Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Seedshops

    Dank je! Ook voor de PM want daardoor zag ik het meteen.
    Kan ik weer verder op speurtocht
    Baas in eigen brein.

    Comment


      Re: Seedshops

      Even mijn verhaal doen over Sannies shop.

      Ik zat vroeger veel op WF en dus kocht ik mijn zaadjes ook bij sannie.
      Opeens bestelde ik een vijftal zaadjes (weet niet meer wanneer, paar jaar terug) en ik krijg die maar niet binnen. Daarom een mailtje om te zeggen dat deze niet aangekomen waren en prompt krijg ik een vervanging.

      De dag nadat de vervanging zaadjes kreeg komt mijn overbuur zeggen dat er een pakje op mijn naam bij hem ligt.

      En ja inderdaad mijn eerste bestelling. Ik netjes dit laten weten en het antwoord was: Hou ze maar, bedankt voor het melden.

      Wat zeer netjes was.

      Dit was wel paar jaar geleden.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        Re: Seedshops

        Gelijkaardige situatie. Ik kreeg ze niet binnen, duurde bijna 4 weken. Nieuwe verzending gekregen en die kwam aan samen met de eerste. Heb dan maar gestort voor de eerste ook aangezien ik zonder morren een gratis tweede zending kreeg. En ondertussen zijn we dat zakje ergens in huis kwijt. Jeeuj.

        Comment


          Re: Seedshops

          Mijn laatste kweek waren 2 freebies die ergens onderin een doosje lagen.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment


            Last edited by Sinister666; 23 September 2015, 18:23.

            Comment


              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                Re: Seedshops

                http://420shop.nl/

                dan weet je zeker dat het goed is

                Comment


                  Re: Seedshops

                  Tja, mischien kan het ontkiemen nog wat beter, of is er een ander zaadje tussengeglipt...

                  mistaken nationality, ... ofzo.....
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    Re: Seedshops

                    @De Witte lol misschien wel met alle migratieproblemen van tegenwoordig, maar zal het wel nooit weten want ze antwoorden niet meer van seed city. en zou niet weten of je barney's farm hier op aan kan kijken want weet niet zeker waar de fout ligt. bij de leverancier (barney's farm) of bij de distributeur (seed city)

                    @Urban er zijn er zo veel online dat het vaak gissen is of het wel of niet een goede seedbank is .. ga voor men volgende wel kijken bij een seedbank die ook op online forums een thread of sectie hebben want vind het erg vervelen dat als je een product koopt en dat is niet goed dat je dan diegene er niet op kan aanspreken

                    greoten Sin

                    Comment


                      Re: Seedshops

                      Heb je wel goed ontkiemt?
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        Re: Seedshops

                        De 420 shop is van de eigenaar van dit forum dus dichter op de bron kun je naar mijn mening niet zitten en zijn keuze is top enkel die zaden van nomercy zou ik er persoonlijk aftiefen maargoed daar is een achterliggende reden voor, daarnaast vind ik dat hij het ook meer verdient omdat we toch maar lekker een beetje op zijn forum zitten en hij er veel werk aan heeft om het allemaal te reilen en te zeilen althans dat neem ik aan ik ben natuurlijk geen beheerder ik spam alleen maar en kraam een beetje onzin uit hier dat moet namelijk ook gebeuren.

                        Comment


                          Re: Seedshops

                          Ik ben graag je mede uitkramer...
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            Re: Seedshops

                            eendracht maakt macht AAALLEEEEJUPPAAHHHHHH

                            Comment


                              Re: Seedshops

                              Er mag nog LOL zijn
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment


                                Re: Seedshops

                                LOL mag er zeker zijn !! [emoji23] En geloof me zo een dingen nemen werk in beslag en als er wat is ,los het maar eens op dus chapeau voor de maker van dit forum!
                                Ik zag ook dat je kan doneren ,misschien ga ik dat binnenkort wel eens gaan doen want dit mag zeker niet verdwijnen.

                                Heb gisteren ook eens in de 420shop zitten kijken en valt best mega mee.

                                Ga daar ook eens wat bestellen lijkt me ,en veel extra's als je wat besteld ook ,altijd leuk dat


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X