Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

16 schoolmedewerkers mogelijk ziek door cannabis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    16 schoolmedewerkers mogelijk ziek door cannabis

    Korting op 420shop



    Bij 16 personeelsleden van Montessorischool De Trinoom in Eindhoven die donderdagavond tijdens een studiebijeenkomst onwel werden, is cannabis in de urine aangetroffen.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: 16 schoolmedewerkers mogelijk ziek door cannabis

    Whoops, de stoner die dacht een geintje uit te halen zit nu waarschijnlijk in een hoekje snikkend te bibberen.
    Die heeft een flinke douw in het vooruitzicht met een paar maanden tbs ofzo.
    Gaat niet lang duren voor ze de schuldige hebben. Van mij mag-ie een tijdje van de straat, verrekte mongol.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: 16 schoolmedewerkers mogelijk ziek door cannabis

      zoiets zou ik vroeger nooit gedaan hebben,is ook beetje maf natuurlijk.wel trok ik altijd de stekker uit de koffie machine op de leraren kameren lijmde ik weleens sloten dicht.

      Comment


        #4
        Re: 16 schoolmedewerkers mogelijk ziek door cannabis

        Whahahah ik zie het al voor me 16 leraren stoned op een studie bijeenkomst

        Comment


          #5
          Re: 16 schoolmedewerkers mogelijk ziek door cannabis

          Tjah, toch vind ik er niets grappigs aan. Iemand tegen zijn of haar wil drogeren vind ik not done. Het enige dat ermee bereikt wordt, is dat cannabis weer eens verder gedemoniseerd wordt plus het feit dat er nu 16 leraren een hele negatieve kijk op hebben gekregen.
          Ik zou degene die dit op zijn of haar geweten heeft niet licht straffen.

          Comment


            #6
            Re: 16 schoolmedewerkers mogelijk ziek door cannabis

            Jammer dit soort dingen...
            Long time ago, Back on track.

            Comment


              #7
              Re: 16 schoolmedewerkers mogelijk ziek door cannabis

              Wij hebben op schoolreis naar engeland ook es spacecake gedeeldt met een leerkracht...
              We zaten die smakelijk op te eten tijdes de busreis daarnaartoe en ze bleef maar zeiken over hoe lekker hij er wel niet uitzag en hoe een honger ze wel niet had (ze zat dus overduidelijk achter een stuk te bedelen)
              We hebben haar dan maar het dunste sliceke gegeven en hebben haar tot in engeland niet meer gehoord Aan haar reactie nadien te zien wist ze duidelijk wat ze voor had gehad, maar toen ze ons betrapte daar met blowen heeft ze er ook geen punt van gemaakt dus...
              Altijd nadenken voor je achter mensen hun eten gaat schooien

              Comment


                #8
                Re: 16 schoolmedewerkers mogelijk ziek door cannabis

                Geen wiet in eten cateraar Trinoom

                http://www.bndestem.nl/algemeen/brab...cle9498336.ece

                Comment

                Bezig...
                X