Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het einde van de growshops.

    Even een schopje want gisteren zijn er overal invallen geweest, dat hebben jullie ook meegekregen neem ik aan en ik vind zo snel geen topic hierover.

    Ik was dus net bij Plantanarium in Nijmegen, aardig leeg daar
    Ze zijn gister geript door de politie.
    Zaden, filters, grinders en gieters zijn in beslag genomen.
    Die zaden snap ik nog, maar gieters en grinders?!?
    Filters zijn een beetje twijfel geval, want 10 tomatenplanten stinken ook enorm...


    Ik heb nog aarde gekocht, dat kan ik echt niet online bestellen, maar die winkel was dusdanig leeg dat ik denk dat ze binnenkort moeten sluiten.
    Ik wil best de winkel ondersteunen door daar te kopen ipv online maar dan moeten ze wel wat hebben!

    Wat een onduidelijk en rommelig beleid is het toch. Zelfs de politie weet niet precies wat ze mee moeten nemen, dus nemen ze maar wat twijfelgevallen mee.
    Verslag Zelfbouwkast & Kweekverslag 2

    Comment


      Re: Het einde van de growshops.

      Mijn tentje is aan vervanging toe en ik dacht een nieuwe te halen bij het "tuincentrum" hier in de buurt, maar die verkopen geen tenten meer en die gast deed ook heel nerveus alsof ie bang was dat ik een undercover politieagent was ofzo.

      Zijn de kweektenten overal uit het assortiment?

      Al kan ik natuurlijk altijd nog bij bol.com terecht ...

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Het einde van de growshops.

        Ik zat zelf ook al een tijd te zoeken naar mijn materialen voor kleinschalig medi-kweek. Kon het nergens krijgen! Zelfs bij de boerenbond geweest voor mijn voedingen, lampen online besteld etc. Zat wel even met mijn handen in het haar. Ik wil namelijk niet online gaan bestellen, toch iets te spannend. Kweek voornamleijk voor mijn eigen medicatie. Totdat ik van een vriend hoorde over een winkel in Nijmegen, plantarium. Daar langs geweest en verbazingwekkend goed geholpen. Stond echt even te kijken van de kennis van de gast die me geholpen heeft! Van terpenen tot kweektips tot droogtechnieken etc. Blijkt dus dat zij ook problemen hebben met de politie, maar doordat zij zich alleen op het kleinschalige richten, vallen ze niet onder de wet! HIj wist me te vertellen dat ze veel dingen ook gewoon kunnen leveren, maar strict alleen voor de kleinschaligheid. Verder iemand ervaringen met deze winkel? Ik weet dat ik er vaker ga komen, al is het maar voor een praatje!

        Comment


          Re: Het einde van de growshops.

          Yep zeer bekend met de winkel ga daar regelmatig langs om met ze te praten en natuurlijk spulletjes te kopen, erg leuke winkeltje.

          Het trieste is dat tijdens de inval ook de grinders werden meegenomen omdat de dienders der wet vinden dat het werd gebruikt om wiet te knippen.

          Comment


            Re: Het einde van de growshops.

            http://www.at5.nl/artikelen/146655/g...mweg_vol_wapens

            Growshop Tt. Vasumweg vol wapens
            artikelen verkocht voor de kweek van hennep.
            Had er niet al een rechter gezegd, dat er bewijs moest zijn voor grootschalige kweek?


            Lets not criticize but legalize

            Comment


              Re: Het einde van de growshops.

              Als je dat soort zaken als wapens e.d in je winkel hebt liggen dan is het maar beter dat de boel gesloten word, dat soort gajes verpest het voor de nette ondernemer.

              Comment


                Re: Het einde van de growshops.

                Dat ben ik met je eens.

                Er was misschien wel meer aan de hand, want de politie is tot nu toe, nog nooit erg fanatiek geweest met growshops in Amsterdam.
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  Re: Het einde van de growshops.

                  Het fanatiek wezen ligt meer aan het taskteam in de regio, zoals we weten en gezien hebben zijn ze in de regio brabant en zeeland wat enthousiaster in het invallen van winkels dan in de rest van het land, of dat nu meer aan het nadenken van de verschillende teams of aan de winkels op zich ligt dat durf ik niet te zeggen maar dat ze de rotte appels uit de mand halen vind ik nogmaals geen probleem.

                  Comment


                    Re: Het einde van de growshops.

                    Te zien van waar je bent natuurlijk ,maar ik kan jou wel een super GS aanbevelen !!!
                    Als Terneuzen voor jou te doen is ,de naam is Urban Garden Shop ,hebben ze alles wat je zoekt ,zijn ze niet duur en vooral eerlijk met je.
                    Als je iets zou nemen wat niet nodig is of overbodig zegt die kerel dat gewoon ,ook al verkoopt hij dan net iets minder ...
                    Das de reden waarom dat m'n vaste GS geworden is. De uitbater zit trouwens ook op dit forum : Urban Alien ,je kan hem altijd vrijblijvend eerst
                    een prive berichtje sturen met je vragen. Of je kan hem mailen op : http://www.urbangardenshop.nl/contact/ ,dit is z'n website http://www.urbangardenshop.nl/

                    Een echte aanrader !!!

                    Comment


                      Re: Het einde van de growshops.

                      Hahaha
                      Baas in eigen brein.

                      Comment


                        Re: Het einde van de growshops.

                        het klinkt misschien wel om te lachen, maar het is echt waar hoor

                        Comment


                          Re: Het einde van de growshops.

                          Dat eerlijk kan ik 200% beamen,service,gewoon alles zoals het hoort,de max.
                          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                          Comment


                            Re: Het einde van de growshops.

                            Ik vind dit ook eig super raar

                            Comment


                              Re: Het einde van de growshops.

                              Comment

                              Bezig...
                              X