Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

    Korting op 420shop
    Hey !

    In dit 2e topic ga ik de groei en bloei van mijn nieuwe plantjes neerschrijven. Kwestie van de soorten een beetje te reviewen
    De bedoeling is om ze voor te groeien in mijn kamer tot ze +- 10 cm zijn. Daarna worden ze overgepot in +- 20L potten.
    Ik heb de zaden vandaag besteld dus die zullen er volgende week wel zijn. Ik ga dan direct beginnen met ontkiemen.

    Dit heb ik allemaal in petto :

    12 zaadjes Purple Widow ( non - feminised ) :1 Zaadje Bing Bang (Feminised) :

    o Ontspannend en kalmerend. Zeer bekend om haar geneeskrachtige eigenschappen; het wordt op doktersvoorschrift door Nederlandse apotheken verstrekt als medicinale cannabis.
    o Begin oktober klaar voor de oogst, die wel 1000 gram per plant kan opleveren.

    THC: 15.5%
    CBD: 1.5%
    CBN: 0.4%

    1 Zaadje El Nino ( Feminised ) :

    o Plezierig gevoel in je lichaam en aangename langdurige high.
    o Noordelijk halfrond eind september, zuidelijk halfrond juni. Opbrengst 900 gram per plant

    THC: 12%
    CBD: 0.7%
    CBN: 0.6%.


    1 Zaadje White Widow ( feminised ) :

    o Een relaxed, stoned Indica effect. Na verloop van tijd verandert deze in een krachtige, energieke en sociale Sativa high.
    o Boven de evenaar kan er eind oktober worden geoogst, ten zuiden van de evenaar in mei.
    De opbrengst is 900 gram per plant. Deze soort bevat enorm veel hars en is bovendien resistent tegen schimmel.

    THC: 12%
    CBD: 1.4%
    CBN: 0.6%

    1 Zaadje Himalaya Gold ( Feminised ) :

    o geeft een zeer creatieve high.
    o eind september op het noordelijk halfrond, eind april op het zuidelijk halfrond. Opbrengst 1500 gram per plant.

    THC: 15%
    CBD: 1.4%
    CBN: 0.5%


    1 Zaadje Cheese ( Feminised ) :

    o Het heeft een intense, zeer dominante muskusgeur. Geeft een stoned gevoel met vlagen mentale energie.
    o Midden oktober klaar voor de oogst. De planten worden vrij breed, dus zorg dat ze ver genoeg uit elkaar worden geplaatst. Opbrengst tot 800 gram per plant.
    Last edited by jeuntje; 19 June 2011, 15:03.
    Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

    #2
    Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

    hey man ik hoop het beste voor al je soorten!!ik heb een mistery soort,komt hier en daar uit wiet die ik in de loop vh jaar tegen kwam,en het gaat,ik heb nu mijn eerste mannetje tegengekomen en heb ook al n eerste vrouwke,heb er ongeveer 20,dus als ik er daar 10 van kan houden ben ik al blij.haha!Ik hoor het nog wel,groetjes!

    Comment


      #3
      Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

      Mooi begin volg ik

      Comment


        #4
        Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

        Vraagje : Zijn 20L potten groot genoeg of zou ik ze toch iets groter nemen? De bedoeling is uiteraard wel om zoveel mogelijk te oogsten maar ook om de plant niet 3M hoog te laten worden. Enige tips?
        Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

        Comment


          #5
          Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

          als je voor de opbrengst gaat zou je kunnen toppen / fimmen.
          Om je plant niet 3meter hoog te laten worden scrogg maken buiten
          of wat later planten zou wel ongeveer nu in de grond zetten

          peace'
          Keza
          Long time ago, Back on track.

          Comment


            #6
            Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

            Moet ik dan niet eerst wachten tot de wortels tot beneden in de pot zitten? Ik ga er en paar in een maisveld zetten en de ander in potten.
            Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

            Comment


              #7
              Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

              De zaadjes zijn aangekomen !
              Pic-0001.jpgPic-0002.jpg

              De mixpack is al aan het ontkiemen. : indica mix E (2).jpg


              En de purple widows laat ik nog even liggen wegens omstandigheden...

              EDIT : toch ook al maar 3 zaadjes van de purple widows laten ontkiemen

              Pic-0001.jpg
              Last edited by jeuntje; 23 June 2011, 12:29.
              Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

              Comment


                #8
                Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

                Alle zaadjes zijn ontkiemt. De WW is wel raar...er zit precies een ei in met een gat in? en er is niet echt een worteltje te zien. Als het wat beter zichtbaar is zal ik eens een foto maken.
                Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

                Comment


                  #9
                  Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

                  normaal gezien begint men in april te ontkiemen en kunnen de planten naar buiten na ijsheiligen of begint men in mei, wanneer dat zo is dan kunnen planten wel meer dan twee meter groot worden. je bent pas gestart dus bereid je maar voor , het zullen geen grote planten meer worden. bekijk maar eens een paar groeiverslagen dat je ziet hoe groot een plant is na twee weken en na vijf weken vanaf het ontkiemen.
                  dus mais wordt onmogelijk dit jaar door de lichtdruk.
                  meeste mais is nu al boven de halve meter en zal binnen een week dubbel zo hoog zijn en zelfs de kleine mais van tien centimeter nu zal over twee weken die halve meter gepasseerd zijn.
                  dat wordt een minikweek zoals de mijne. en je planten groeien in de neergaand licht ( dagen worden korter en korter)
                  hoe groter een pot , hoe meer wortelstelsel en groter de buffer is dus hoe groter de toppen . ik heb geen ervaring met die rassen van jou anders zou ik zeggen dat die pot wel voldoet voor wat je nog bereiken kan .
                  je planten zullen over een week of vier vijf de bloei al beginnen in te zetten dus kun je vergelijken

                  greetz

                  en succes ermee
                  gebruik een goede grond en voorgroeien in zaai-en stekgrond of sprouts
                  ze hebben de eerste tien dagen amper voeding nodig , water voldoet.
                  Last edited by member10463; 28 June 2011, 05:52.

                  Comment


                    #10
                    Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

                    Ik volg hem suc6 ben benieuwd naar die pw

                    Comment


                      #11
                      Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

                      Oorspronkelijk geplaatst door demanhemzelf View Post
                      Ik volg hem suc6 ben benieuwd naar die pw
                      Het eerste plantje is vandaag naar boven gekomen and guess what... --> Purple widow won the gold medal !
                      Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

                      Comment


                        #12
                        Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

                        hoe doen ze het nu?

                        grtzz

                        Comment


                          #13
                          Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

                          Hey mensen,

                          nja om het kort te maken : van alles blijven er 2 plantjes over. De rest kwam niet uit in de grond ( kwam door te voedingrijke potgrond).
                          De plantjes die overblijven : Himalaya Gold & Purple widow. Het is spijtig natuurlijk maar ik heb er nog 3 ander dus... Een les voor volgend jaar !

                          Ik hou je nog wel op de hoogte als de 2 andere plantjes het overleven.
                          Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

                          Comment


                            #14
                            Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

                            Succes jongen met je 2 overige plantjes! Komt zeker wel goed. Misschien wat foto's? Spijtig van het weer natuurlijk, maar ach, augustus brengt wel wat goeds!

                            Comment


                              #15
                              Re: Totale Belgische Beginner : Purple Widow + Indica Mixpack !

                              Twee plantjes is better dan niks... Na regen komt zonneschijn. Volgende week zou het opnieuw regenen maar als ze het overleven heb ik goede hoop: regen in augustus betekent meestal een goede nazomer. Blijven hopen!

                              "Captain ganja says: all is well..."

                              Comment

                              Bezig...
                              X