Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Alien" te Steenwijk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop "Alien" te Steenwijk

    Korting op 420shop
    In de binnenstad in het mooie stadje Steenwijk in de kop van Overijssel zo'n 25 km ten noorden van Zwolle.

    Dit is al de 3de locatie, het zit momenteel in een pand waar hiervoor een restaurant was. Het is erg groot en er is veel luxe. Lekkere leren banken, tafeltjes, een bar en veel vermaak zoals nintendo WII, Pool, Airhockey, TV schermen, Tafelvoetbal, Flipperkast enz.

    Omdat het een restaurant pand is zit er een grote keuken bij, is er veel eten en drinken verkrijgbaar, van frituur tot tosti's, ijs, goede koffie, thee, vruchtensap, smoothies, milkshake's, broodjes gehaktbal, space brownies, enz enz ken de hele kaart niet maar het onderscheidt zich van de "gewone" coffeeshop.

    Het heeft een echte regio functie en de wiet is erg goed. Ze rouleren veel van soorten maar je hebt wiet en hash in allerlei soorten prijsklasses en kwaliteiten. Ook staan er een paar vitrines met verschillende leuke hulpmiddelen als pijpen, boekjes grinders en cutters enz.

    Ik kom er regelmatig en het is een erg goede en luxe coffeeshop, ben je eens in de buurt van Steenwijk zou ik er zeker een bezoekje aanbrengen.

    #2
    Re: Coffeeshop "Alien" te Steenwijk

    Thanks, FCZ en welkom op het forum
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop "Alien" te Steenwijk

      Die nintendo wii zouden ze overal in de shop moeten zetten.
      Lekkere actieve bezigheid tijdens het blowen

      Lijkt me wel verstandig voor al die luierikken onderons

      Grtzzzz
      Take a look at my Ice-Cold-Killers!

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop "Alien" te Steenwijk

        Hehe is inderdaad leuk, verschillende games en je speelt op een mooie flat screen.
        Voor 1 euro speel je een uur, maar kan ook voor 50 cent zijn, je krijgt dan 2 controllers.

        Comment


          #5
          Oude post helaas..

          Zelf hier best vaak geweest

          Leuke sfeer verder kun je er lekker zitten onder het genot van een groene geluksstaaf

          Ervaringen met goede soortjes die ik nog weet : Bob , G13 , Black widow

          Comment

          Bezig...
          X