Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

    Korting op 420shop
    P1070702.jpgP1070703.jpgP1070704.jpgP1070705.jpgP1070706.jpgP1070707.jpgP1070708.jpg

    #2

    Comment


      #3
      P1070709.jpgP1070710.jpg

      bedankt voor je reaktie...heb nog een paar vraagjes...volgens mij hebben ze te weinig ruimte en groeien ze elkaar in de weg...heb jij een tip om ze de hoogte in te laten gaan ipv de breedte?
      Last edited by ceBep; 23 July 2011, 20:18. Reden: dubbelpost, gebruik de bewerk bericht knop om iets toe te voegen!

      Comment


        #4
        Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

        Fijn, die ogenprikkers tussen je planten. (of ben je brildragend?)
        Je planten zijn waarschijnlijk wietplanten.
        Weekje of 10-11-12 vanaf je de klok op 12/12 zet kun je eens de trichomen gaan bekijken of ze al klaar zijn.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

          nee,draag lenzen
          doe ik om ze enigzins in goede banen te leiden...(van elkaar af)(die sate prikkers dan)

          Comment


            #6
            Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

            Ik zal de plant vooral niet gaan toppen dan gaat de plant de breedte in.
            Als het allemaal vrouwtjes zijn zal ik ze nu in de bloei gooien om compleet dicht groeien proberen te voorkomen.
            Je kan ook enkele planten elders plaatsen, wellicht ergens buiten.

            Greetzz Coen..

            Comment


              #7
              Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

              ze staan nu sinds 7 dagen op 12/12...hoop dat t nog goedkomt..heb de plantjes beetje te dicht op elkaar gezet ivm de tafelventilator die er bij moest staan ivm temperatuur..nu heb ik dat onder controle maar kan ik de planten niet meer verplaatsen?

              Comment


                #8
                Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

                Hey bman,
                Het staat wel erg vol, ze zullen straks zelf wel de hoogte in gaan en er een race van maken wie het eerst bij het licht is.
                Als het je lukt zou ik er een paar verplaatsen.
                Mooie plantjes trouwens.
                Suc6.

                Comment


                  #9
                  Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

                  ja mooie vole bos

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

                    je moet met niks inzitten ,je doet dat zeeeer goed, een volle tent hebben is goed, dus laat maar lekker volgroeien, na een 10 tal dagen zullen ze ook stoppen met dooorgroeien, en toppen aanmaken dan vanaf 7,8,9 weken begin je dagelijks trichomides checken (je kristallen) en op basis daarvan gaa je dan oogsten, milky kleur die kristallen dan heb je een lekker potent high weedje;; wacht je wat langer tot je kristallen of tricho,s amber kleurig zijn ,zeker direct oogsten dan heb je een mega stonedweedje mmmmmmmmmmmm mijn voorkeur, wel niet te lang wachten want dan breek thc langzaam terug af,



                    gebruik je voeding ,wat en hoeveel grtzzz en doe vooral zo verder ,ik kijk nu en dan wel eens mee, heb je nog vragen mag je altijd pm of iets nalaten op mijn topic
                    chill and good vibes grtzzz B2

                    Comment


                      #11
                      P1070711.jpgP1070712.jpg

                      P1070714.jpgP1070715.jpgP1070716.jpgP1070718.jpgP1070719.jpgP1070720.jpgP1070721.jpgP1070722.jpgP1070723.jpg

                      hier dus de update...volgens mij zie ik de eerste tekenen van bloei...???
                      Attached Files
                      Last edited by bman; 26 July 2011, 22:41. Reden: opruiming triple post

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

                        wat is je setup eigenlijk, hoeveel watt, je grootte v j kweekkot,, vanwaar zijn je zaad of stekken,
                        hoelang exact op 12/12 enz....kijk eens hoe wij, anderen een topic beginnen !! ms krijg je nog wat meer hulp,info,advies enzo
                        chill and good vibes grtzzz B2

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

                          mijn setup is een zelfbouwkast van 90/90/180 met een 400 hps en 250m3 afzuiging met koolstoffilter.verder 1x100m3 en 1x 150m3 buisvent voor de verse lucht.de planten staan in +-30cm vaste aarde van 1/3 wormenmest,1/3 plagron goldlabel en 1/3 guanomix en nog een vloeibaar additatief voor erbij als de aarde zijn voeding verliest.
                          Last edited by ceBep; 25 July 2011, 00:30.

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

                            Beste bman,

                            U heeft de quote-functie onjuist gebruikt, ik heb de quotes verwijderd .
                            Zie voor de uitleg:
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Quoten-Citeren

                            Met vriendelijke groet,
                            vale

                            Comment


                              #15
                              Re: Wat voor soort heb ik hier en hoelang duurt t voordat ze bloeien?

                              plantenspul 001.jpgplantenspul 002.jpgplantenspul 003.jpgplantenspul 004.jpgplantenspul 006.jpgplantenspul 007.jpgplantenspul 008.jpgplantenspul 009.jpgplantenspul 010.jpgplantenspul 012.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X