Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het einde van de growshops.

    In zo'n onzekere tijd een kruiwagen geld en een doos hasj in je shop hebben. rotz.gif
    Niet bijster slim, die lui.

    Goirle - In Goirle werd een illegale growshop/groothandel geruimd. Dat gebeurde maandagmiddag 2 maart 2015 in samenwerking met de gemeente Goirle.
    Link.

    DRUNEN - Bij een growshop aan de Kasteeldreef in Drunen heeft de politie maandagochtend een inval gedaan
    Link.

    WINTERSWIJK - 27 feb. - Mohamed Mourabit (26) heeft van de politie te horen gekregen dat hij de deuren moet sluiten van zijn smart- en growshop Jamaica in Winterswijk.
    Link.
    Last edited by QnQ; 2 March 2015, 16:18.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Het einde van de growshops.

      Die zien we nooit meer terug!

      Comment


        Re: Het einde van de growshops.

        Ze misbruiken die wet dus ook al meteen. Uit dat verhaal over die Growshop in Drunen:
        Sinds zondag 1 maart is het volgens artikel 11a van de Opiumwet verboden om spullen te hebben waarmee wiet gekweekt kan worden.
        Dus hij wordt al opgepakt voor het in bezit hebben van "kweekspullen". Niet voor het verkopen van die spullen aan wiettelers. Al heeft deze man blijkbaar ook geen vergunning voor een GrowShop.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          Re: Het einde van de growshops.

          Alle vergunningen voor growshops zijn ingetrokken... Als je in september 2013 een growshop overneemt ben je ni echt slim geweest. Jammer maar helaas.

          Comment


            Re: Het einde van de growshops.

            Ik heb bloempotten staan,je "kan" daar weed in kweken,ben ik nu strafbaar?
            Is men nu ook strafbaar voor het bezitten van een tuin? want daar "kan" je ook weed neerzetten.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment


              Re: Het einde van de growshops.

              Ik was benieuwd welke verklaring ik moest 'tekenen' bij de sjop.
              Ik bestel een lampje en ga het bestelproces door tot ik bij mijn ING scherm kwam, nog steeds geen verklaring dus ik heb de betaling geannuleerd. Ik heb de sjop gemaild waar de verklaring bleef, want iets tekenen na betaling doe ik niet.
              Ik kreeg deze reaktie

              Geachte klant,





              Door onduidelijkheid in de wet kunt u niet meer bestellen op onze site.


              We wachten op onze jurist wat we moeten doen.


              Uw bestelling is bij deze geannuleerd, hou onze site in de gaten voor een update als we iets meer weten.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Re: Het einde van de growshops.

                Lang leve E-bay!

                Comment


                  Re: Het einde van de growshops.

                  Lang leve dat Nederland een van de grootste kastuinbouw naties is.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    Re: Het einde van de growshops.

                    Ik heb besloten gewoon open te blijven, alle producten die gebruikt zouden kunnen worden voor de grootschalige teelt heb ik eruit gehaald. Dan moet je denken aan grote filters e.d.
                    Alle artikelen die er nu nog in staan is voor de hobbyist.
                    Bij mij moet je tijdens je bestelling een akkoord geven door iets aan te vinken.
                    No Mercy Supply - No Mercy Shop

                    Comment


                      Re: Het einde van de growshops.

                      Hmzzzz,....
                      Ik zit in dubio....moet ik aangifte doen tegen die vriendelijk lachende blondine die bij de Action werkt of niet ?

                      Ze heeft me nl bewust of onbewust spullen verkocht die voor de kweek van wietplanten kunnen dienen,
                      Aangaande 10 emmers a 12 liter, 1 pak van die cocos (om eens te kijken wat t is) een gieter en een maatbeker.
                      Ik zeg SCHULDIG mbt het leveren van kweekmatriaal tbv cannabis...mischien onbewust...maar ik rijdt ook wel eens onbewust een paar kilometer te hard ....overtreding is nu eenmaal overtreding.

                      Comment


                        Re: Het einde van de growshops.

                        een akkoord? iets met registratie? dat lijkt me juist af te schrikken voor de klant?!

                        groet,

                        muziekvriend

                        Comment


                          Re: Het einde van de growshops.

                          een akkoord? iets met registratie?
                          nee geen registratie. hier moet een akkoord op gegeven worden:

                          "Bij deze verklaar ik dat de hier gekochte artikelen niet gebruikt zullen worden voor doeleinden die in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving"
                          No Mercy Supply - No Mercy Shop

                          Comment


                            Re: Het einde van de growshops.

                            Oorspronkelijk geplaatst door roy View Post
                            nee geen registratie. hier moet een akkoord op gegeven worden:

                            "Bij deze verklaar ik dat de hier gekochte artikelen niet gebruikt zullen worden voor doeleinden die in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving"
                            top roy
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Re: Het einde van de growshops.

                              @roy geld dit ook voor lampen enz dan? Want dat is net wat de meeste eruit gooien... Ik moet je trouwens nog eens spreken maat.. Maar dat komt wel

                              Comment


                                Re: Het einde van de growshops.

                                Ivo & de opiumwet !!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X