Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het einde van de growshops.

    Jawel filters zijn belangrijk om de lucht in je huis schoon te houden als ik mijn peperplanten moet bespuiten tegen luis of iets dergelijks heb ik die chemicalien niet graag rond dwarelen daarnaast heb ik al redelijk wat slakkenhuisafzuigers+filters verkocht aan horecagelegenheden dat is namelijk een stuk voordeliger voor ze dan dat ze die bij een horecagroothandel moeten kopen.

    Comment


      Re: Het einde van de growshops.

      [QUOTE=beowulf;494945]Ze hebben dat opgesteld zodat er ruimte is voor interpretatie. Dat is pas immoreel.
      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

      Comment


        Re: Het einde van de growshops.

        Jaja, ik pas in mijn schoenen, de schoenen passen in de doos, dus ik pas in de doos. Syllogisme trouwens.

        Ik zei nergens dat interpretatie immoreel is. Wel als je een dubieuze wel opstelt die daarvoor ruimte laat om gemakkelijker schuldig bevonden te worden. Namelijk dat weten tegenover vermoeden hebben.

        Comment


          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment


            Re: Het einde van de growshops.

            Want ga je nog materiaal kunnen verkopen aan zeg maar iemand met dreadlocks en een Bob Marley T-shirt?

            Comment


              Re: Het einde van de growshops.

              Als ik jouw site bekijk, Roy dan is er sprake van een growshop.
              Nagenoeg heel je assortiment is op het growen afgestemd.
              Ik heb er al redelijk veel uitgehaald, zoals grote afzuigers en filters e.d. Alles wat er nu nog instaat is op de hobby kweker gericht.
              Ik vraag me af of justitie in de 3 jaar dat ze met die wet bezig zijn al niet alle shops in kaart hebben gebracht. Als ik er nu opeens allerlei producten in ga zetten voor de reguliere kweek pis ik wel over de schoenen van Justitie heen.
              Ze zijn daar echt niet achterlijk.

              Overigens is het wetsartikel gericht tegen het faciliteren van de grootschalige teelt.
              De verkoop van een enkele lamp en een klein filtertje wijst nu niet direct op een grootschalige teelt.
              Dat denk ik dus ook. Ik denk dat ze gewoon de grote hokken weg willen hebben en daarmee de criminaliteit naar beneden halen (niet dat het op deze manier gaat werken).
              Ik hoop voor mezelf, de shops die zich richten op de kleine hobbyist en de kwekers zelf dat dit het geval is en dat ze de kleinschalige kweek gedogen.
              No Mercy Supply - No Mercy Shop

              Comment


                Re: Het einde van de growshops.

                Topic opgeschoond. Blijf a.u.b. on topic.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  Re: Het einde van de growshops.

                  In feite is de wet niet uitvoerbaar.
                  BV fabrikant van slakkenhuizen Maakt er bv 10.000 de leveringen gaan zeg voor 85% naar de zeg legale industrie de rest is geen verklaring voor wel vermoeden.Dan zou de fabrikant dus zo gedaagd kunnen worden.
                  Niet te houden dus.
                  En ja als je met een berg dozen met stekken word gepakt is het natuurlijk wel duidelijk.
                  Rechters gaan op deze manier werken niet leuk vinden.

                  Comment


                    Re: Het einde van de growshops.

                    yep zo is het Mway uiteindelijk zouden ze Volvo of Scania nog aan moeten klagen omdat die die producten weer vervoerd dus het zal allemaal wel loslopen want het einde is daar in zoek.

                    Comment


                      Re: Het einde van de growshops.

                      We zullen gewoon de eerste rechtszaak moeten afwachten. Denk dat het woord vooral aan de rechters is of zij vinden dat ze hier wat mee kunnen. Wellicht is het dan net zo'n wassen neus als toendertijd met de carpoolstrook of het is iets wat uiteindelijk juist een veel grotere impact heeft. Hoop het eerste

                      Sowieso geldt het uiteraard alleen voor het transport, levering, verkoop etc aan de eindgebruiker en als die dan een wietkweker is.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: Het einde van de growshops.

                        Wietefras,maar als bv een afnemer(growshop) van die afzuigerfabrikant veroordeeld word met zijn producten dan zou de fabrikant zo als ze de wet redeneren moeten bewijzen dat ze niet wisten dat hun spullen voor de kweek zouden worden gebruikt.
                        Als dit niet zo zou zijn dan zou de wet niet voor iedereen gelden.
                        En zo werkt dat natuurlijk niet bij een wet de ene wel en de ander niet.
                        Dus ik denk dat rechtzaken een flop gaan worden.

                        Comment


                          Re: Het einde van de growshops.

                          Dan zouden de zaken tegen de producenten een flop worden. Wil nog niet zeggen dat het direct leveren door een growshop aan een wietteler niet te vervolgen zou zijn.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: Het einde van de growshops.

                            Zou wel met 2 maten meten zijn,althans vind ik.
                            Wat een rechter daar over zegt is een ander verhaal.

                            Comment


                              Re: Het einde van de growshops.

                              Er is alleszins paniek in de growshopwereld,her en der,shop die hun aanbod veranderen,of de naam veranderen,waar geen 'grow'shop in voorkomt maarja,wie zoekt,zal altijd vinden

                              Comment


                                Re: Het einde van de growshops.

                                Hallo,
                                Zit er een in rdam die gaat naar de overkant verhuizen van waar die nu zit en gaat een tuincentra beginnen en verder zegt ie dat ie gewoon doorgaat met verkopen wat ie nu ook doet alleen zwart en de prijs die te betalen is. Regering wil geen belasting hebben daarvan mooi zegt ie maar mijn inkomen blijven ze van af want ik heb teveek kloanten die ik niet lwijt wil. Dus zoals vroeger ''onder de toonbank'' mooi dacht ik.

                                Comment

                                Bezig...
                                X