Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Big Bang Autoflower

    Dat zijn al behoorlijke plantjes zien er goed uit.Duurt bij mij nog even voor ik ze zo groot heb.

    Comment


      #32
      Re: Big Bang Autoflower

      wanneer ben je begonnen met de pk 13-14. en heb je gelijk de dosis die op de fles staat gegeven of opgebouwt

      groeten

      Comment


        #33
        Re: Big Bang Autoflower

        IMG0038A.jpgIMG0039A.jpgik ben net begonnen met kweken eerste kwee 2 big bang auto iIMG0035A.jpgk heb ze op een tafeltje bij men raam staan met een ventilator en een thermo meter ( rond de 20 25 graden is heet daar ) hier heb ik wat fotos tips graag ( die grote is er 1 uit het vogel zaad ) alvast bedankt IMG0037A.jpg

        Comment


          #34
          Re: Big Bang Autoflower

          Oorspronkelijk geplaatst door chiel View Post
          [ATTACH=CONFIG]70680[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70679[/ATTACH]ik ben net begonnen met kweken eerste kwee 2 big bang auto i[ATTACH=CONFIG]70678[/ATTACH]k heb ze op een tafeltje bij men raam staan met een ventilator en een thermo meter ( rond de 20 25 graden is heet daar ) hier heb ik wat fotos tips graag ( die grote is er 1 uit het vogel zaad ) alvast bedankt [ATTACH=CONFIG]70677[/ATTACH]
          Met dit weer mag je ze rustig naar buiten zetten is veel beter voor de plant.Een beetje beschut in de volle zon kan echt geen kwaad.

          Comment


            #35
            Toen ik zag dat ze in bloei gingen heb ik de voeding gegeven.
            Snel naar buiten met die plant. Hier kan geen 1 lamp aan tippen

            Comment


              #36
              Re: Big Bang Autoflower

              ik heb ook 1 big bang maar duurde meer dan 7dage voor die ontkiemt was nu heb ik hem vandaag in de pot gestopt met zak er over heen en buite in de zon gezet is dit verstandig want bij ons in de kamer is het maar 19 Graden.

              Comment


                #37
                Re: Big Bang Autoflower

                ik zou denk ik de zak ervanaf halen. als je ze een broeieffect wil voor jongen plantje kan je beter een colafles nemen en er gaatjes in maken zodat er ook nog wat verse lucht bijkomt. volgens mij is dat bij een zak een probleem met verse lucht en heb je kans dat de temperatuur te hoog word.

                Comment


                  #38
                  Lucht is toch vrij belangrijk

                  Mijn plantjes gaan echt als een trein!! Nu er regen aan komt ga ik een soort kas er omheen bouwen. Gewoon van wat hout en plastic. Zo hou ik water uit de toppen zodat ik geen toprot krijg. Leek mij wel een goed idee. Vooral ze nu echt super mooi erbij staan. Zal deze week weer eens een fototje uploaden.

                  Comment


                    #39
                    Re: Big Bang Autoflower

                    lijkt me een goed plan die kas, ben benieuwd naar de foto's
                    sigpic

                    Comment


                      #40
                      Nou foto's van de kast is echt een lachertje dus die slaan we maar over

                      Comment


                        #41
                        Re: Big Bang Autoflower

                        Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
                        Nou foto's van de kast is echt een lachertje dus die slaan we maar over
                        hehe lol led

                        komaan toon het ons
                        mss kunnen we wat tips geven
                        sigpic

                        Comment


                          #42
                          Ik zal het omschrijven hoe het er uit ziet. Heel primitief hoor! Men pakt een stuk hout. Een elektrisch tijd buis. Buig die om zodat je een halve ronde hebt. Maak er 2 en maak de 2 met 2 planken aan elkaar. Span er plastic overheen en klaar is je kas ik had maar 1 buis in de buurt dus die van mij ziet er uit als een tent. Lekker zo'n camping gevoel

                          Comment


                            #43
                            Re: Big Bang Autoflower

                            Hey, heb ff jouw verslag doorgelezen. Ziet er goed uit. Flinke groei te zien tussen de laatste twee foto's. Good luck.
                            Check wel 't weer, gaat flink afkoelen eind van de week.

                            Comment


                              #44
                              Re: Big Bang Autoflower

                              Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
                              Ik zal het omschrijven hoe het er uit ziet. Heel primitief hoor! Men pakt een stuk hout. Een elektrisch tijd buis. Buig die om zodat je een halve ronde hebt. Maak er 2 en maak de 2 met 2 planken aan elkaar. Span er plastic overheen en klaar is je kas ik had maar 1 buis in de buurt dus die van mij ziet er uit als een tent. Lekker zo'n camping gevoel
                              Heehe leuk klinkt het wel mss dat we er later mss een glimp van opvangen
                              sigpic

                              Comment


                                #45
                                Re: Big Bang Autoflower

                                netjes man, van Big Bang krijg je dikke oogst! zekerweten. Vriend van me had vorig jaar ook 2 big bangs, had van die plant 325 gr totaal afgehaald!
                                met een jointje elke dag, ben ik elke keer weer lekker skaf

                                Smoking marihuana , till I die

                                Comment

                                Bezig...
                                X