Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bruine bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bruine bladeren

    Korting op 420shop
    hoi vraagje .. over bruine bladjes .

    ik had 3 plantjes staan in potten van 7liter nu toen werden men bladjes bruin khad me laten wijsmaken dat het komt omdat ze te weinig voeding hadden ? nu heb ik er ondertussen al nieuw staan maar in potten van 25liter maar nog steeds krijg ik bruine bladjes ? hebben ze nu teveel voeding of nog steeds te weinig ??

    #2
    Re: bruine bladeren

    Als je er een paar goeie foto's bij zet kunnen we het vast wel eens worden
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: bruine bladeren

      lo 164.jpglo 165.jpg hoi hier 2fotokes van plantje heb ze zo goed mogelijk proberen trekken ..

      Comment


        #4
        Re: bruine bladeren

        Overvoeding

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: bruine bladeren

          Topic verplaatst naar Bladproblemen.

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: bruine bladeren

            Overvoeding zie je vooral bij hogergelegen blad, en die zijn nog wel groen op de foto's toch ?
            Hebben ze een tijdje geleden misschien wat te nat gestaan ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: bruine bladeren

              hoi .. ja de hoger gelegen bladeren zijn nog groen maar de puntjes van het blad beginnen tog ook bruin te zien en krullen op :s
              of ik te veel water heb gegeven ? weet ik niet dat was juist mijn vraag ze staan in potten van 25liter . ik verdeel ongeveer 1liter water over 4planten met die 1liter doe ik 2dagen geef ik ze dan te veel ? grtjs

              Comment


                #8
                Re: bruine bladeren

                Dat ligt eraan hoeveel ze drinken, daar kunnen wij weinig van zeggen, dat kun je zelf het best bekijken.
                Als de bladpuntjes overal verkleuren dan is dat idd een teken van overvoeding.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: bruine bladeren

                  dankje voor uw info kga ze minder wateren nu en eens kijken na een paar dagen hoe het gaat dan .
                  heb nog paar vraagjes mag ik die half bruin gekleurde bladeren ervan af knippen ? tog niet zo'n mooi zicht zo die bruine bladeren.
                  ik heb een klein ventilatorke in de tent maar door de wind dat die afgeeft wiebelt mijn lamp een beetje heb er een gewichtje bij aan gedaan zodat die niet echt meer wiebelt maar tog nog een klein beetje maar echt miniem je ziet het alleen als je goed naar de lamp kijkt op de grond zie je niets van beweging. doet dit iets aan de plantjes ?

                  Comment


                    #10
                    Re: bruine bladeren

                    @mag ik die half bruin gekleurde bladeren ervan af knippen ? tog niet zo'n mooi zicht zo die bruine bladeren.

                    Mooi gezicht? .... vallen er zelf wel af en dan opruimen.

                    Comment

                    Bezig...
                    X