Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gele bladeren, bruine vlekken, verbrande randen. Buitenkweek Power Flower royal queen seed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gele bladeren, bruine vlekken, verbrande randen. Buitenkweek Power Flower royal queen seed

    Korting op 420shop
    Collega kwekers,

    Ik noem mij wel kweker, maar ben een beginneling. MIjn eerste kweekje heeft problemen.
    Kan er iemand adviseren wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt!SUC50507.jpgSUC50508.jpgSUC50509.jpgSUC50510.jpgSUC50511.jpgSUC50512.jpgSUC50513.jpgSUC50514.jpgSUC50515.jpgDe twee laatste foto's is een bovenzicht. Daar is alles normaal op de toppen.

    Ik geef als voeding: terra hypro grow and bloom for soil

    #2
    Re: gele bladeren, bruine vlekken, verbrande randen. Buitenkweek Power Flower royal queen

    Het lijkt dat er enige tijd te veel voeding is gegeven, waardoor bij de aanmaak van nieuw blad verbranding optrad. Vervolgens lijkt het voedingsoverschot terug te lopen en is het nadien gegroeide blad groen. Zou een of twee keer te veel voeding niet de oorzaak kunnen zijn? Verder vind ik het een "deftige" plant. Aan de reeds opgetreden verbranding valt nu niks meer te doen.

    Comment


      #3
      Re: gele bladeren, bruine vlekken, verbrande randen. Buitenkweek Power Flower royal queen

      Xtreme,
      Het zou kunnen kloppen. Toen het dagen aan een stuk geregend had, verkleurden de bladeren naar een geel-groene kleur. Ik heb toen een beetje opgezocht en dacht dat het een ijzer tekort was door het vele regenwater. Ik heb toen 3 dagen vrij sterk gevoed.
      Wat kan ik nu het best doen? Gewoon niet meer voeden?

      Comment


        #4
        Re: gele bladeren, bruine vlekken, verbrande randen. Buitenkweek Power Flower royal queen

        Dan was mijn vermoeden gerechtvaardigd, getuige je reactie. Voorlopig geen voeding geven, maar hoelang? Daar kan ik alleen maar naar raden. Zelf zou ik de komende 3 weken geen voeding geven en daarna uitsluitend PK13/14 of een andere bloeiversterker. Maar anderen denken daar wellicht anders over: ik heb niet de illusie dat mijn visie de panache voor alle (planten)kwalen is.
        Succes.
        Last edited by Xtreme; 6 August 2011, 19:52.

        Comment

        Bezig...
        X