Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Skunk" in Roermond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop "Skunk" in Roermond

    Korting op 420shop
    In deze shop ben ik nog maar 2 keer geweest. Het is een kleine shop met overal kleine tafeltjes. De verkooptoog is relatief dicht bij de inkomdeur, zodat de klanten die eentje willen roken rustig naar de achterkant van de shop kunnen gaan. De wietkaart zelf bevat heel veel skunksoorten, van Skunk Pepsi tot Skunk Catchoe, allemaal unieke soortjes. Het wordt er verkocht per 15 euro en per 25 euro. Het interieur is vrij trendy en de bediening is er erg vriendelijk. Uitleg heb ik altijd gekregen, alsook een gratis pakje blaadjes en filtertips.

    Veel meer kan ik over deze shop niet zeggen, de kans dat ik er nog terugkom is vrij klein, was puur toevallig dat we daar 2x moesten passeren, wat verderop is een recreatiepark van Landal Wie weet...
    Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 15:53.

    #2
    ik kom zelf elke dag bij skunk
    is de beste shop (H)

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

      wat zijn de prijzen bij de skunk?

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

        Oorspronkelijk geplaatst door belg View Post
        wat zijn de prijzen bij de skunk?

        Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y View Post
        In deze shop ben ik nog maar 2 keer geweest. Het is een kleine shop met overal kleine tafeltjes. De verkooptoog is relatief dicht bij de inkomdeur, zodat de klanten die eentje willen roken rustig naar de achterkant van de shop kunnen gaan. De wietkaart zelf bevat heel veel skunksoorten, van Skunk Pepsi tot Skunk Catchoe, allemaal unieke soortjes. Het wordt er verkocht per 15 euro en per 25 euro. Het interieur is vrij trendy en de bediening is er erg vriendelijk. Uitleg heb ik altijd gekregen, alsook een gratis pakje blaadjes en filtertips.

        Veel meer kan ik over deze shop niet zeggen, de kans dat ik er nog terugkom is vrij klein, was puur toevallig dat we daar 2x moesten passeren, wat verderop is een recreatiepark van Landal Wie weet...

        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

          dat zijn niet de prijzen, dat zijn de verkoopshoeveelheden...

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

            Veel te duur bij skunk in roermond!Een grammetje wiet kost makkelijk 8 of negen euro!Plus de bediening is ook niet de vriendelijkste!Tegenwoordig moet iedereen zijn id laten zien!Dat is wel goed!Komen er geen minderjarige meer binnen!Verder zit je in zo'n glazen 'hok'!Niks voor mij!Kweek je eigen shit!Is een stuk goedkoper!En een stuk gezonder!Want je weet nooit wat ze met de wiet doen!Hier in Limburg bewerken ze de wiet vaak!Er zit vanalles op van suikerwater tot zilverzand!Tegenwoordig hebben ze iets nieuws!Bricks!Een wit poeder,dat strooien ze over de 'natte' wiet!Alleen maar om 'm zwaarder te maken!Grow your own,dan weet je wat je in je jointje hebt!Peace

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

              Oorspronkelijk geplaatst door Dr Haze View Post
              Veel te duur bij skunk in roermond!Een grammetje wiet kost makkelijk 8 of negen euro!Plus de bediening is ook niet de vriendelijkste!Tegenwoordig moet iedereen zijn id laten zien!Dat is wel goed!Komen er geen minderjarige meer binnen!Verder zit je in zo'n glazen 'hok'!Niks voor mij!Kweek je eigen shit!Is een stuk goedkoper!En een stuk gezonder!Want je weet nooit wat ze met de wiet doen!Hier in Limburg bewerken ze de wiet vaak!Er zit vanalles op van suikerwater tot zilverzand!Tegenwoordig hebben ze iets nieuws!Bricks!Een wit poeder,dat strooien ze over de 'natte' wiet!Alleen maar om 'm zwaarder te maken!Grow your own,dan weet je wat je in je jointje hebt!Peace
              De wiet is inderdaad een stuk duurder als voorheen en je hebt er inderdaad wiet bijzitten waar je 8 a 8,5 euro per gram voor betaald,maar de normale prijs ligt op 15 euro voor 2 gram.
              Bediening is helemaal niks mis mee.

              Skunk is de afgelopen jaren wel heel erg veranderd,het is nu mee gericht op zo snel mogelijk verkopen en dan het liefst naar buiten gaan.
              Op de stoeltjes kun je echt niet comfortabel zitten en relax een jointje roken vind ik.

              ID laten zien is natuurlijk wel goed en je krijgt niet meer dan 5 gram per dag mee.

              Maar vergeleken met vroeger is skunk niet meer wat het geweest is.
              10 jaar geleden kon je nog lekker chill zitten,potje trick-trak doen.

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

                'n prijs van 8-12 euro per gram is de normaalste zaak van de wereld in coffeeshop
                voor 5 cent kaartje eerste rang vind je nergens of je moet zoals meerderen al zeggen zelf gaan kweken
                wil je geen 10 euro per gram uitgeven, stop dan met blowen of ga zelf kweken.
                maar niet liggen janken dat de wiet te duur is
                vlees is ook duur

                grtz angel
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

                  Gisteren Amnesia gerookt van de Skunk, was een beetje teleurgesteld omdat ik voor de prijs van 12 E meer had verwacht. Daarna nog een paar leuren Crystal Haze, wel heel gaar van
                  A friend with weed, is a friend indeed

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

                    20,50 voor 2 gram White widow
                    En een voorgedraaide was 6 euro

                    wel aardig personeel !

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

                      Crystal 18€/2gr vond ik wat minder
                      Bubblegum 9€/gr die ging wel lekker

                      Verkoop toch direct als je binnen komt, achteraan kan je in een ongezellige ruimte met tv en drank automaaten een jointje roken.
                      Security aan de deur controleert soms de identiteitskaart.
                      sigpic
                      Trixters kweekje

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

                        Eigenlijk zouden ze er geen Duitsers meer binnen mogen laten, 99 van de 100 klanten zijn Duitsers, en ik denk dat de prijzen daarom zo enorm aan het stijgen zijn, hoogtepunt was zelfs 24 euro !!! voor een krappe 2 gram crystal. Als het nou van enorm hoge kwaliteit was kan ik het nog wel goedkeuren, maar jammer genoeg is dat niet zo.

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

                          Waarom zouden ze niet aan duitsers mogen verkopen, de wietpas is nog altijd geen wet hoor, das nog lang geen realiteit!

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

                            Vanwege de monopolie positie die daardoor ontstaat, voor de meeste Duitse klanten is dit de enige shop die ze kunnen bereiken. Daarom kunnen ze de prijs zo hoog laten stijgen als ze willen, omdat ze weten dat men liever veel te veel betaald dan dat men vanuit Duitsland tig extra kilometers gaat rijden om een andere shop te bereiken.

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshop "Skunk" in Roermond

                              De prijzen lopen idd uit de klauwen maar das niet enkel daarzo. Ik bedoelde het ook meer in de zin dat je specifiek de Duitsers eruit pikt. Ik kom/kwam er regelmatig en zie er ook veel local volk maar ook Belgen Fransen enz.

                              Comment

                              Bezig...
                              X