij Koffie & Dromen (dat er vroeger om bekend stond dat ze het beste assortiment van Den Haag hadden), waar het maar een stel vreemde, rigide, fascistische snoeshanen zijn.
          Last edited by Hash Head; 2 July 2011, 17:25.

          Comment


            #6
            Re: coffeeshop dizzy duck den haag

            Ben ik van de week geweest, verjaardagsbezoekjes in andere steden grijp ik aan om eens eens een andere koffieshop te bezoeken. Zag er erg mooi uit! Erg leuk was bij de toonbank een bord met daarop wiettopjes geprikt met de naam erbij. Weet je hoe ze eruit zien!
            (Wat ze normaal doen met insecten enzo) Je krijgt je wiet mee in plastic bakjes ipv zakjes en krijgt de keuze uit 3, waarna je degene kiest die je er het mooist uit vind zien. Leuk! Weegschaal duidelijk in beeld, al kreeg ik mn wiet dus in bakjes mee. Ik heb er alleen nog de Bubblegum van gerookt en die was erg goed. Maar als beginnend roker kan ik dat nog niet super beoordelen. Jammergenoeg woon ik niet in de buurt anders zou het zeker een shop van mijn keuze zijn geweest...

            Comment


              #7
              Re: coffeeshop dizzy duck den haag

              Een van de beste coffeeshops in den Haag samen met het grand cafe "Cremers"

              Comment


                #8
                Re: coffeeshop dizzy duck den haag

                Oorspronkelijk geplaatst door Thinker View Post
                Denk dat hij daar werkt ja. Ik heb daar een paar maanden terug Amnesia en nog iets gehaald en dat was beiden matig. Voor lekkere amnesia kan je beter naar de Greenhouse op de Elandstraat.

                Klopt ik heb overlaatst daar ook nog een Amnesia gekocht en vond het best ook wel matig, spijtig, heb veel positiefs gehoord over dizzy duck, waarschijnlijk een slechte dag.

                Iemand die overlaatst nog Den Haag heeft bezocht? Ik zocht een coffeshop die Amnesia verkoopt of een andere soort knock out weed


                Grtz

                Comment

                Bezig...
                X