Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ontkiemde zaadjes groeien maar niet...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: ontkiemde zaadjes groeien maar niet...

    klopt het niet dat er in universele grond alle voeding en bemesting beschikt voor een plantje voor een aantal weken?
    Ik had namelijk zoiets gekocht en de eigenaar zei doe de zaadlingen nog niet in deze aarde want die is overbemest voor de jonge plantjes!

    Comment


      #17
      Re: ontkiemde zaadjes groeien maar niet...

      Man zeur niet Haal zaai en stek aarde maak kuiltje doe je zaadje er in wacht week of 2 vergeet het water niet en ga voor al niet moeilijk en interessant lopen doen
      met ontkiemen op een watje als je nog niet eens weet hoe en plant in elkaar steek tjonge jonge.
      Graven graven graven en geef andere niet de schuld van jou domme fouten.

      Oja lees de gebruiksaanwijzing is op je zak aarde en denk dan ...
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: ontkiemde zaadjes groeien maar niet...

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Man zeur niet Haal zaai en stek aarde maak kuiltje doe je zaadje er in wacht week of 2 vergeet het water niet en ga voor al niet moeilijk en interessant lopen doen
        met ontkiemen op een watje als je nog niet eens weet hoe en plant in elkaar steek tjonge jonge.
        Graven graven graven en geef andere niet de schuld van jou domme fouten.

        Oja lees de gebruiksaanwijzing is op je zak aarde en denk dan ...
        1: ik heb een tuinbouw diploma dus ik weet heus wel hoe een plant in elkaar zit.
        2: ik steek mijn fouten op niemand en als het zaadje slecht ontkiemd mag ik me toch vragen stellen? (ik dacht tochdat je hier al je vragen kon stellen als je er geen antwoordop vind? )
        en 3: lees alles eerst is goed voor je reageerd want het zaadje ligt al lang in de vuilbak hoor..

        mod, dit mag gesloten worden.
        Blowen,, Taffen,, Kiefen keer op keer,,
        niemand die het ziet en steeds een beetje meer..

        Comment


          #19
          Re: ontkiemde zaadjes groeien maar niet...

          Tuinbouw diploma sorry hoor das zeker een fopje
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: ontkiemde zaadjes groeien maar niet...

            @1: ik heb een tuinbouw diploma dus ik weet heus wel hoe een plant in elkaar zit.

            Heb je op de tuinbouwschool of wat voor soortgelijke opleiding dan ook niet geleerd dat je zaden, die aan het ontkiemen zijn, met rust moet laten? Kun je me een literatuurverwijzing geven (uit je tuinbouw leerstof wellicht), waarin staat dat je ontkiemde zaden moet opgraven en de wortels moet blootstellen aan een warmte/lichtbron?. Ik heb dan weliswaar geen tuinbouwdiploma, maar enkele jaren geleden moest ik ongeveer 500 rode haagbeuken planten. Het eerste wat ik na levering heb gedaan is een paar natte jutezakken over de wortels leggen, zodat die door de wind en de zon niet konden uitdrogen. Ik had voordien de plantsleuven al gegraven zodat ze snel op hun plek konden worden geplant. Anders had ik ze in moeten kuilen. Een diploma zegt kennelijk niet alles: je gezond verstand gebruiken kan echt geen kwaad.

            @2: ik steek mijn fouten op niemand en als het zaadje slecht ontkiemd mag ik me toch vragen stellen? (ik dacht tochdat je hier al je vragen kon stellen als je er geen antwoordop vind? )
            @ik heb het zaadje gewoon weer in de grond gestoken, maar door "PureSmoker" is mijn zaadje beschimmeld

            Ik lees toch echt dat volgens jou door toedoen van PureSmoker je zaadje beschimmeld is.
            Last edited by Xtreme; 26 April 2011, 13:23.

            Comment


              #21
              Re: ontkiemde zaadjes groeien maar niet...

              Op aanvraag starter gesloten!

              Comment

              Bezig...
              X