Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

    Korting op 420shop
    in een eerder verslag was ik begonnen met de kweek van skunk ik had 10 zaadjes gefeminiseerde skunk gekocht op weedseedshop.com

    een tijdje later heb ik bij happyholland.nl van het merk KC BRAINS leda uno/ mango gekocht van ieder 10 zaadjes DEZE ZIJN NOG NIET AANGEKOMEN.
    rede voor aankoop van deze plantjes is omdat ze zeer goedkoop zijn en een grote opbrengst hebben.

    aangezien ik de zaadjes skunk in 2 termijnen heb geplant is de ene groter dan de ander
    van de 10 zijn er tot nu toe 4 opgekomen en 2 daarvan heb ik door een misverstand met doorzichtig plastic afgedekt voor luchtvochtigheid alleen daardoor zijn er dus 2 verbrand. de grotere plant is nu 8 dagen en heeft de hele tijd in een kas gestaan en de kleinere is nu 1 dag oud

    bij veel volgers zal ik vaker updaten dan weinig uiteraard dus laat het weten.

    hier zijn wat foto's dus dit zijn alleen nog de skunk de eerste 2 foto's is de grote de laatste is de kleine
    sorry voor de kwaliteit
    Foto0068.jpgFoto0069.jpgFoto0071.jpg
    Last edited by maarten9411; 17 May 2011, 19:40.

    #2
    Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

    kom net terug van damsco en ja hoor daar ligt een pakketje voor de deur

    10 leda uno, high times winner 2001, high life cup winner 1997
    10 mango, high times winner 2002

    net tussen de vochtige watten gelegd ik heb besloten om van ieder er 4 te laten ontkiemen en te laten groeien
    en dan kies ik later er een paar uit die uitverkoren zijn om guerilla op te groeien.

    een hele goeden avond

    Comment


      #3
      Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

      hou me op de hoogte,ben benieuwd!gr jamie

      Comment


        #4
        Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

        even heel snel een kleine update want ik moet naar mijn werk dus hier 2 foto's van de skunk.
        de andere zaden zijn nu aan het ontkiemen en die hoop ik maandag in de grond te kunnen zetten

        grtz
        Foto0078.jpgFoto0080.jpg

        Comment


          #5
          Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

          tijd voor nieuwe update

          van de zaadjes van kc brains
          zijn van de 8 er dus 6 ontkiemd
          van leda uno is zijn er tot nu toe 2 plantjes boven gekomen en van Mango 1. deze zijn nog echt klein en ik neem aan dat niemand zit te wachten op die foto's

          maargoed de skunk gaat wel erg goed.

          de grootste
          Foto0086.jpg
          de kleinere
          Foto0085.jpg

          tevens vandaag nog even een potje stekpoeder gekocht voor als ze iets groter zijn
          Last edited by maarten9411; 28 May 2011, 16:32.

          Comment


            #6
            Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

            goedendag nieuwe foto's zeggen meer dan veel woorden

            de grootste is wat minder gaan groeien en vertoond wat bladproblemen iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ? zijn voornamelijk onderste blaadjes en kelkblaadjes zijn echt heel geel
            IMG_0052.jpgimg_0057.jpgIMG_0053.jpgIMG_0054.jpg

            het 2de plantje is bezig met een inhaalrace

            plantje 2.jpg

            de plantjes die vorige keer te klein waren. 2x leda uno, 1x mango regulier zaad

            kleintjes.jpg

            het is een verslaving dat kweken toch nog maar even 5 skunk feminised erbij zitten in pot waarvan er nu 2 zijn opgekomen ( lastig te zien op foto's )

            IMG_0060.jpg

            hoop dus wat te horen of jullie iets weten van de vergeling van mijn bladeren.

            hou jullie op de hoogte!

            Comment


              #7
              Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

              Je plantjes staan zeiknat. Weet niet of overbewatering hier iets met de gele bladeren te maken heeft, maar dat kan alleszins wel.
              Iets te droog is beter dan iets te nat. Beter kan je slechts klein beetje water geven en elke keer de grond redelijk droog later worden.
              Ik ging me niet meer moeien in deze topic, maar teveel water kan erge groeiachterstand tot gevolg hebben.
              Een periode van droogte heeft trouwens een positief effect op je groei:
              Droogte: plant gaat op zoek naar water: ontwikkelt wortels beter.
              Klein beetje water: plant kan dit water opnemen, ontwikkelt weer bladeren.
              Droogte: door meer bladeren, meer bladgroen, meer fotosynthese, weer meer energie om wortels te ontwikkelen.
              Etc.

              Grtz,
              Dissi
              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

              Comment


                #8
                Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

                bedankt dissie
                ga even wat minder water geven dan

                het rare is wel dat de ander niet zo geelig is daarom denk ik eerder dat hij ietsje voedingstekort had heb daarom wat extra kippenmestkorrels erbij gedaan.

                groeten

                Comment


                  #9
                  Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

                  misschien heb je wat water gemorst op jouw plantje en stond de zon erop dus brandplekje?
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

                    nieuwe update!

                    Voor de mensen die denken er stond toch guerilla ?
                    ja dat klopt er komen er 5 in mijn tuin en 3 gaan guerilla ivm geen zin in proces verbaal en ik vind het leuk om natuurlijk elke dag kunnen kijken vandaar dat er 5 in mijn tuin blijven

                    de plant die gele bladeren kreeg begint weer een beetje te groeien en dit is degene in de pot

                    de grootste staat inmiddels buiten


                    en de kleintjes zijn net overgepot vandaar natte aarde.

                    Foto0118.jpgFoto0117.jpgFoto0116.jpgFoto0115.jpgFoto0114.jpg


                    van de kleintjes zijn er 3 nog skunk
                    en 2 leda uno en 1 mango
                    Last edited by maarten9411; 19 June 2011, 20:18.

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

                      die in de vaste grond zien er goed uit mooi dat ze opknappen. Ze kunnen wel wat hebben hoor.
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

                        Nieuwe foto's

                        al die plantjes van kc brains dus de mango en de leda uno bleek echt troep te zijn 3/4 kwam niet op en wat ik dan nog had staan ging snel dood etc.

                        dus wat ik over heb is 5 maal skunk foto's

                        IMG_0165.jpgIMG_0166.jpgIMG_0167.jpgIMG_0168.jpgIMG_0169.jpgIMG_0170.jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

                          Ik ben nu op vakantie heb mijn buurvrouw de plantjes toevertrouwd hopen op net zo
                          Mooi weer als waar ik nu Zit

                          Update dus pas over Aantal weken

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

                            ik kom terug van vakantie buurvrouw heeft goed voor me planten gezorgt
                            loop huiskamer binnen zie op het terras dat er 1 in bloei sta ik begin enthousiast te worden kijk van dichter bij is het een man terwijl ik het een plant is uit een femenized zaadje skunk van sensiseed begrijp er geen bal van geen herma maar een man dus omgehakt die handel

                            maargoed heb dus nog 4 planten over 1 is behoorlijk aangevroten door weet ik veel wat (zie foto)en het is meest linkse van 3 planten naast elkaar
                            IMG_1027.jpgIMG_1026.jpgIMG_1025.jpg
                            en dan had ik ook nog een stekje gemaakt van 1 van de plantjes gewoon om te kijken of het makkelijk gaat dus voor de vakantie gedaan en omdat het de hele zomer zo'n kutweer is is hij nog gelukt ook (zie foto)
                            IMG_1031.jpg

                            de planten werden iets te groot heb daarom wat zijtakken weggehaald resultaat 64 bruikbare takjes voor stekken (zie foto)
                            maarja geen idee wat ik met die stekjes nu kan doen ken niet veel growers omgeving haarlem en ik kan ze niet guerilla zetten want ze vriezen dood en heb binnen geen growruimte

                            IMG_1030.jpg


                            eerste witte haartjes zijn al zichtbaar op enkele planten al is het wel zoeken

                            IMG_1029.jpg

                            denken jullie dat de planten het optijd redden zonder kunstmatig 12 uur aan te houden ? ben tevens wel al begonnen met bloeivoeding

                            chrs
                            Last edited by maarten9411; 26 August 2011, 12:12.

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste kweek kweekverslag buitenkweek guerilla skunk/ leda uno/ mango

                              die 64 takjes voor stekken hadden toppen kunnne zijn
                              en oogsten zal pas eind oktober zijn nu de bloei begonnen is
                              verduisteren heeft geen zin meer

                              Comment

                              Bezig...
                              X