Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het einde van de growshops.

    Die zaden lijkt me nog niet zo'n ramp.
    Dan bestel je bij diverse shops maar toch van dezelfde bank.. of bestel met een paar man, of in 2x.
    Voor binnenkwekers lijkt het apparatuur verhaal me veel lastiger.
    Baas in eigen brein.

    Comment


      Re: Het einde van de growshops.

      Van waar komt dat inneens.....

      Comment


        Re: Het einde van de growshops.

        Ach dan maar back to basic.Vroeger hadden ze ook geen growshop.

        Comment


          Re: Het einde van de growshops.

          Nou ik kan nog gewoon alles krijgen via m'n growshops hoor
          Duurt soms wel langer ivm levertijden
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment


            Re: Het einde van de growshops.

            5 zaden hebbie toch genoeg mee eentje hier eentje daar en je kan kweken voor een gans jaar

            Comment


              Re: Het einde van de growshops.

              Moeten we binnenkort op verschillende seedshops tegelijk gaan bestellen om een paar zaden vast te krijgen. Is toch best sneu ..
              Natuurlijk heb ik dit nog maar enkel gezien op DHS, misschien dat de andere hier niet in volgen.
              5x Jack Herer & een AMS'je!

              Comment


                Re: Het einde van de growshops.

                Nog beter,bestel je bij breeders,die zijn uitgeweken naar het 'buitenland' heb je die limieten niet
                alhoewel ik erbij blijf,dat je per jaar toch geen honderden zaden nodig hebt,of je moet een broodkweker zijn daarvoor zijn er andere oplossingen

                Comment


                  Re: Het einde van de growshops.

                  Honderden zaden heb je inderdaad niet nodig maar wanneer ik een binnenkweekje doe en een buitenkweekje (die tijd komt er weer aan). Bestel ik toch altijd wel een zaadje of 15.
                  Aangezien die niet allemaal uitkomen is dat zeker geen overbodige luxe. Dus dan zou je eigenlijk al bij 3 verschillende seedshops moeten bestellen .
                  5x Jack Herer & een AMS'je!

                  Comment


                    Re: Het einde van de growshops.

                    Bij 'breeders' zijn er volgens mij geen limieten hoor,enkel bij growshops die panikeren met die 'growsjopwet'vol gaten

                    Comment


                      Re: Het einde van de growshops.

                      Bij 420shop kan je ook volop bestellen, niets aan de hand.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: Het einde van de growshops.

                        Wietzaden worden al jaren als souvernir verkocht in plaats van als zaaigoed. Een likje verf erover, en het is geen kweekproduct meer.
                        Dan mag het soms ook de grens over.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: Het einde van de growshops.

                          precies wat Lr2 zegt !!

                          en ivm noizzee zegt : vermoed dat broodkwekers ook ni al te veel met zaden zullen werken !!
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            Re: Het einde van de growshops.

                            http://www.crimesite.nl/juridisch-ge...shop-op-komst/

                            Comment


                              Re: Het einde van de growshops.

                              Bij ons in de buurt (rotterdam) zijn alle shops gesloten!!!!
                              Heb wel een goeie online gevonden. streetsupply.nl weet niet of ik nu reclame doe maar ik heb er alles gevonden wat ik nodig heb. Is wel handig om te delen.
                              Last edited by Jointjedraaien; 1 April 2015, 17:39.

                              Comment


                                Re: Het einde van de growshops.

                                Maak je niet druk, het is eerder een voorbeeld van hoe het niet moet.

                                @Roy : No mercy forum offline zag ik. Is dat met een speciale reden ?
                                Last edited by QnQ; 13 March 2015, 10:37. Reden: +vraagje
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X