Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer beginne met voeding geven en overpotten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer beginne met voeding geven en overpotten?

    Korting op 420shop
    hee iedereen,

    Me plantjes staan 9 dagen in de grond met een tl balk, mijn vraag is wanneer moet ik ze overpotten en voeding geven?
    Ik heb alvast een 400 watt hps lamp gekocht.
    Ik wil ook gaan toppen zodat ze in de brede groeien vanaf wanneer moet dat?
    en kan je de voeding bij een tuincentra kopen?

    thanks alvast

    #2
    Re: Wanneer beginne met voeding geven en overpotten?

    Ik persoonlijk zou de HPS lamp al gaan gebruiken, maar dat is eigen smaak natuurlijk. Neem aan dat je alle benodigdheden voor de lamp ook heb gekocht.

    Toppen kan vanaf de derde node, genoeg te vinden op dit forum over toppen. Lijkt enger dan het is de eerste keer

    Voeding bij een tuincentra is absoluut een afrader. Net als de grond van een tuincentra. Koop goede grond van bv Plagron Growmix. Deze bevatten genoeg voedingstoffen voor de eerste 3 weken. Daarna moet je beginnen met een basisvoeding. Dit kan van plagron, Hy-pro en vele andere. Maar in ieder geval wel speciale voeding.

    Daarnaast denk ik dat je ook nog wel naar ph moet kijken. Ik weet niet of je hier al mee bezig ben, maar dit loont wel de moeite.
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

    Comment


      #3
      Re: Wanneer beginne met voeding geven en overpotten?

      oke dankjewel voor je reactie, dan ga ik binnekort wel overpotten en toppen lijkt me nog steeds lastig ik zal vnv wel een foto maken van me plant.

      Comment


        #4
        IMG071.jpgIMG072.jpg

        Comment

        Bezig...
        X