Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x lemon skunk 5x super lemon haze 5x church

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x lemon skunk 5x super lemon haze 5x church

    Korting op 420shop
    hallo ik heb 2 dagen geleden mij zaadjes ontkiemt ze zijn gister uitgekomen en gister avond in stek en zaad potgrond gestoken ik heb ze ook direct worten stimulator van plagron gegoven 1ml in 1l water heb ik goed gedaan en onder een tl lamp gestoken. hoelang duurt het voor dat ze zullen uitkomen.dank u ik hoop dat ik goed gedaan heb

    heeeeelp
    Last edited by ceBep; 26 May 2011, 22:35. Reden: dubbel post, gelieve de bewerk bericht functie de volgende keer te gebruiken

    #2
    Re: 5x lemon skunk 5x super lemon haze 5x church

    Stomme zet mejonge, je planten zullen denk ik verbranden omdat je nu al voeding hebt toegevoegd.

    en verder.. Heb geduld, een baby loopt ook niet na 3 weken.

    grtz
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Re: 5x lemon skunk 5x super lemon haze 5x church

      Gewoon afwachten.....
      Grootste fout die gemaakt wordt is te veel en te gauw voeding o.i.d. mee te geven!

      Comment


        #4
        eerst kindje laat haar kopje zien hier staat op dat je water met wortelstimulator moet geven op den duur weet je ni wat je moet geloven

        http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=3919

        en nog steeds onduidelijk , daarom mijn advies op een rijtje:
        Stop de zaadjes gewoon direct in de stekkengrond en zet er een lamp boven
        Als je met watten werkt doe dit dan in het donker, bij 20-22 graden (grond- watertemperatuur),
        dan dagelijks water verversen/toevoegen.
        Eerste dagen opkomende stek (al in de grond dus) alleen water geven zonder voeding,
        maar met wortelstimulator.
        Als ze ongeveer 10 cm zijn overpotten naar grote potten of naar volle grond (buiten alleen rond april).
        Krijgen ze de eerste zijtakjes dan kan je voorzichtig beginnen met bijgeven van voeding.

        sorry mis gelezen
        Last edited by ceBep; 27 May 2011, 16:42. Reden: dubbel post, links onklikbaar gemaakt in je bericht

        Comment


          #5
          Re: 5x lemon skunk 5x super lemon haze 5x church

          Ik wil wel ff reageren op die wortel stimulator, ik vind :

          Als een plantje geen kracht heeft om het zelf te doen, heeft het geen reden om te "leven". Uitzonderingen die het nodig kunnen hebben, zijn speciale (oude) zaden die dreigen te verdwijnen of iets in die geest.
          Voor de rest is het niet nodig.

          Last edited by ceBep; 27 May 2011, 16:50.

          Comment


            #6
            Re: 5x lemon skunk 5x super lemon haze 5x church

            a ok ik versta je das gewoon boel shit dan

            Comment


              #7
              Re: 5x lemon skunk 5x super lemon haze 5x church

              In feite wel, alhoewel daar misschien wel commentaar op gaat komen van gebruikers... weggegooid geld in mijn ogen

              Maar ja.. ieder zijn eigen meug! Ik heb een tijdje terug ook iets gekocht in de vorm van een zaadkiemer oplossing, dit heb ik ook gebruikt voor moeilijke female zaden. Heeft ook niet geholpen, ik heb dus ook geld weggooid.
              Maar wel leergeld gegeven

              Comment


                #8
                Re: 5x lemon skunk 5x super lemon haze 5x church

                vandaag al 4 dames hun kopje uit de grond dus toch ni verbrand. ze zijn onder een tl lamp maar binne een week of twee ga ik ze buiten zetten hoelang moet ik de tl lamp laten branden 18u zeker .maar ga dat niks doen als ik ze buiten zetten wand de uren licht zijn minder dan 18u ga hij dan ni bloeien?

                Comment

                Bezig...
                X