Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Zo die lijst mag aardig opgeschoond worden, future kwam ik altijd dat ik net 18 werd.
    5g 25e, wat the hell happend.

    Rooie oogjes(hasj) bij de stud, of een lekkere haze bij Boerenjongens altijd goed
    But what does it mean?

    Comment


      Ik was gisteren bij The Bulldog in Amsterdam voor spacecake en het was super.

      Heb een paar uur geslapen hihi.
      Eerst CBD/weed, de rest komt later.
      Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

      Comment


        ik ben 1 shop tegengekomen in Amsterdam, Waar ik niet zo tevreden over was. Toen ik er uit liep maakte ik de notitie "de Kroon Kutshop onthouden voor JD"

        "De Kroon"
        vlak bij de hunkemuller.
        Moest even wachten op iemand die de hunkemuller in was, dus ik dacht we gaan hier buiten even op avontuur, kwam als eerste de Kroon tegen, had er niks over gehoord maar dacht, ach, kan vast geen kwaad, gewoon proberen.
        Liep naar binnen, vond het er een beetje gek uit zien (niet echt gezellig, beetje donker, iedereen zit weggezakt/verstopt), maar wilde toch graag zo veel mogelijk shops verkennen terwijl ik in Amsterdam was, maar ja af en toe heb je daar spijt van. Mocht geen halve gram bestellen, moest minstens een hele zijn, waardoor ik gelijk weer afzetprijzen kwijt zou zijn, m'n hele Halve-gram-goedkoper-uit-zijn tactiek naar de klote dus. Naja, toen zag ik dat ze ook "Pure Indica" en "Pure Sativa" jointjes verkochte.
        nou m'n reet dat dat een pure was. Ja misschien dat die indica pure indica was, maar voor mij kwam het over alsof het een pure joint zou zijn. Daar zat sowieso meer dan alleen wiet in. Als ik dat wist had ik gewoon wat wiet gekocht en een bong gevraagd, of nog beter was ik eigenlijk weg gegaan.
        Dus ik balend in die shop zitten blowen, niks van heel die 7 euro gemerkt, en het niet eens gezellig gehad in 't kwartier dat ik er was (ik wist al dat ik lang moest gaan wachten)

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Das idd geen beste shop nee! Vlakbij zit bullwackie die is wel beter als De Kroon.

        Benieuwd waar je nu nog goed materiaal in Amsterdam eingelijk kan vinden.

        Comment


          There is one more coffee shop in amsterdam that is Coffeeshop Dekroon. Friendly staff and comfortable environment.

          Comment


            Heb er enkel groezelige shops opgemerkt. Achter de primark enzo....

            Comment

            Bezig...
            X