Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het einde van de growshops.

    Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
    onder lamp is alles illegaal
    Bij mij in de straat ook gehehe
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      Re: Het einde van de growshops.

      Loop misschien wat op de zaken vooruit, maar is dat dan ook het einde aan growforums? Die zijn toch allemaal ook wel gelieerd aan een growshop of anders op zijn minst afhankelijk van reclameinkomsten van growshops.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Het einde van de growshops.

        Met of zonder sponsors zal Jointjedraaien.nl gewoon doorgaan hoor. En naast de growshops zijn er nog headshops / seedshops.
        Overheden zijn afhankelijk van de inkomsten van hun inwoners, zullen dit soort maatregelen het einde van de overheid betekenen?
        Aangezien er minder belastinggeld binnen zal komen. Zwart of wit, kweekspullen zullen altijd verkocht blijven worden.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          Re: Het einde van de growshops.

          /satire ON

          Ik zie een leuk handeltje in zelfgemaakte VSA's, afzuigingen en bevloeiingen. Ze zullen een beetje onveilig zijn (een beetje brandbaar, en ze kunnen een beetje onder spanning staan) en ze zijn natuurlijk wat duurder dan in de shop - maar ze zijn tenminste illegaal te koop!

          Een nieuw voedingslijntje is ook niet zo moeilijk. Een plons pokon en wat hondenstront, en je hebt zomaar een goudmijntje. Ik kan direct lood toevoegen voor een extra zware oogst.

          Lampen zijn wat lastiger: Ik kan geen HPS-lampen sleutelen in mijn werkplaatsje. Misschien kan ik wel ouderwetse booglampen maken. Die zijn ook weer wat gevaarlijker (hogere spanning, hogere temperatuur, open vonk, schadelijke UV-straling) maar ja, als je geen HPS kunt kopen, dan moet je toch wat.

          Ik voorspel wat meer huisbrandjes, maar ach.. je kan geen omelet maken zonder een eitje te breken.

          /satire OFF

          Comment


            Re: Het einde van de growshops.

            Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
            /satire ON

            Ik zie een leuk handeltje in zelfgemaakte VSA's, afzuigingen en bevloeiingen. Ze zullen een beetje onveilig zijn (een beetje brandbaar, en ze kunnen een beetje onder spanning staan) en ze zijn natuurlijk wat duurder dan in de shop - maar ze zijn tenminste illegaal te koop!

            Een nieuw voedingslijntje is ook niet zo moeilijk. Een plons pokon en wat hondenstront, en je hebt zomaar een goudmijntje. Ik kan direct lood toevoegen voor een extra zware oogst.

            Lampen zijn wat lastiger: Ik kan geen HPS-lampen sleutelen in mijn werkplaatsje. Misschien kan ik wel ouderwetse booglampen maken. Die zijn ook weer wat gevaarlijker (hogere spanning, hogere temperatuur, open vonk, schadelijke UV-straling) maar ja, als je geen HPS kunt kopen, dan moet je toch wat.

            Ik voorspel wat meer huisbrandjes, maar ach.. je kan geen omelet maken zonder een eitje te breken.

            /satire OFF

            Voor mij 2 VSA en 2 afzuigen , aub .

            Greetz

            Comment


              Re: Het einde van de growshops.

              ik wil wel zo'n warme gevaarlijke schadelijke lamp aub !!! xD
              2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

              Comment


                Re: Het einde van de growshops.

                ghehehehehe

                Comment


                  Re: Het einde van de growshops.

                  Blani: heb je ook een variant die dat alles doet, maar geen licht geeft? Dan kun je in de home-security sector nog wat bijverdienen
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: Het einde van de growshops.

                    bij mij kan je verzekeringen afsluiten ,
                    en brandpreventie materiaal ,... tweede hands,..

                    kan enkele keren blokkeren en eventueel premature afgaan
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment


                      Re: Het einde van de growshops.

                      Kan ik een lamp kopen met zwart licht? kwestie van niet op te vallen.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment


                        Re: Het einde van de growshops.

                        je kan je lamp ook in tapen
                        __________________________________________________ ______________

                        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                        sigpic

                        Comment


                          Re: Het einde van de growshops.

                          Het oordeel is geveld, het besluit genomen, de stemmen geteld.

                          32.842 Strafbaarstelling voorbereiding illegale hennepteelt

                          Dit wetsvoorstel maakt via een wijziging van de Opiumwet alle handelingen die illegale hennepteelt voorbereiden en bevorderen strafbaar met een gevangenisstraf tot 3 jaar of een geldboete.
                          Hiermee wil het kabinet een bijdrage leveren aan de bestrijding van illegale hennepteelt.
                          Met dit voorstel worden personen en bedrijven die geld verdienen met de levering van goederen of diensten en de financiering van illegale hennepteelt strafbaar.
                          Het gaat bijvoorbeeld om growshops, transport- en distributiebedrijven, verhuurders van loodsen en schuren, elektriciens die illegale elektrische installaties aanleggen of de handel in kant-en-klaar ingerichte kasten voor de illegale hennepteelt.

                          Deze samenvatting is gebaseerd op het wetsvoorstel en de memorie van toelichting zoals ingediend bij de Tweede Kamer.


                          Stand van zaken

                          Het voorstel (TK 32.842, nr. 2 ) is op 2 april 2013 aangenomen door de Tweede Kamer. PVV, SGP, CDA, ChristenUnie en VVD stemden voor.
                          De plenaire behandeling door de Eerste Kamer vond plaats op 4 november 2014.
                          Het wetsvoorstel is op 11 november 2014 met 39 stemmen voor en 31 stemmen tegen aangenomen.

                          Bron met meer uitleg en PDFjes enz..
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: Het einde van de growshops.

                            www.plantjeskweken.nl

                            Wegens de klimaatsveranderingen kunnen in Nederland steeds meer tropische planten de lente en lange zomer overleven de enigste hulp die geboden moet worden is in de winter.
                            Hiervoor heb je meerdere mogelijkheden een verwarmde buitenkast of een kweektent/kast.
                            plantjeskweken.nl bied u die mogelijkheid om van die mooie tropische zelf gekweekte planten te genieten ook kunnen wij vele soorten zaden leveren en complete voedinglijnen.
                            Tevens kunt u bij ons terecht voor de eetbare tuin.
                            De opstellingen zijn niet te wijzigen de sets zijn zo op elkaar afgestemd dat u zonder klimaatsproblemen voor u kostbare planten kunt zorgen
                            Mocht u advies willen ook dat is mogelijk.


                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Je eerste klant een vvder voor een eetbare tuin

                            Comment


                              Re: Het einde van de growshops.

                              Ik weet niet wanneer dit in werking gaat, pas na koninklijk besluit maar wanneer kan ik niet terug vinden. Had wat leuke dingen van 420shop op me lijstje staan maar dat kan wel even wachten. Voor de zekerheid toch nog maar wat kweekspullen kopen, of zou het toch mogelijk blijven om dat soort spullen (zoals lampen etc) te blijven bestellen via Internet?

                              Excuses, had je bericht niet gezien MWay, maar dat is al het antwoord op me vraag.
                              Grow bitch! Grow!

                              Comment


                                Re: Het einde van de growshops.

                                Nekslag.... Wat smerig spel word er ook gespeeld, maar goed: er kunnen heel wat problemen ontstaan hierdoor.

                                Ja moet je er mee? Ik denk toch maar ff wat extra inkopen doen nog ?

                                Comment

                                Bezig...
                                X