Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het einde van de growshops.

    Enen audit en die kerel hangt.

    Comment


      Re: Het einde van de growshops.

      Hangt ervan af

      Comment


        Re: Het einde van de growshops.

        Ik snap niet waarom er zo veel drama er over wordt gemaakt, veel winkels zullen normaal blijven funcioneren, er zullen bepaalde aanpassing uitgevoerd maar dat is al.....klein kwekers zullen het amper voelen

        Comment


          Re: Het einde van de growshops.

          En jouw naam is Ivo ?
          Dat je dat weet ?
          Of heb je een xtallen bol ?

          Er gaat wel het een en ander veranderen, zeker als er een paar growshops gesloten en de eigenaars vervolgd gaan worden.
          Of je nou Jantje of Pietje heet, als je 3 HPS lampjes verkoopt zou je in theorie al kunnen hangen.
          Na 12 pagina's discussie is dat wel duidelijk, dus voor 1 maart nog maar wat inkopen doen, en na die tijd voorlopig eens aanzien wat er gaat gebeuren.
          Ik ben benieuwd.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: Het einde van de growshops.

            Ik ben benieuwd.
            Ik ook!
            No Mercy Supply - No Mercy Shop

            Comment


              Re: Het einde van de growshops.

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              dus voor 1 maart nog maar wat inkopen doen, en na die tijd voorlopig eens aanzien wat er gaat gebeuren.
              ik heb alvast wat kampeer bedjes gekocht en een aantal warme slaapzakken,die plek onder de brug ga ik wel bemachtigen als het zover komt.

              Comment


                Re: Het einde van de growshops.

                QNQ : Ik heet niet Ivo ( gelukkig) en heb geen Xtalenbol om een mening te kunnen geven. Ik vraag rond, stel vragen aan zaakvoerders van growshops, tuincentras of hoe je het ook mag noemen en geef men eigen conlusie....we zullen vroeg of laat wel snel weten of het wel gerechtvaardigd was uw drama scenario
                Last edited by Faraon; 10 February 2015, 23:35.

                Comment


                  Re: Het einde van de growshops.

                  Aldus de drama queen,waarom zou je vragen stellen?als je vroeg of laat toch wel snel weet hoe het af gaat lopen,een plaatsje in de tweede kamer als opvolger van Opstelten lijkt me wel oke voor je.

                  Comment


                    Re: Het einde van de growshops.

                    en waarom zou ik geen vragen mogen stellen? niets verkeerd mee,,,,niet zo obsessed doen over opstelten urban dat is al afgezaagd...,,,,ik zeg alleen dat we het amper gaan voelen wij de kleine kwekers na de 1ste maart..wat is er zo verkeerd aan om zo te denken, mag een mens niet positief redeneren

                    Comment


                      Re: Het einde van de growshops.

                      daar is ook niks mis mee faraon,maar je geeft zelf al aan dat het allemaal drama is en dat we toch wel snel ook al is dat vroeg of laat alles wel zullen weten vandaar mijn opmerking,en ik persoonlijk vind ivo opstelten best wel belangrijk in deze die is namelijk met het wetsvoorstel aan komen lopen.

                      Comment


                        Re: Het einde van de growshops.

                        Aan komen lopen? Je bedoelt 'met bejaardenvervoer en zonder begeleider afgeleverd' natuurlijk.
                        Het is je vergeven
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: Het einde van de growshops.

                          Ik vraag me af, kan een growshop niet gewoon aan hun klanten een vrijwaring vragen waar in staat dat de spullen niet voor illegale doeleinden gebruikt gaan worden ?
                          Op die manier kan een sjop het tegendeel bewijzen voor een recht bank.
                          Of zoiets in de algemene voorwaarden op nemen ?

                          Er zal vast wel een maasje in die verrotte wet zitten..
                          - King Willy Seeds - UHR genetics

                          Comment


                            Re: Het einde van de growshops.

                            IK zie geen enkel probleem.

                            Er zullen meer speciaal zaken komen voor Fuchsia's, Pepers en weet ik wat voor kamerplanten.

                            En de Praxis, Gamma en Welkoop zullen goede zaken doen.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              Re: Het einde van de growshops.

                              Je kunt je ook afvragen hoe het zover heeft kunnen komen,sinds de hippie.
                              Van romantiek naar georganiseerde misdaad mocht je dat vergeten zijn.
                              En dan is dit een logisch gevolg toch.

                              Dat iedereen daar de dupe van is,is een tweede.
                              Maar zie toch ook weer mogelijkheden net wat HJM zegt.

                              Comment


                                Re: Het einde van de growshops.

                                Ik denk dat justitie ten aanzien van de consument helemaal niks kan. Als ik er voor kies om 2 600watters te kopen heeft niemand er iets mee te maken waarom dat ik deze aanschaf. Ik vind het zo'n gezellig licht om bij de borrelen. Weer een brainless regel van Ivo. Nu weet ik het zeker justitie heeft aandelen bij motorclubs en andere criminele organisaties. Of Ivo en Fred hebben een megakwekerij op zolder.

                                verstuurd mee mn Sonix Ksperia

                                Comment

                                Bezig...
                                X