Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het einde van de growshops.

    Ik vind dat in ons hobbycircuit er toch ook wel een gunmarkt is. Een shop met een vriendelijke eigenaar en goede spullen en advies gun ik het meet dan de snelle jongen met zn braszooi.

    verstuurd mee mn Sonix Ksperia

    Comment


      Re: Het einde van de growshops.

      Oeps wat een 'gewone opmerking' teweeg brengt
      Ik kan me echt niet voorstellen dat ik per product wat je aangaf €40,- duurder ben. Ik ken namelijk de inkoopprijzen. Daarom vroeg ik je om linkjes te sturen. Ik denk namelijk dat je je vergist.

      Ik vind dat in ons hobbycircuit er toch ook wel een gunmarkt is.
      Dat is in elke branche.
      No Mercy Supply - No Mercy Shop

      Comment


        Re: Het einde van de growshops.

        Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
        ehh?? Prijzen overdreven hoog?? ik vind persoonlijk niet dat die prijzen zo hoog zijn
        Als we een jaar verder zijn, als deze situatie zo blijft, gaan alle prijzen nog veel hoger zijn.
        Van kweekmateriaal en wiet in de coffeeshops.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: Het einde van de growshops.

          Nou Roy toch niet elke markt er zijn er genoeg waar alleen prijs leidend is. En er zullen best op dit moment GS zijn die in paniek onder inkoop verkopen. Een boete van 80000 euro hakt er flink in op het bedrijfsresultaat. En in paniek doen mensen onlogische dingen

          verstuurd mee mn Sonix Ksperia

          Comment


            Re: Het einde van de growshops.

            En er zullen best op dit moment GS zijn die in paniek onder inkoop verkopen. Een boete van 80000 euro hakt er flink in op het bedrijfsresultaat. En in paniek doen mensen onlogische dingen
            Daar heb je een punt. Maar als ze dat op dit moment nog doen zijn ze te laat. Deze nieuwe wet hangt al sinds 2011 in de lucht.
            Die boete en de straf van 3 jaar is het maximale, het is afwachten of dat in de praktijk ook uitgevoerd gaat worden.
            No Mercy Supply - No Mercy Shop

            Comment


              Re: Het einde van de growshops.

              Dat zal mij zeker niet verbazen QNQ..In nederland zal het stijgen maar denk toch dat de prijzen in belgie en Frankrijk gaan dalen door concurrentie.in belgie zijn er momenteel 6 growshops, en Frankrijk heeft er al 94 growshops in totaal..prijzen vallen best wel mee.....natuurlijk niet te vergelijken met de prijzen van de hollandse growshops...heb het gevoel dat alles gaat verschuiven van qua prijzen en service..ben benieuwd

              Comment


                Re: Het einde van de growshops.

                Ik ben te vaak in holland geweest,nederbelg dat ik ben ,daarom ik een stuiver 2maal omdraai voor ik iets koop,je kent het gezegde toch in Belgie over hollanders
                Nou roy,bij nader inzien,en de toestand waarin ik zat,ben ik idd totaal gemist,bv die davin van jou is met kachel aansluiting erbij,die van mij niet...
                duo flour vergeleek ik met mijn tneonset en die vergelijking is niet met jouw sjop kan gebeuren he en btw aan de roepers,ik doe zelfs de moeite niet om te kijken op marktplaatsen of garage uitverkopen,het is niet omdat ik kijk wie er het goedkoopst aanbied op het internet,ik daarbij niet omkijk naar wie dit tekoop aanbied,laat staan de kwaliteit ervan,ben maar een hobbykweker,maar eentje met verantwoordelijkheden
                nou roy,wie weet koop ik nog iets bij jou,website ziet er goed uit,die stemma is er ook wel bij gevaren toch

                cheers

                Comment


                  Re: Het einde van de growshops.

                  Dacht het wel, davin 12 tov davin 12-k. Is trouwens niks mis mee met prijzen vergelijken voor hetzelfde produkt. Zeker niet als je het via internet bestelt. Moet het wel hetzelfde produkt zijn

                  Of de prijzen nu dalen of niet zal van de groothandels afhangen. Die verliezen nu een 60 tal afnemers, dat kan niet gezond zijn. Gavita zou er mee stoppen lees ik op het ander forum. Puur tuinbouw nog. Dan heb je sowieso een btw nummer nodig.

                  Comment


                    Re: Het einde van de growshops.

                    Alle prijzen gaan uiteindelijk omhoog.
                    Denk zo`n 30% voor sommige dingen zelfs 50% zoals een opticlimate.
                    De wiet die in grote getallen gekweekt word die zal een euro duurder worden inkoop.
                    De goed gekweekte wietjes gaan de 8 euro inkoop halen met de hele speciale 8,5/9 euro.
                    Dit monster is nog niet uitgeraasd.

                    Comment


                      Re: Het einde van de growshops.

                      Groothandel ? Welke groothandel ?
                      Die worden ook gesloten.

                      Een van de eerste slachtoffers van het anti-growshopbeleid van minister Opstelten (Justitie) is een groothandel in Tilburg, blijkt uit een reportage van de Volkskrant.
                      Bij DGO International, een groothandel in land- en tuinbouwmaterialen 'in de breedste zin van het woord’ verdwijnen 18 banen.
                      DGO leverde zijn kacheltjes, bevochtigers en ventilatoren aan ruim tweehonderd growshops
                      [...]

                      gevonden via sprout.nl
                      Last edited by QnQ; 4 March 2015, 15:44.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: Het einde van de growshops.

                        Als je niet op pas word je straks geript vanwege je kweekspullen en nog geen eens voor de wiet.

                        Comment


                          Re: Het einde van de growshops.

                          Ik voorzie ook flinke afrekeningen in de ondergrondse circuits. Als je 800 lampen bestelt en er wordt niks geleverd.. Damn.
                          Eerst een prijsstijging, dan begint de ellende. Want voor die geripte kilo werd eerst 3k neergeteld door de coffeeshop, maar straks dus rond de 6-7k. Dat isnogal een verschil.
                          Gevolg daarvan: politici zeggen dat het afgelopen moet zijn; totaalverbod.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: Het einde van de growshops.

                            @ roy : 1000 m filter is te groot ??

                            hmmm , vind ik beetje vage reactie van je roy , ik zet liever 5 planten in grote tent in een 50 l pot met 1000 of 1500 afzuiger dan met een 500 afzuiger , dus dat vind ik beetje verkeerde redenatie van je maar ik kan het ergens wel begrijpen

                            zit op jd , dus ben een hobby kwekertje

                            anders zat ik wel op wf
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              No Mercy Supply - No Mercy Shop

                              Comment


                                Re: Het einde van de growshops.

                                Ik zie net dat DHS ook al een beperking heeft ingevoerd van max 5 zaden per klant. Staat dit ook ergens vermeld in die wet?

                                Wat ben je nu met 5 zaden ? Binnenkort moet je je zaden nog op verschillende seedbanks gaan bestellen, waar gaat het toch naartoe
                                5x Jack Herer & een AMS'je!

                                Comment

                                Bezig...
                                X