Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

    Korting op 420shop
    Hey,

    Hier ben ik weer !
    Na een 'mislukte' oogst van vorig jaar ga ik dit jaar voor beter !

    Wat staat er dit jaar op de menu :

    - 5 Big Bang autoflower
    - 1 zaadje OG Kush
    - 3 zaadjes dat in gruis zat

    De 3 zaadjes staan al 2 weken en 2 dagen in de grond ( straks zal ik foto's posten ).
    De Big Bang zaadjes kan ik straks gaan halen bij de post

    De bedoeling is dat ze in potten staan in de natuur. Waar ? Weet ik nog niet. Ik ga dit weekend eens rondzoeken voor en mooi plekje

    EDIT : Ik ben net een pakje gaan halen op de post met mijn zaadjes. Buiten mijn bestelling heb ik er nog een OG Cheese zaadje erbij gekregen (en wat goodies) !
    Last edited by jeuntje; 24 April 2012, 13:28.
    Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

    #2
    Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

    Ben benieuwd, ga het zeker volgen!
    En hoop dat je het dit jaar wel afmaakt

    suc6!

    Comment


      #3
      Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

      Dit zijn mijn gruisplantjes momenteel. Ik had ze al een paar dagen buitenstaan, maar door het slechte weer ( harde wind/regen ) werd ik genoodzaakt om ze terug binnen te zetten. Zo kunnen ze wat herstellen
      2012-04-24 13.36.03.jpg2012-04-18 19.01.49.jpg


      Deze liggen lekker te zwemmen in het water Morgen eens kijken of ze ontkiemt zijn.

      2012-04-24 13.23.52.jpg
      Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

      Comment


        #4
        Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

        suc6 ga binnekort ook beginnen

        Comment


          #5
          Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

          Tnx Ik wens je veel succes !

          Ik heb inmiddels voor de lol een 'groeikas' gemaakt. Kartonnen doos met zilverpapier in en een gloeilamp erop. Het weer trekt hier toch niet op iets dus kan het ook eens zo proberen

          2012-04-27 15.54.48.jpg
          Last edited by jeuntje; 27 April 2012, 16:23.
          Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

          Comment


            #6
            Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

            ziet er goed uit, ik denk dat ik dit jaar ook een paar planten buiten neer ga zetten

            Comment


              #7
              Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

              Sorry voor het wachten maar de foto's zijn er en al de zaadjes steken in de grond (hoewel er 2 nog niet gekiemd zijn ) !

              2012-04-28 14.25.27.jpg
              2012-04-28 14.25.44.jpg
              2012-04-28 14.26.36.jpg
              2012-04-28 14.33.42.jpg
              2012-04-28 14.35.29.jpg
              2012-04-28 14.35.48.jpg
              2012-04-28 14.43.33.jpg
              2012-04-28 14.43.43.jpg
              Zijn dit konijnen droppings?
              2012-04-28 14.45.23.jpg

              2012-04-28 14.47.45.jpg
              Een mooie kikker die in de wei zat
              2012-05-01 14.17.14.jpg2012-05-01 14.19.02.jpg2012-05-01 15.16.26.jpg

              Zo, dat zijn de spotjes die ik gevonden heb. De eerste zijn getrokken in een wei. Eventueel mijn kans wagen om daar autoflowers te zetten. Die laatste 3 komen van uit het bos. Veel braamstruiken ( takken nog momenteel :p ) en netels. Vind het best wel goed
              Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

              Comment


                #8
                Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

                wie niet waagt wie niet wint he suc 6 dit jaaar

                Comment


                  #9
                  Guerilla 2012

                  Comment


                    #10
                    Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

                    De laatste foto lijkt mij met voorsprong de beste locatie .
                    Leuk om nog een vlaamse collega guerilla grower te volgen & er gaan er nog volgen met die wiet kut pas .
                    Succs

                    Comment


                      #11
                      Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

                      @ anonymous : idd maar de plek waar ik ze zou zetten is tussen de 2 prikkeldraden die binnenkort niet zichtbaar meer zijn door de bramen En het is een wei voor koeien dus veel gaat de boer er niet zijn.

                      @moriskeuh : idd dat lijkt me ook de beste plek mooi groen en gecovered. En nja idd.. ik ga niet achter dealers lopen voor middelmatige tot slechte kwaliteit en een HEEL dure prijs ! ( 45 euro voor 5 gram nu al :O kun je in de shop al haze voor krijgen :p )
                      Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

                      Comment


                        #12
                        Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

                        45 euro voor 5 gram das veel !
                        Als ik die laatste foto nog eens bekijk zou ik meer planten zetten .
                        Zeker van die af's ga je niet veel oogsten , ik heb zelf al ervaring met autoflowers zowel binnen als buiten en kan je zeggen als je 50 gr van die 5 plantjes haalt ben je goed bezig . + mijn ervaring leert mij dat af's ZEER gevoelig zijn voor toprot en meeldauw
                        Op voorwaarde dat ze alle 5 ontkiemen
                        Je moet ook rekening houden dat niet alle planten die je plant je ook effectief gaat oogsten .
                        Bv konijnen die je plantjes opeten , slakken of ander ongedierte en ook toprot en meeldouw niet vergeten (daarom best vroegbloeier)
                        Als je de jonge plantjes plant zet er dan een petfles rond zo ga je al veel minder risico lopen op slakken en konijnen

                        Als ik je een tip mag geven : Bestel nog 5 zaadjes , best een vroegbloeier bv: fruit spirit / royal queen seeds . Of het een andere goeie vroegbloeier zijn er zo veel.
                        Royal dane varianten boeren hier ook heel goed .
                        Je gaat er geen spijt van hebben.

                        succs

                        Comment


                          #13
                          Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

                          Bedankt voor die petfles tip. Ik had daar nog niet aan gedacht!
                          Ga ik zeker ook doen.
                          Guerilla 2012

                          Comment


                            #14
                            Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

                            nice goed bezig ik heb me spot ook al ongeveer gevonden let wel op met je plekje dat je niet gepakt word maar hoe meer belgische weed hoe beter ! kutweedpas !!

                            Comment


                              #15
                              Re: Belgische beginner : BiG Bang Autoflower + 3 random seeds

                              Dag jongens !

                              Het is weer even geleden en even een update :

                              Mijn 3 gruisplantjes zijn zo goed als dood ( ik hoop dat de slakken er goed van gegeten hebben ..) De anderen staan sinds gisteren in het bos. Maar omdat slakken dus wel
                              een grote bedreiging zijn ga ik zo meteen slakkenkorrels halen. Maar hoe moet je die rondstrooien? In een cirkel rond de plant gewoonweg?

                              Pics :

                              EDIT: door die File manager staan de foto's wel een kwart naar links gedraaid..
                              Attached Files
                              Last edited by jeuntje; 29 May 2012, 17:47.
                              Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

                              Comment

                              Bezig...
                              X