Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer eten geven?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer eten geven?!

    Korting op 420shop
    goedendag. wanneer moet ik mijn mooie babyplantjes eigenlijk voeding geven.

    op mijn schema staat week 1 t/m 9 (ik gebruik voeding+schema van apus)

    maar is dat gwn kwestie van controleren hoe nat het is ? of moet het concreet iedere dag regulator /pk+ ect??
    Grow till the lights are out!

    #2
    Re: wanneer eten geven?!

    wat voor medium staan ze in ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: wanneer eten geven?!

      zou gewoon in het begin iets minder geven dan op het schema staat daarna gewoon schema aanhouden . ik zelf geef 50 tot 100 ml per plant (aarde/cocos)..en als die aarde nog nat is een dag overslaan..(kan best een paar dagen zijn in het begin) en dan langzaam opvoeren..zie je snel genoeg

      Comment


        #4
        Re: wanneer eten geven?!

        Als je dit meer dan 1 keer gaat doen is het misschien beter om in een ph/ec meter te investeren.
        Ik gebruik meestal de helft van wat op het pak staat of net wat meer.

        Comment


          #5
          Re: wanneer eten geven?!

          Ik zou gewoon een kweekverslagje maken en daar al m'n vragen in stellen, in plaats van voor elke vraag een apart topic te openen, dan hoeven we ook niet elke keer naar de rest van de info te vragen, zoals welk medium, welk soortje, lampje etc etc etc
          Een klein beetje lezen kan ook geen kwaad, de meeste basiskennis kun je toch in bijna elk topic wel vinden ?
          Wanneer je moet beginnen met voeden, i dunno..daarvoor geef je te weinig info.
          Indoors kun je meestal beginnen als je de lamp op 12/12 zet, omdat in de meeste aarde genoeg voor 2-3 weken zit.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X