Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Het einde van de growshops.

    Engeland is ook een goede optie voor hps en hpi en de rest trouwens
    Ene die cannacopter was een stunt bestaat dus ook niet zoals teziien in de aflevering op reporter 2maart.
    Ff uitzending gemist kijken voor wie het interesseert.

    Gij zult niet stelen, de overheid duld geen concurrentie
    Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        Re: Het einde van de growshops.

        Maakt niet uit, wel of geen cannacopters, dan snap je de essentie niet. Er gaan miljoenen in de hele (anti) hennep business om. Ik heb liever dat ze dat geld anders besteden, zie boven verder.

        Al die kul 'je kan ook in Frankrijk een HPS halen'. Te belachelijk al die verboden, wat nou vrijheid. De bak in voor een paar planten! Straks gaan ze water nog verbieden, kun je je eigen planten namelijk mee kweken. Gaan we in Duitsland water halen, niks aan de hand?
        Wordt een steeds bekrompener landje, USA is ons aan het inhalen terwijl hier SGP achtige taferelen plaatsvinden. Eng.. brrr

        Regulering en legalisatie is wel flink minder verdienen voor de broodkwekers.
        Dus wie wil het nu echt vrij hebben?

        Ik wel.

        Comment


          #64
          Re: Het einde van de growshops.

          Ik begrijp de essentie heel goed alleen ga ik niet zeiken over wat jij of ik toch niet kan veranderen dan is mijn optie andere wegen zoeken
          Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

          Comment


            #65
            Re: Het einde van de growshops.

            Juist Gio, het is heel simpel: als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

            Comment


              #66
              Re: Het einde van de growshops.

              Wat een week geleden ook al opgemerkt werd door iemand, dus.... die was wel snugger btw

              Comment


                #67
                Re: Het einde van de growshops.

                Ze proberen ook de verkoop van medicijnen via het net tegen te houden. (want daar wordt belachelijk aan verdiend)
                En dat lukt ze al net zo min.

                Doxiciline 30 x 500mg kost in Hongarije bv €1,60

                Waarom zou ik mijn geld dan hier over de balk kwakken?

                Ze proberen altijd wel wat, maar onder druk wordt alles vloeibaar
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #68
                  Re: Het einde van de growshops.

                  Dan ging jij niet over cannacopters 'zeiken' als je het zo goed begreep. Als iedereen slaafs zn mond houdt veranderd er inderdaad nooit wat.

                  ---------- Post added at 14:50 ---------- Previous post was at 14:47 ----------

                  Achja... te zielig ..

                  Comment


                    #69
                    Re: Het einde van de growshops.

                    In het huidige politieke klimaat kun je lullen als Brugman: dat heeft net zo veel resultaat als het zwijgen er toe doen. Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent.

                    Comment


                      #70
                      Re: Het einde van de growshops.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                      Zo werkt het niet LR2. Je mag bijvoorbeeld geen vuurwapens hebben, tenzij je een vergunning hebt. Je mag geen opiaten voorhanden hebben tenzij je (huis)arts, dierenarts, apotheker of in het bezit van een recept bent. In Amerika mag je als particulier in bepaalde staten geen professionele assimilatielampen bezitten, tenzij je tuinbouwer bent. Met een beetje inventiviteit is alles te verkrijgen wat verboden is. Koolstoffilters zijn verkrijgbaar bij de visverwerkende industrie. Een kaskweker van spinazie kan best een paar lampen missen, als je maar "schuift". Plasmaverlichting -er hangt wel een prijskaartje aan- hangt inmiddels in sporthallen (kijk de beheerder eens lief aan) en in fabriekshallen.
                      De regering is te vergelijken met Jantje Brinkers: ze hebben 10 vingers, maar er zitten 20 gaten in de dijk.
                      met het volk, in plaats van enkel het communiceren naar het volk.

                      Om het luchtig te houden: ook Jantje Brinkers had 20 vingers, zijn taalfvingerige darm zou immers niet zo heten als hij geen twaalf vingers had! Klik hier op de rode knop voor het eind van deze grap. Hihihi
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #71
                        Re: Het einde van de growshops.

                        Al die verbodjes en regelnichterij, verbied zwemmen en er zullen veel meer mensen verzuipen. Zie je wel dat het gevaarlijk is zeggen de machthebbers en hun meelopers dan, waarop nog strengere repressie volgt. Enzovoort.
                        En ze weten het, dus het is bewust. Bewust worden criminelen en uiteindelijk terroristen 'gekweekt'. Zonder HPS.

                        Comment


                          #72
                          Re: Het einde van de growshops.

                          diep triest als ik dit allemaal lees moet echt niet gekker worden
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            #73
                            Re: Het einde van de growshops.

                            jawel hoe gekker hoe leuker

                            Comment


                              #74
                              Re: Het einde van de growshops.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
                              Dan ging jij niet over cannacopters 'zeiken' als je het zo goed begreep. Als iedereen slaafs zn mond houdt veranderd er inderdaad nooit wat.

                              ---------- Post added at 14:50 ---------- Previous post was at 14:47 ----------

                              Achja... te zielig ..


                              dat is best lullig als jij denkt dat ik denk dat het alleen over cannacopters ging EN JA ZEIKEN JA .
                              als ik mij niet vergis is dit kabinet democraties gekozen misschien volgende keer op de partijen stemmen die voor wiet legalisatie zijn.
                              Als je daar natuurlijk niet ter stoned voor bent om een partij programma te lezen .

                              maar dan nog denk ik niet dat het tot je doordringt dat achteraf zeiken geen zin heeft

                              ehhh ik heb de vorige verkiezingen wel goed opgelet en op een partij gestemd die wel voor legalisatie van softdrugs is, als elke blower nou de dag dat er gestemd moet worden niet stoned zou worden en met zijn luie reet van de bank komt om te stemmen misschien dat het dan beter word.

                              maar ja gezeik dus want de laatste keer waren ze allemaal stoned
                              Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                              Comment


                                #75
                                Re: Het einde van de growshops.

                                Zeik niet zo man, al dat achteraf geneuzel van je is zinloos... ^^

                                Feit is gewoon dat het te zielig is hoe de hand van de Gristentaliban alle vrijheid uit de maatschappij knijpt. Hoe mensen dit of niet zien of hun mond houden.
                                Hoe meer mensen hun mening ventileren hoe beter, je kan er wel degelijk iets aan doen, dat kan met een stemknop, en ook kun je je gewone stem laten horen.
                                Ik doe beide. Sommige mensen noemen stemmen nutteloos.

                                Jij noemt je onvrede uiten, je stem laten horen mbt het land van verboden en bekrompen regeltjes, nutteloos zeiken ofzoiets. Wat doe je dus en vervolgens zelf?
                                Mijn nutteloze gezeik afzeiken... *applaus*

                                Welterusten,
                                B.

                                Comment

                                Bezig...
                                X