Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het einde van de growshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het einde van de growshops.

    verspillen van zaad ook
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      Re: Het einde van de growshops.

      Dood door blowen? ....

      Comment


        Re: Het einde van de growshops.

        Ja van der steur kent er enkele

        https://twitter.com/ArdvanderSteur/s...rc=twsrc%5Etfw
        http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ak_koffie.html


        als je 4 planten hebt en daar zaad op kweekt zou dat in principe voor van der steur beter moeten zijn ipv er een dodelijke bloem op te kweken.

        Comment


          Re: Het einde van de growshops.

          Het kweken van wiet is ook illegaal.. En kijk ons eens, een forum vol illegalen.

          Trouwens, de opiumwet laat wat ruimte:

          elk deel van de plant van het geslacht Cannabis (hennep), waaraan de hars niet is onttrokken, met uitzondering van de zaden
          Dat kun je interpreteren als: zolang ik de hars maar onttrek, mag ik zaden kweken. Een simpele spuitflacon met spiritus moet voldoende zijn om de hars weg te wassen. Zo'n 35% alcohol moet al voldoende zijn.

          Maar uitzonderingen gelden ook. Als je een Spaans/buitenlands legaal zadenbedrijf opricht, dan zou je hiervan gebruik kunnen maken, en de minister om een ontheffing vragen.
          een houder van een in een ander land verleende vergunning of ontheffing om de desbetreffende middelen in dat land in te voeren, voor zover het belang van de volksgezondheid zich hier niet tegen verzet.
          Onze Minister draagt ervoor zorg dat:a.in Nederland voldoende hennep wordt geteeld voor wetenschappelijk onderzoek naar de geneeskundige toepassing van hennep, hasjiesj en hennepolie of voor de productie van geneesmiddelen;

          Daarmee dien ik tevens het belang van de volksgezondheid. Ook ben ik bereid om voorlichtingen te geven en informatie te verschaffen.. Dubbele bonus, want dat is een vereiste voor een ontheffing.

          Kweet niet, maar er zijn honderden manieren om de mazen in de wet te gebruiken. Ik kan het zelf alleen niet betalen. Tot die tijd ben ik maar illegaal.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            Re: Het einde van de growshops.

            Als je idee echt goed is heb je zo een startkapitaal via crowdfunding.

            Nu, als je hars manueel gaat wegnemen wilt het ook zeggen dat er net daarvoor wel hars zat en je strafbaar bent. Zo simpel lijkt het mij ook niet.

            Je bent dan ook afhankelijk van die opiumwet en die is zo aangepast.

            Comment


              Re: Het einde van de growshops.

              2016-09-20-23-08-06-391821606.jpg

              Eitje..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                Ik denk dat als je de professionele teelt aanmerkt. Het gaat om de kosten van opruiming, schade; die hoger zijn dan de inkomsten van de belasting op die spullen. Wij betalen dus allemaal aan het afval van die specifieke teelt.
                De volgende deur kan zijn de gereguleerde teelt.
                Voor zover is er niet gesproken over homegrow volgens mij .

                Comment


                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Hé jonguh, haal de zeep uit je ogen, laatste bericht september 2016.

                • belladonna
                  belladonna commented
                  Editing a comment
                  Hahaha @Rreppellsteeltjam

                • Urban
                  Urban commented
                  Editing a comment
                  huh? waar ging het ook alweer over?

                In de vroege jaren 90 werd je pas bedrijfsmatig gezien bij meer als 49 buiten planten!!

                Dus ik kocht er altijd 40 😁.

                Comment


                • Urban
                  Urban commented
                  Editing a comment
                  de goeie ouwe tijden, gewoon 30 planten in de winkel onder 2x600 watt, lekker knippen, geen enkel fck probleem.

                Slaat echt nergens op

                Comment

                Bezig...
                X