Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer overgaan naar bloeien?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer overgaan naar bloeien?

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben jeuke,

    ik ben met mijn eerste binnenkweek begonnen. ik heb zaad gekocht bij de dutch-headshop namelijk de special kush van royal queen. dit is een indica waarvan ik gelezen heb dat die gedrongen en compact blijven. en als deze gaan bloeien niet veel meer doorgroeien.
    dit klopt inderdaad mijn planten groeien flink maar inderdaad in de breedte.
    mijn plantjes zijn nu ongeveer 30 centimeter hoog.
    Nu is mijn vraag waneer moet ik mijn special kush in de boei zetten (bij welke hoogte)?

    #2
    Re: wanneer overgaan naar bloeien?

    Als ze 30 cm hoog zijn mag je ze nu in bloei zetten. Hoe lang groeien ze al?

    Grtjs,
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

    Comment


      #3
      Re: wanneer overgaan naar bloeien?

      Bloeien maar !

      heeft mij al veel geholpen ====> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-in-een-lijst

      Grtz Hash
      Geniet nooit met mate !

      Comment


        #4
        Re: wanneer overgaan naar bloeien?

        Hier kunt ge geen verkeerd antwoord op geven. Als jij denkt dat je je ruimte optimaal kunt benutten door ze nu in bloei te zetten dan kan je ze in bloei zetten. Als ze 30 cm groot zijn dan staan ze ongeveer een maand op 18/6. Dan zou de voorbloei al te zien moeten zijn en gaan ze na een aantal dagen 12/12 in bloei. Wilt ge nog wat wachten dan wacht je. Aan de andere kant had je ze al in bloei kunnen zetten, je had ze ook al kunnen starten op 12/12.

        Comment


          #5
          Re: wanneer overgaan naar bloeien?

          vanaf zaadje 3 weken onder tl-licht en daarna 2 weken onder een 600watt hps lamp

          Comment


            #6
            Re: wanneer overgaan naar bloeien?

            Yep, dat ligt er helemaal aan hoe hoog je hokje is, en of je een beetje knap zonnetje hebt hangen.
            Volgens de Seedfinder strainbase heeft de Special Kush van RQ een stretch van 376%.
            Initiation of flowering onto around 30 cm. - Final Height onto around 118 cm.
            Da's iets meer dan 0% dus.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X