Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik heb voor het eerst wietplanten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik heb voor het eerst wietplanten

    Korting op 420shop
    Beste lezers

    ik heb een tijdje terug wiet gehaald en bij de wiet in zaten een paar zaadjes. De wiet wat white widow en ik besloot om deze zaadjes gwn in de grond de drukken met het idee van ik zie wel hoe ver het komt. maar zo zie je maar dat ze gewoon zijn uitgekomen en dat ik nu dus 4 ww planten in de tuin heb.

    Ze zijn zo'n 30cm en je ziet al of het mannetjes of vrouwtjes zijn. ze zitten in een pot en ik geef ze elke dag een beetje water.

    om even op mijn vraag te komen: ik heb nog nooit eerder planten gehad en kan iemand mij misschien uitleggen wat ik nou verder moet doen om ze gewoon goed en wel te laten groeien zodat ik strax als het zo ver is fijne wiet heb

    Ik hoop graag wat reacties van jullie te krijgen

    alvast bedankt !

    #2
    Re: ik heb voor het eerst wietplanten

    hoi Iloow,

    dit forum staat helemaal volgepropt met info over wat je verder kan doen, hoe je dat moet doen enzocetera. Dus klik eens rond, check wat kweekverslagen en de verschillende secties over onderdelen van het kweken wat voor jou van toepassing is.Voor specifieke vragen waar je geen antwoord op kan vinden kan je dan alsnog een topic inschieten.

    veel plezier ermee
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: ik heb voor het eerst wietplanten

      welkom.je mag 5 planten in je tuin hebben van de blauwepetten.zodra iemand over de stank gaat klagen halen ze ze weg<de blauwe petten> koop daarom vrouwelijkzaad van een kortbloeiendeschimmelweerende soort.als je die tot het eind van de oogst goed weet te houden hoef je nooit meer naar de koffieschop.

      Comment


        #4
        Re: ik heb voor het eerst wietplanten

        Ik denk dat je het al allemaal goed aan het doen ben.
        laat je planten lekker staan en behandel het als een gewone normale tuin plant en alles komt goed.
        Ik neem aan dat ze in de volle grond staan dan hoef je helemaal niks te doen verder.
        Misschien kan je is een foto plaatsen dan kunnen we mee kijken

        groetjes bella
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: ik heb voor het eerst wietplanten

          Gewoon verder doen zoals je bezig bent niet te druk in maken, plantjes houden van rust
          enkel nog de mannetjes ervan tussen halen, indien deze er zijn natuurlijk!
          Gr

          Comment


            #6
            Re: ik heb voor het eerst wietplanten

            bedankt allemaal,

            ik zal zeker even rondkijken.

            ik heb de mannetjes er al tussen uit en 1ntje is het nog onduidelijk dat moet ik maar even afwachten. Ik heb ze verder in een redelijke pot staan maar ik denk dat als ze groter worden ze beter in de grond kunnen of niet?

            verder heb ik gehoord dat misschien een middeltje met voedingstoffen ook goed is? iemand een aanrader?
            ik zal binnekort even foto's plaatsen!

            Comment


              #7
              Re: ik heb voor het eerst wietplanten

              wanneer de planten een voedings te kort aan geven, moet je ze gewoon bemesten.
              Voedings te kort kun je zien aan de bladeren, ze vergelen van onder naar boven.
              Je kan dan naar een tuincenter gaan en daar gewoon vloeibare voeding halen, ook kun je naar
              een growshop gaan en hier de voeding halen die je wilt gebruiken.

              Als je de zoekfuncite gebruikt kun je alles vinden hier over het kweken.
              Is erg handig als je een oplossing zoekt voor een probleem.
              Heb je trouwens al een kweekverslag?

              Lees wel goed de bijsluiting van het product dat je gebruikt

              Succes
              Last edited by Amili; 21 April 2011, 13:46.

              Comment

              Bezig...
              X