Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

    Korting op 420shop
    hallo kwekers

    zit met een probleem heb kweek draaien met 3x royal haze autoflower en 3x big bang auto flower.

    mijn royal haze meiden geven gele bladeren en bruine vlekken en sterven af lijkt mij.
    big bang chicks heeft last van licht verkleurde punten van het blad.

    wil graag second opinion van medekwekers ik denk aan magnesium tekort.

    kweek op potgrond,
    voeding gebruik ik canna flores en atami bloombastic.
    heb kweek draaien vanaf week 46
    heb eventueel nog atami pk 13/14 staan om eventuele tekorten aan ter vullen???

    hoop dat jullie genoeg gegevens hebben om mij deze problemen te kunnen verhelpen


    grtz mokkie
    Attached Files

    #2
    Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

    Lijkt me eerder een Calcium tekort, met die bruine stippen op het blad. Boron kan ook nog, maar komt bijna nooit voor.
    Als je daar MG extra geeft wordt het nog erger.

    Met die kromme bladpunten kan overvoeding zijn (Meet je de EC?), of oververhitting. Als het een tekort is, dan Kalium.

    Welke grond gebruik je ? Die is misschien minder geschikt voor ons plantje ?
    Last edited by QnQ; 14 January 2012, 18:10.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

      EC meet ik niet nee idd.en oververhitting lijkt me niet.
      temperatuur zit rond 26graden en lv op 31%.
      heb 600watter branden op 60 cm boven me chickies.
      heb potgrond gebruikt van een tuincentrum vanwege onverwachte financieele kwestie merk was florabella ofzoiets
      grtz mokkie

      Comment


        #4
        Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

        als je atami bloombastic meegeeft ga dan niet nog is pk 13/14 bijgeven de bloombastic is al 20/21 Pk .
        heb je al bloombastic meegegeven met voeding ? zoja hoeveel heb je meegegeven?
        mss net iets teveel. met die temp en lv gaat de plant normaliter veel verdampen en kan je met te hoge ec snel overvoeden.

        Comment


          #5
          Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

          gaf een 0.5ml per liter bloombastic mee met canna flores 5ml per liter
          Last edited by ceBep; 15 January 2012, 14:55. Reden: quote van bovenstaand bericht verwijderd

          Comment


            #6
            Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

            verders niemand die mij kan helpen hiermee? ze worden aardig minder de plantjes grtz mokkie

            Comment


              #7
              Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

              duidelijk een soa...



              Zou het niet weten man

              Comment


                #8
                Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

                zijn je ec en ph waarden goed , geef je genoeg water ?

                grtzzz ullys
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

                  ja minimaal 0.5 ltr per dag
                  staan in 12ltr potten grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

                    hey makker mss snel even tssn montys bladproblemeoplossr kijken
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser
                    mss als je gevonden hebt wat het is dat je al snel oplossing vind voor je bajbees nog meer afzien
                    LED there be light and fotosyhnteses was born

                    Comment


                      #11
                      Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

                      zou ze een weekje regenwater zonder iets geven: knappen mijn plantjes altijd reuze van op.

                      bart
                      Bartjeboy
                      Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
                      Yoga en Japanse taal in Zutphen

                      Comment


                        #12
                        Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

                        Dan geef je dus steevast teveel voeding bartjeboy.

                        Hoe is het ermee mokkie ? Wat heb je gedaan ?
                        Nieuw fotootje (zonder hps) van hoe het er nu bij staat ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

                          ok ff een duidelijke update voor iedereen:

                          lamp: 600w hps
                          me tent is 140x140x200

                          voeding:
                          canna vega en canna flores
                          atami bloombastic

                          heb zaden gekocht en opgekweekt:
                          3x big bang autoflower
                          3x royal haze autoflower
                          grond is potgrond florabella verders geen toevoegingen by gedaan.
                          heb vierkante potten van 12ltr

                          heb onderin laag hydrokorrels gedaan vervolgens me potgrond erin gedaan met mijn opgekweekte planten.
                          staan nu +- 5weken in bloei
                          heb ze vanaf het begin toen ze in bloei stonden canna flores5ml per ltr water en bloombastic 0.5ml per ltr water meegegeven.

                          heb al vernomen dat bloombastic veel te vroeg is meegegeven.


                          grtz



                          UPDATED PICS!!
                          Attached Files

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: gele bladeren met bruine vlekken en lichte verbrande puntjes van bladeren

                              kraanwater

                              Comment

                              Bezig...
                              X