Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Het einde van de growshops.

    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
    Als dat wetsvoorstel wordt aangenomen staat 1 ding voor 100 % vast: er ontstaat een nieuw (illegaal) circuit in growartikelen. Overigens doet dit kabinet -behoudens de hetze tegen cannabis- het naar mijn oordeel goed. Ze beseffen in ieder geval dat het leven op de pof en het verfeesten van leningen in de consumptieve sfeer vroeg of laat tot Zuid Europese toestanden ( Griekenland) zal leiden. Roemer en andere linkse broeders -hoe gevat en aardig ze allemaal mogen zijn- gaan stuk voor stuk af als een gieter, zodra ze door een echte econoom met het overheidstekort worden geconfronteerd. Op macro, meso of micro-niveau is er nog nooit iemand rijker geworden door, wanneer je tot je nek in de schulden zit nog meer schulden aan te gaan en die uit te geven in de consumptieve sfeer. Dat wisten zelfs huisvrouwen, zonder enige scholing, 4 generaties geleden al.

    Jouw debiele mentaliteit is rechtstreeks verbonden aan wat er nu met de wietwetgeving gebeurt; rechtse onderdrukking ten behoeve van het bedrijfsleven houdt AUTOMATISCH in dat wiet verboden wordt. Stel je eens voor zeg dat mensen minder dure medicijnen kopen en minder alcohol gaan drinken, omdat er een plantje bestaat dat de stoute burger nota bene zelf kan laten groeien!

    Dat kunnen we niet hebben natuurlijk. En wat Griekenland betreft, het hele Europagebeuren is een neo-liberaal idee geweest, en de mensen die er het meeste last van hebben (de minder draagkrachtigen) hadden met die hele zooi geen bal te maken.

    Comment


      #47
      Re: Het einde van de growshops.

      Zoals gewoonlijk is dit weer een hoop lucht en poeha van die Opstelten, en die huppelkut van hem.

      Ze willen zo graag de hoer van europa zijn..........maar wat ik wel raar vind is dat er niets over alcohol wordt gezegt, wat op lijst 2 staat (harddrugs), door onze Herr Opstelten, snap wel waarom....... want dan moet hij zijn eigen borreltje laten staan.

      Comment


        #48
        Re: Het einde van de growshops.

        Oorspronkelijk geplaatst door Bloppie View Post
        Jouw debiele mentaliteit is rechtstreeks verbonden aan wat er nu met de wietwetgeving gebeurt; rechtse onderdrukking ten behoeve van het bedrijfsleven houdt AUTOMATISCH in dat wiet verboden wordt. Stel je eens voor zeg dat mensen minder dure medicijnen kopen en minder alcohol gaan drinken, omdat er een plantje bestaat dat de stoute burger nota bene zelf kan laten groeien!

        Dat kunnen we niet hebben natuurlijk. En wat Griekenland betreft, het hele Europagebeuren is een neo-liberaal idee geweest, en de mensen die er het meeste last van hebben (de minder draagkrachtigen) hadden met die hele zooi geen bal te maken.
        Als je iemand die een ander gedachtengoed aanhangt dan dat van jou een debiele mentaliteit toedicht dan zegt dat voldoende over je sociaal culturele achtergrond. Ik heb altijd geleerd de meningen van anderen te respecteren, ook al ben ik het er niet mee eens.
        Last edited by Xtreme; 8 April 2012, 11:09.

        Comment


          #49
          Re: Het einde van de growshops.

          Comment


            #50
            Re: Het einde van de growshops.

            Volgens mij ging het over growshops en niet over hoe de rechtse broeders ons geld doorsluizen naar o.a. banken, pharma-, wapen- en bio-industrie. Ten koste van bijv. zorg en onderwijs.
            Overigens respecteer ik niet alle meningen. Een mening waar uit duidelijk disrespect voor ander leven blijkt, hoeft bijvoorbeeld niet op mijn respect te rekenen.

            De basis voor onze welvaart is reeds in de tijd van de VOC gelegd. Verre vreemde landen leeggeplunderd, waar we nog steeds de olie vandaan halen en voor een hongerloontje onze produkten laten fabriceren. Slavernij van nu?
            Maar owee als mensen in andere landen in de problemen komen... Op het landje met NSB-ers hoeft niet gerekend te worden, ze gaan maar lekker dood. Het is immers crisis.

            Onze fijne samenleving met wortels in Joden- en Christendom houdt er niet zulke liefdevolle normen op na: geld geld geld en ikke ikke ikke.
            Corrupte harten en rotte ego's.

            Vrolijk Pasen.
            B.

            ---------- Post added at 09:47 ---------- Previous post was at 09:39 ----------

            Reactie op andere post (werd hierbij gezet): Dat ondanks de partij voor de vrijheid, wie had DAT nou gedacht??? Muwhahaha...

            Comment


              #51

              Comment


                #52
                Re: Het einde van de growshops.

                Hoe zit dat dan in Parijs?

                Comment


                  #53
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment


                    #54
                    Re: Het einde van de growshops.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                    Als je iemand die een ander gedachtengoed aanhangt dan dat van jou een debiele mentaliteit toedicht dan zegt dat voldoende over je sociaal culturele achtergrond. Ik heb altijd geleerd de meningen van anderen te respecteren, ook al ben ik het er niet mee eens.

                    Respecteer de mijne dan?

                    Comment


                      #55
                      Re: Het einde van de growshops.

                      Vooralsnog heb ik voldoende innerlijke beschaving om een mening die ik niet deel niet als debiel aan te merken. Maar uiteindelijk zingt ieder vogeltje zoals het gebekt is, niet waar?

                      Comment


                        #56
                        Re: Het einde van de growshops.

                        Bloppie heeft wel een punt, ook jij hebt je grenzen wanneer je geen respect meer opbrengt. Wellicht als je in de ander ook geen/weinig respect opmerkt.
                        Beste remedie tegen respectloosheid is nonchalance. Mja...

                        Anyway, geef het wietplantje wat meer de ruimte in NL ipv heksenjachten te voeren. Prijzen zullen dalen, de criminelen verdwijnen uit de handel en gaan weer echt stoute dingen doen. Al het belastinggeld wat ze steken in cannacopters en weedcops kunnen ze wat mij betreft beter besteden in regulering, voorlichting en onderzoek. Import verbieden, handel afpakken en verkopen en smokkelaar terugsturen. Als prijzen dale nzal er meer ge-exporteerd willen worden. Dat is wat mij betreft aan de overheden in den vreemde.
                        We zouden van het geld van de cannacops ook wat kunnen besteden aan een genuanceerd geluid in Brussel over de plussen en zeker ook minnen van cannabis. En ons intelligentere beleid aan de man brengen.

                        Achja... Overigens met verbieden van HPS, wordt prive/hobby toegang tot zelf kweken van eigen voedsel ook afgeschaft. Dat is ook een te zielig verbod weer. Altijd maar dat verbieden, alsof het er dan niet meer is. Nee het wordt erger, prijzen stijgen, steeds fouter volk, negatieve spiraal. Voor je het weet zit je in mexico en vallen er weer doden in de cannabusiness.

                        Partijen voor vrijheid?? Gristentaliban alert.

                        Ach, mijn mening...

                        Fijne avond!
                        B.

                        Comment


                          #57
                          Re: Het einde van de growshops.

                          wat maakt het nou wil je iets graa'k je er toch aan, bestelle we niet in nederland dan halen we het wel effe in spanje..
                          maakt in feite weinig uit denk eerder eens na over de seeds moeste die niet meer verkijgbaar zijn in europa dan wast pas sh*t
                          & oja voor buiten te kweken heb je nu niet bepaald veel nodig, op voeding na ev. die men in het plaatselijke tuincenterum evengoed vind
                          Last edited by mister frank; 8 April 2012, 21:09. Reden: nog niet af

                          Comment


                            #58
                            Re: Het einde van de growshops.

                            Je kan gvd op elke straathoek coke uit n colombiaanse aars kopen, maar n hps van ons aller phillips zou ineens een probleem worden??

                            Hoeveel dozen wilt u hebben meneer?

                            Comment


                              #59
                              Re: Het einde van de growshops.

                              Het maakt heel veel uit...mij wel.

                              Comment


                                #60
                                Re: Het einde van de growshops.

                                Begrijp me niet verkeerd, mij ook!

                                Doelde meer op de waanzin van de politieke cannaoorlog.

                                Smookse

                                Comment

                                Bezig...
                                X