Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste poging

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste poging

    Korting op 420shop
    Voor het eerst 2 buitenplantjes gezet, en wist totaal niks van het kweken zelf af.
    Hoe meer ik erover lees op dit forum , hoe meer punten ik aan het opschrijven ben , hoe het volgend jaar te doen.
    heb 2 stekjes gekregen van een vriend van me en er werd verteld Powerplant te zijn.

    had ze gewoon in de potgrond gezet en tot voorkort geen helaas geen extra voeding gegeven.
    Ze zijn in de bloei geschoten en geef ze Hesi Bloei complex.
    Planten zien er niet echt uit zoals ik gehoopt had , maar goed, eerste keer ,al wat er vanaf komt is meegenomen
    volgend jaar hoop ik het beter te doen, heb hier teminste al veel dingen gelezen .
    hier wat foto's.
    schrik niet lol
    Attached Files

    #2
    Re: Eerste poging

    nou ben zelf ook nog maar een noob wat kweken betreft maar zo te zien is er weinig mis mee hoor. keep it up
    zitten al mooie buds aan hoor.

    Comment


      #3
      Re: Eerste poging

      Ja idd, ziet er toch toppie uit.
      Wel wat gele bladeren maar elke buitenplant heeft wel eens wat gele bladeren, kan je eens een fototje van die bladeren trekken? (Veel bladeren )

      Hoelang staan ze nu al in bloei?

      peace

      Comment


        #4
        Re: Eerste poging

        ik heb ze een week of 3 geleden elke avond 12 uur in de schuur gezet , en ze zijn ongeveer 2 weken geleden te bloeien.
        hier 2 foto's van gele bladeren , een heeft ook wat bruin erop , dat is niet echt goed wel?
        Mag ik de Hesi Bloei voeding blijven geven tot oogst of beter week van te voren mee te stoppen ?
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Eerste poging

          een magnesium tekort denk ik.
          magnesium kan je in tuinwinkels zoals de aveve kopen. (bitterzout)
          grtz

          Comment


            #6
            Re: Eerste poging

            beetje bloeivoedding kan geen kwaad,

            Ze zien er goed uit hoor!!

            zo.. en nu eerst wat wiet halen..

            Comment


              #7
              Re: Eerste poging

              Gewoon een beurtje bloeivoeding extra is genoeg hoor, je hoeft niet apart Magnesium te gaan halen in de winkel ofzo.

              Ff wat extra bloeivoeding erbij en als er nog meer gele bladeren bij blijven komen zit je waarschijnlijk met een lage PH, maar daar hoef je je nu nog geen zorgen over te maken.

              Comment


                #8
                Re: Eerste poging

                Ik heb nog een vraagje , de haartjes in mijn toppen zijn bruinig aan het kleuren, denk dat ik ze moet oogsten , maar aangezien dit mijn eerste oogst is , zou ik graag een 2nd opinion hebben =p.
                Zijn de toppen niet nog te iel?
                Hier een foto.

                Alvast bedankt en groeten uit helmond
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste poging

                  die kunnen nog wel denk ik ff beetje blijven staan
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste poging

                    Niet te geloven hoeveel keer ik dit niet al heb moeten posten .
                    Oogst NIET aan de hand van de haartjes (Stampers), kijk naar de trichomes/Kristallen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                    Eigenlijk niet Okiwiet, als je te lang wacht word de kwaliteit van je weed slechter.

                    Als je de mogelijkheid hebt oogst dan op basis van de trichomes.(Vergroot glas?)

                    Als je een meer High effect wilt oogst je wanneer de trichomes er "Milky" uitzien.
                    Dan hebben ze zo een glansje over hun en zijn ze niet meer zo doorzichtbaar.



                    Als je meer stoned wilt zijn oogst je wanneer je trichomes Amber kleurig zijn.





                    Clear Trichome: Nog niet potent genoeg, nu oogsten zal de opbrengst hard verminderen.

                    Cloudy Trichome : Oogsten wanneer de meeste trichomes er cloudy of milky uitzien zal je een up/head/energetic/rushy High effect geven.

                    Amber Trichome: Oogsten wanneer de meeste trichomes er amber kleurig uitzien zal je een Couchlock/Narcotig high geven. Stoned dus.

                    Half Amber/Half Cloudy: Oogsten wanneer het ongeveer 50/50 is zal je een mix geven van High en Stoned.



                    Maar wacht niet TE lang wanneer de trichomes amber zijn want dan is je plant over haar toppunt en is ze niet meer zo potent.(Kwaliteit)



                    After the trichome is fully amber in color, the THC starts to degrade. This makes it very important to harvest marijuana at the time before the trichomes have attained a total amber color. If not, the marijuana will not be as potent as it could have been.



                    Peace

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste poging

                      proficiat smokey met je 100ste post over dit onderwerp
                      ik zou ze toch ook nog eventjes geven.
                      keep it up

                      Comment

                      Bezig...
                      X